Citat:
Ursprungligen postat av
ArneIII
Ni Lagerbäck-hatare är medskyldiga till Sveriges försvarssituation. Alla vet att Sverige ska bygga laget bakifrån. Starkt försvarsspel, hålla sina positioner, starka på fasta situationer och ett rakt spel.
Sedan kommer smil-bögen Hamrén och alla aftonbladetläsare kommer i brallan när vi äntligen får en riktig swing-förbundskapten jämfört med Lagerbäck.
...ni är delvis medskyldiga genom att ha sänt era signalen om hur ni vill att Sverige ska spela!
haha lite kul att du kallade Hamrén för smilbög, för han ler ganska mycket.
Lagerbäck har i min mening inte vågat satsa på offensiven. Han körde bara på defensiven, och med våra backar så går det inte. Det är bättre att försöka använda de backar vi har och låta dom göra sitt bästa, med hjälp från mittfältarna som får springa som yra höns fram och tillbaka. Det känns som den enda lösningen. Sedan är det bara att skicka upp bollen på zlatan och elmander och hoppas på det bästa. Men jag kan mycket väl ha fel

. Med andra ord tycker jag att Hamrén tänker rätt, men gör inte allt rätt. Det var länge sedan Sverige hade så här dåliga backar.
Btw tror jag inte att Mellberg kommer att spela i den svenska tröjan igen. Tråkigt, men man får acceptera hans beslut och inte klanda honom för det