Har problem med att det inte går att ändra ljudnivån inne på youtube när jag använder chrome. Blir bara två små streckade vita linjer runt själva kontrollen. Nån som upplever samma?
Vad har det egentligen för betydelse om man på Äganderätt till licenser och rättigheter väljer (efter att man lagt upp ett klipp) väljer Youtubes standardlicens eller Creative commons?
är det bara min youtube som är seg sedan 2 dagar sedan?
klickar på 720p och det ändras till 240p? wtf
endast 360p som funkar just nu
All min streaming laggar sen 2 dagar. Kan kolla i 720p men det laggar djävulen ändå. Samma med Vimeo och swefilmer. Nån som vet nån lösning på problemet? Kan jag eller madamen råkat göra nått?
Hej, det är så att jag köpte en begagnad dator för cirka tre veckor sedan. Varje gång när jag ska lyssna musik på youtube och samtidigt öppna olika program tex minecraft, när den läser in och då laggar youtube till. Lagget håller på i kanske 3-4 sekunder. Youtube laggar även när jag installerar ett nytt program eller när jag går in på programhanteraren i kontrollpanelen. Det laggar även till när jag öppnar olika flikar och byter webbsidor. Vet någon vad felet kan vara, jag försökt att uppdatera alla drivrutiner, uppgradera/nergradera flashplayer, testat köra ljud från hdmi, olika webbläsare och har även formaterat om hela burken. / Är väldigt tacksam om någon har lust att hjälpa mig! Mvh advan