2013-04-22, 18:12
Medlem
Wiskyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlin
Tog en titt, men de flesta som passar min omkrets ligger på 18-19cm i längd och det är lite jobbigt för min korta vän.

Nu har jag inte haft det problem som du har med för långa kondomer men måste du rulla ut den helt?
Citera
2013-04-22, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlin
Tog en titt, men de flesta som passar min omkrets ligger på 18-19cm i längd och det är lite jobbigt för min korta vän.

Kondomkungen.se är bra. Där kan du beställa ett tyskt märke som heter MySize. Man kan köpa ett set av olika storlekar och testa sig fram vilken som passar bäst. Så har jag gjort. Dom dimper ner i brevlådan någon dag senare. Köper aldrig kondomer ute i affär något mera. Det är riktigt bra. En annan viktigt sak är att dom inte ska sitta super tight, det kan göra att det slaknar till. I alla fall för mig.
Citera
2013-04-22, 22:38
Medlem
Carlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiskye
Nu har jag inte haft det problem som du har med för långa kondomer men måste du rulla ut den helt?

Ja, eller när man inte gör det så stryper den roten vilket inte är så skönt.

Citat:
Ursprungligen postat av themove
Kondomkungen.se är bra. Där kan du beställa ett tyskt märke som heter MySize. Man kan köpa ett set av olika storlekar och testa sig fram vilken som passar bäst. Så har jag gjort. Dom dimper ner i brevlådan någon dag senare. Köper aldrig kondomer ute i affär något mera. Det är riktigt bra. En annan viktigt sak är att dom inte ska sitta super tight, det kan göra att det slaknar till. I alla fall för mig.

Tack, ska ta en titt!
Citera
2013-04-22, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolterz
Någon som vet på ett ungefär i vilken ålder penisen slutar växa?
skulle tro vid 22 års ålder.
Citera
2013-04-23, 18:02
Medlem
min är
17 cm i längden och 15 i omkretsen
Citera
2013-04-24, 14:37
Medlem
Fan kom igen! Har inte nån jävel provat android appen DrChengs Cockulator? Kan man lita på den eller? Tror fan att alla ljuger om sina storlekar. Vore nice att bevisa det!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.drcheng.penislengthestimator&hl=sv& referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorgani c%26utm_term%3Ddrchengs+cockulator
Citera
2013-04-25, 01:59
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtotheL
Fan kom igen! Har inte nån jävel provat android appen DrChengs Cockulator? Kan man lita på den eller? Tror fan att alla ljuger om sina storlekar. Vore nice att bevisa det!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.drcheng.penislengthestimator&hl=sv& referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorgani c%26utm_term%3Ddrchengs+cockulator
Vore spännande om det funkade, men tror inte det. Hört många rykten om att det skulle ha varit något just med just ring- och pekfinger ration, men det var något asiatiskt institut eller företag som kommit fram till det. Minns inte hur mycket sanning som lades i det från västerländskt håll dock
Citera
2013-04-25, 06:38
Medlem
irriducibiliis avatar
Spelar det någon roll om man sitter ner och mäter eller står upp? Om ja; varför?
Citera
2013-04-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Vore spännande om det funkade, men tror inte det. Hört många rykten om att det skulle ha varit något just med just ring- och pekfinger ration, men det var något asiatiskt institut eller företag som kommit fram till det. Minns inte hur mycket sanning som lades i det från västerländskt håll dock

Verkligen! De skriver att den ration bestäms av testeron-nivån i fostervattnet och därför kan man räkna kukstorleken genom att mäta fingrarna. Jag har jämfört mina fingrar med tjejers och det är fan stor skillnad! Typ alla tjejer har lika stora ring- och långfinger. Och de flesta snubbar jag kollat på har längre ringfinger än pekfinger. Sen om det går att räkna ut kukstorlek med den ration, det låter jag vara osagt.

För övrigt har jag även hört att tjejer med längre ringfinger än pekfinger har större sannolikhet att vara lesbiska... Vem vet, kanske stämmer.
Citera
2013-04-26, 01:03
Medlem
highstakess avatar
Citat:
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/storleken-har-betydelse

Bullshit, smaken är som banken, jag har haft brudar som har blivit helt förskräckta när man har dragit ut snabbeln (samma storlek som shane diesel typ) och dragit.
Citera
2013-05-01, 00:48
Medlem
Alltså herregud, blir uppriktigt ledsen när jag läser den här tråden, när en tjej bestämmer sig för att ligga med dig, så är det inte enbart ens kuk som är i fokus, om det enbart är den som är det, så är man uppenbarligen en väldigt oattraktiv individ. Jag är strax över medel där nere, inget märkvärdigt, men för tjejer så är sex mer än enbart penetration, det är kroppskontakt, det är passion, kyssar, smek, oralsex, använd dina fingrar, orgasmen sitter så mentalt och har mer att göra med hur väl tjejen är ett med sin egen sexualitet, jag har fått tjejer att komma genom att enbart kyssa på deras erogena zoner, tror ni det hade att göra med min "GIGANTISKA KUK"?.

kontentan är, skäms inte för det ni har, ni har det ni har, oavsett hur mycket ni gnäller över det, så kommer det inte att ändras.
Citera
2013-05-01, 23:38
Medlem
Citat:
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/storleken-har-betydelse

Behövdes det göras en "stuide" om ett så solklart faktum?
Att flertalet kvinnor föredrar en stor framför medel eller under är ju ingen direkt nyhet och känt väl över hela världen, jisses.
Vet man eller vägrar förstå det så lever man i ignorans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in