Citat:
Det är trevligt att läsa tråden och notera hur mycket kvinnor ljuger.
* Storleken spelar ingen roll, men fan ta den som är under medel. Är han under medel så skrattar vi åt honom i smyg och sprider ryktet om hans lilla kuk bland väninnorna. Är han välhängd så är vi glada och väninnorna är avundsjuka och knullar honom i smyg om tillfället ges. Är han normal så hade han kunnat vara större.
* Med kvinnlig logik är 15-17cm normalt men inte 13-15cm.
* Med kvinnlig logik spelar storleken ingen roll, bara den är rätt.
* Den kan vara för stor med.
* Kvinnors ögonmått är kasst. Är kukstorleken normalfördelad så har väldigt få 20+.
* När de indirekt erkänt att kukstorleken visst spelar roll så säger de att den inte är allt. Man kan ju slicka, pulla eller öva på tekniken. Kan de inte analysera genom att hålla allt annat lika?
* De egna fittstorleken påverkar inte hur mycket friktion det blir. Det är kuken som ska vara stor, inte fittan som ska vara liten.
Jag är själv nöjd med min som är en bit över medel. Men jag tycker att tjejernas svar generellt sätt är löjliga.
* Storleken spelar ingen roll, men fan ta den som är under medel. Är han under medel så skrattar vi åt honom i smyg och sprider ryktet om hans lilla kuk bland väninnorna. Är han välhängd så är vi glada och väninnorna är avundsjuka och knullar honom i smyg om tillfället ges. Är han normal så hade han kunnat vara större.
* Med kvinnlig logik är 15-17cm normalt men inte 13-15cm.
* Med kvinnlig logik spelar storleken ingen roll, bara den är rätt.
* Den kan vara för stor med.
* Kvinnors ögonmått är kasst. Är kukstorleken normalfördelad så har väldigt få 20+.
* När de indirekt erkänt att kukstorleken visst spelar roll så säger de att den inte är allt. Man kan ju slicka, pulla eller öva på tekniken. Kan de inte analysera genom att hålla allt annat lika?
* De egna fittstorleken påverkar inte hur mycket friktion det blir. Det är kuken som ska vara stor, inte fittan som ska vara liten.
Jag är själv nöjd med min som är en bit över medel. Men jag tycker att tjejernas svar generellt sätt är löjliga.
Ja det där med att endast kuken ska vara stor och inte fittan tight kan man ju störa sig på! Dom trycker upp allt möjligt dör och blir slappa och sen går dom runt och blir ännu slappare. Ta ert ansvar och tighta upper er där nere! Ska det vara så jäkla svårt? Lata är dom, sen lägger dom allt ansvar på oss. Att göra sin kuk större kräver enorm tid och dedikation, att göra fittan tightare kan gå på en månad eller så. Skärpning!
Sedan finns det ju en vetenskaplig teori/anledning kring varför vi män har större organ i relation till vår kroppsbyggnad. Kvinnor på den tiden, dvs längesen, såg ett stort organ som något extra där chansen att bli gravid var större. Så klart att dessa inbyggda tendenser fortfarande ligger kvar i kvinnors gener. Det är genom vår evolution som våra kukar har växt i generationer. Kvinnor älskar stora kukar, så enkelt är det, det är något extra som kryddar förhållandet och leder till mer sex rent generellt. Vi älskar stora bröst, klart dom uppskattar stora kukar, inga konstigheter. För små bröst är heller inte alltid speciellt tillfredställande, då en tjej utan bröst skulle av många ses som icke speciellt feminina. Men nu går det ju att göra något åt sina bröst. Vilket för kukar, i alla fall inte på ett säkert sätt, går att åtgärda. Bortsett från PE - Penile Enlargement då.
Allt eftersom vi blir mer jämställda och medvetna förändras också synsättet kring vår sexualitet. Att en stor kuk inte har något med att kvinnan lättare ska bli gravid. Men något finns kvar i kvinnans beteendemönster som gör att dom tycker att en stor kuk är väldigt manligt och upphetsande. Det går inte att förändra och kan ta 1000 år till innan det är utplånat.
Kukar är inte allt för kvinnor, det vet vi alla, men klart det hjälper lite. Så alla med mindre utrustning behöver inte vara oroliga, det finns andra saker som gör en man attraktiv. Ni får helt enkelt jobba mer på det eller göra era kukar större. Den moderna kvinnan väljer inte mannen för dess stora kuk som tur är. Men det betyder ju inte att hon inte skulle uppskatta en större variant, som vi gör med bröst. Det handlar enbart om sex och att kåta upp sig från deras sida. Det finns så mycket mer här i livet som har betydelse.
Enkelt sagt från båda könen det som är kvinnligt eller manligt gör oss naturligtvis mer attraherade varesig det är stora bröst, höga klackar, former eller stora kukar, pengar, bilar, pondus, hårigt bröst, djup röst etc.
Senast redigerad av themove 2013-10-19 kl. 11:45.
Senast redigerad av themove 2013-10-19 kl. 11:45.