Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-02-08, 20:32
Medlem
Blir så jävla less, helt omöjligt att kolla under dagen/kvällen. Men det fungerar som vanligt runt 02.00~ Psykosframkallande minst sagt.
Citera
2013-02-09, 16:55
Medlem
Docklands avatar
Fortfarande problem med Youtube för mig. Några veckor nu. Comhem 100MBit som ISP.
Citera
2013-02-09, 21:12
Medlem
Jag har två konstiga YouTube-problem. 1. Kan inte redigera mina klipp. Det jag vill göra är att lägga till taggar och ändra i beskrivningen av klippet. När jag försöker göra det och sedan vill spara ändringarna, är detta omöjligt. Denna text kommer upp: "Det gick inte att spara dina inställningar: Invalid request, authentication expired." Vad betyder det? Så var det inte för några timmar sedan. 2. Kan inte ta bort mina klipp. Märkligt fel, tycker jag. Vad göra?
Citera
2013-02-09, 22:15
Medlem
apskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boccaccio
Jag har två konstiga YouTube-problem. 1. Kan inte redigera mina klipp. Det jag vill göra är att lägga till taggar och ändra i beskrivningen av klippet. När jag försöker göra det och sedan vill spara ändringarna, är detta omöjligt. Denna text kommer upp: "Det gick inte att spara dina inställningar: Invalid request, authentication expired." Vad betyder det? Så var det inte för några timmar sedan. 2. Kan inte ta bort mina klipp. Märkligt fel, tycker jag. Vad göra?
Det är samma för mej,det är bara att vänta och försöka senare,då brukar det fungera.
Hoppas att YuoTube fixar till detta för det är väldigt störande.
Citera
2013-02-09, 22:35
Medlem
Docklands avatar
Alltså, är det någon som har en aning om varför det är och har varit problem med Youtube de senaste veckorna?

Ser lite lösningar och proxytips och annat, men vafan, Youtube själva. Vad säger de?
Citera
2013-02-10, 09:07
Medlem
Hur fan kollar man på en http://m.youtube.com/ länk? Har testat både i min mobil och firefox men det fungerar inte.
Citera
2013-02-10, 10:54
Medlem
mmas avatar
En fråga.

Jag ser klipp utan problem, men vissa klipp så försvinner den där "baren" (progressive bar?)som visar hur mycket som laddas, och även markören som visar vart i klippet jag befinner mig. Klippet rullar på som vanligt, men jag kan inte hopppa runt i klippet utan måste se det från början till slut.

edit: alltså baren försvinner inte, bara själva mätaren hur långt jag settt och hur långt det laddat.

Vad kan detta vara?
Senast redigerad av mma 2013-02-10 kl. 11:15.
Citera
2013-02-10, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
En fråga.

Jag ser klipp utan problem, men vissa klipp så försvinner den där "baren" (progressive bar?)som visar hur mycket som laddas, och även markören som visar vart i klippet jag befinner mig. Klippet rullar på som vanligt, men jag kan inte hopppa runt i klippet utan måste se det från början till slut.

edit: alltså baren försvinner inte, bara själva mätaren hur långt jag settt och hur långt det laddat.

Vad kan detta vara?
En sak du alltid kan göra när det uppstår problem, är att byta webbläsare och se om du får samma "effekt". Har du gjort det?
Citera
2013-02-10, 12:19
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
En sak du alltid kan göra när det uppstår problem, är att byta webbläsare och se om du får samma "effekt". Har du gjort det?

Jag har provat Chrome, IE10 och näst senaste Firefox. Samma symptom.
Citera
2013-02-10, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boccaccio

Hade exakt samma problem för bara nån dag sen. Funkade dock när jag tog boort cookies och bytte från IE till Firefox.
Citera
2013-02-10, 14:24
Medlem
... Den lilla cirkeln som dyker upp i videon när ett klipp buffrar har försvunnit för mig. 0_o
Knäppt.
Citera
2013-02-10, 20:06
Medlem
Youtube-spelarens GUI är pixligt! Som om det inte är gjort för större skärmar. Någon annan som har detta problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in