2013-09-28, 03:31
Bannlyst
Till er här som är 18-20 cm. Jag hade trekant med en tjej och kille. Killen var 21 cm längd medans jag endast var 15 cm längd men jag var mycket grövre med mina 15-16 cm omkrets och tjejen erkände efter att min kuk var skönare på grund av omkretsen.
Citera
2013-09-28, 12:31
Bannlyst
Omkrets går före allt annat. 1 cm i omkrets är volymmässigt kanske 5 - 6 ggr mer än 1 cm i längd.
Citera
2013-09-28, 19:06
Medlem
Jag har 3-4cm fett ovanför min penis vilket sätter mig på 12cm. Absolut inget kul visuellt. Men jag tror tjejen tycker att det är skönt baserat på känslan hon utstrålar. Kanske beror det på att jag har 15cm i omkrets eller att hon är extremt bra på att fejka
Citera
2013-09-29, 01:16
Medlem
worldeditings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunchy
Tvekar på att du har 16 omkrets. Sluta ljuga nu. Min är 15x15 och den är som en jävla colaburk för vissa tjejer.

Kan du ens få deepthroat bro? För det kan inte jag, inte en så länge iafall.

Ljuger inte tvekar dock att den är lika grov som en cola burk, då en red bull är 17 cm.
Så en cola burk borde ligga runt 20+

Jo det går ibland mycket tänder dock.
Citera
2013-09-29, 18:55
Medlem
.-.-.s avatar
Det märks vilka som är kukbesatta, alla som har koll på den precisa storleken på prylar som kuken kan jämföras med, tex någon berättar att en toarulle har 14cm i omkrets och en axe flaska 16,54cm.
Då kan vi andra räkna ut att den personen har rejäla peniskomplex och tänker på sin stackars penis största delen av dagarna.
Samma sak med alla som har stoppat in den i en toarulle, varför skulle nån som är nöjd med sin apparat göra detta?

Varför ödsla tid till att böla för att man har ett litet organ? Den kommer inte att växa hur mycket du än gråter. Jag har en hjärna som funkar rätt bra, är nöjd med den, man kommer längre med en klyftig hjärna än en stor snabel.
Citera
2013-09-30, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunchy
Dom flesta som är slappa eller är masochister ja. Man behöver bara nå 7 cm in i fittan för att få en tjej att komma.

Jag vet några tjejer som föredrar små framför stora.

Den första g-punkten sitter ca 4-7 cm in, det finns dock fler min herre.
Min sambo får knappt ut något av stimulering av den yttersta g-punkten, hon blir bara pissenödig och hon får sina vaginala orgasmer när jag lyfter upp hennes ben mot mina axlar och kan komma längre in.
Skulle man haft en längre än ynka 16cm så skulle jag kunnat komma åt dessa andra punkter i mycket mer ställningar, heck, skulle nog kunna gå in en ~5 cm till när vi kör den ställningen.
Citera
2013-10-05, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Den första g-punkten sitter ca 4-7 cm in, det finns dock fler min herre.
Min sambo får knappt ut något av stimulering av den yttersta g-punkten, hon blir bara pissenödig och hon får sina vaginala orgasmer när jag lyfter upp hennes ben mot mina axlar och kan komma längre in.
Skulle man haft en längre än ynka 16cm så skulle jag kunnat komma åt dessa andra punkter i mycket mer ställningar, heck, skulle nog kunna gå in en ~5 cm till när vi kör den ställningen.
Gossen! pratar du nu om G kraften? Eller accelerationskraften? Således att ju fortare du pumpar, desto snabbare kommer John Blund å hälsar på....
Citera
2013-10-11, 16:10
Medlem
Har fått höra att omkretsen på penis är viktigast och har då en fråga... Är det bredden på kuken eller höjden som är viktigast? Om ni förstår hur jag menar... Min kuk är rätt bred men den är rätt platt, vet inte riktigt hur man ska förklara men hoppas att någon förstår och kan svara på frågan, haha
Citera
2013-10-11, 16:47
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sistavagnen
Har fått höra att omkretsen på penis är viktigast och har då en fråga... Är det bredden på kuken eller höjden som är viktigast? Om ni förstår hur jag menar... Min kuk är rätt bred men den är rätt platt, vet inte riktigt hur man ska förklara men hoppas att någon förstår och kan svara på frågan, haha

visa den istället ja fattar inte va du mena
Citera
2013-10-11, 17:48
Medlem
Det finns ju en mängd påstådda sätt att påverka storleken. Själv har jag efter att ha tränat ned mig lite grann, insett att man dels ser lite större ut och dels faktiskt får någon extra centimeter när fettet på pubisbenet försvinner... Så ni som vill växa lite, börja deffa!
Citera
2013-10-11, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det märks vilka som är kukbesatta, alla som har koll på den precisa storleken på prylar som kuken kan jämföras med, tex någon berättar att en toarulle har 14cm i omkrets och en axe flaska 16,54cm.
Då kan vi andra räkna ut att den personen har rejäla peniskomplex och tänker på sin stackars penis största delen av dagarna.
Samma sak med alla som har stoppat in den i en toarulle, varför skulle nån som är nöjd med sin apparat göra detta?

Varför ödsla tid till att böla för att man har ett litet organ? Den kommer inte att växa hur mycket du än gråter. Jag har en hjärna som funkar rätt bra, är nöjd med den, man kommer längre med en klyftig hjärna än en stor snabel.

Nyfikenhet slår allt, det finns en gräns mellan besatthet och nyfikenhet.
Citera
2013-10-19, 02:48
Medlem
Triremers avatar
Det är trevligt att läsa tråden och notera hur mycket kvinnor ljuger.

* Storleken spelar ingen roll, men fan ta den som är under medel. Är han under medel så skrattar vi åt honom i smyg och sprider ryktet om hans lilla kuk bland väninnorna. Är han välhängd så är vi glada och väninnorna är avundsjuka och knullar honom i smyg om tillfället ges. Är han normal så hade han kunnat vara större.
* Med kvinnlig logik är 15-17cm normalt men inte 13-15cm.
* Med kvinnlig logik spelar storleken ingen roll, bara den är rätt.
* Den kan vara för stor med.
* Kvinnors ögonmått är kasst. Är kukstorleken normalfördelad så har väldigt få 20+.
* När de indirekt erkänt att kukstorleken visst spelar roll så säger de att den inte är allt. Man kan ju slicka, pulla eller öva på tekniken. Kan de inte analysera genom att hålla allt annat lika?
* De egna fittstorleken påverkar inte hur mycket friktion det blir. Det är kuken som ska vara stor, inte fittan som ska vara liten.

Jag är själv nöjd med min som är en bit över medel. Men jag tycker att tjejernas svar generellt sätt är löjliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in