2013-10-19, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Det är trevligt att läsa tråden och notera hur mycket kvinnor ljuger.

* Storleken spelar ingen roll, men fan ta den som är under medel. Är han under medel så skrattar vi åt honom i smyg och sprider ryktet om hans lilla kuk bland väninnorna. Är han välhängd så är vi glada och väninnorna är avundsjuka och knullar honom i smyg om tillfället ges. Är han normal så hade han kunnat vara större.
* Med kvinnlig logik är 15-17cm normalt men inte 13-15cm.
* Med kvinnlig logik spelar storleken ingen roll, bara den är rätt.
* Den kan vara för stor med.
* Kvinnors ögonmått är kasst. Är kukstorleken normalfördelad så har väldigt få 20+.
* När de indirekt erkänt att kukstorleken visst spelar roll så säger de att den inte är allt. Man kan ju slicka, pulla eller öva på tekniken. Kan de inte analysera genom att hålla allt annat lika?
* De egna fittstorleken påverkar inte hur mycket friktion det blir. Det är kuken som ska vara stor, inte fittan som ska vara liten.

Jag är själv nöjd med min som är en bit över medel. Men jag tycker att tjejernas svar generellt sätt är löjliga.

Ja det där med att endast kuken ska vara stor och inte fittan tight kan man ju störa sig på! Dom trycker upp allt möjligt dör och blir slappa och sen går dom runt och blir ännu slappare. Ta ert ansvar och tighta upper er där nere! Ska det vara så jäkla svårt? Lata är dom, sen lägger dom allt ansvar på oss. Att göra sin kuk större kräver enorm tid och dedikation, att göra fittan tightare kan gå på en månad eller så. Skärpning!

Sedan finns det ju en vetenskaplig teori/anledning kring varför vi män har större organ i relation till vår kroppsbyggnad. Kvinnor på den tiden, dvs längesen, såg ett stort organ som något extra där chansen att bli gravid var större. Så klart att dessa inbyggda tendenser fortfarande ligger kvar i kvinnors gener. Det är genom vår evolution som våra kukar har växt i generationer. Kvinnor älskar stora kukar, så enkelt är det, det är något extra som kryddar förhållandet och leder till mer sex rent generellt. Vi älskar stora bröst, klart dom uppskattar stora kukar, inga konstigheter. För små bröst är heller inte alltid speciellt tillfredställande, då en tjej utan bröst skulle av många ses som icke speciellt feminina. Men nu går det ju att göra något åt sina bröst. Vilket för kukar, i alla fall inte på ett säkert sätt, går att åtgärda. Bortsett från PE - Penile Enlargement då.

Allt eftersom vi blir mer jämställda och medvetna förändras också synsättet kring vår sexualitet. Att en stor kuk inte har något med att kvinnan lättare ska bli gravid. Men något finns kvar i kvinnans beteendemönster som gör att dom tycker att en stor kuk är väldigt manligt och upphetsande. Det går inte att förändra och kan ta 1000 år till innan det är utplånat.

Kukar är inte allt för kvinnor, det vet vi alla, men klart det hjälper lite. Så alla med mindre utrustning behöver inte vara oroliga, det finns andra saker som gör en man attraktiv. Ni får helt enkelt jobba mer på det eller göra era kukar större. Den moderna kvinnan väljer inte mannen för dess stora kuk som tur är. Men det betyder ju inte att hon inte skulle uppskatta en större variant, som vi gör med bröst. Det handlar enbart om sex och att kåta upp sig från deras sida. Det finns så mycket mer här i livet som har betydelse.

Enkelt sagt från båda könen det som är kvinnligt eller manligt gör oss naturligtvis mer attraherade varesig det är stora bröst, höga klackar, former eller stora kukar, pengar, bilar, pondus, hårigt bröst, djup röst etc.
Senast redigerad av themove 2013-10-19 kl. 11:45.
Citera
2013-10-19, 13:36
Medlem
Timpsiiis avatar
http://www.maxsize-pillsystem.com

Vad är detta för något? Det måste ju vara lurendrejeri likt allt annat som lovar att man blir både längre och större omkrets på några månader. Vad händer när man slutar ta det t.ex? Står inga bieffekter någonstans, men det kan ju omöjligt vara sant detta?
Citera
2013-10-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
http://www.maxsize-pillsystem.com

Vad är detta för något? Det måste ju vara lurendrejeri likt allt annat som lovar att man blir både längre och större omkrets på några månader. Vad händer när man slutar ta det t.ex? Står inga bieffekter någonstans, men det kan ju omöjligt vara sant detta?

Funkar absolut inte.
Citera
2013-10-22, 00:21
Medlem
Hur kan så pass många här ha så feta kukar? Är ni korkade nog att köra diameter ggr pi?

Jag kan alla porrstjärnors mått i princip genom att jag vet några mått på vissa. Nacho Vidals replica dildo är 16.5 cm i omkrets, om något, så är den större än hans egen.

Nacho och Manuel har ABSOLUT MAX 16.5 cm i omkrets. Jag har sett otaliga kvinnor greppa dom kukarna och haft 16.5 i åtanke. De flesta tjejer är små i porrbranschen. Kat, kunde nästan greppa Manuels kuk. Och så fort man ser en större kvinna ha sex med dom så kan dom oftast greppa dessa.
Citera
2013-10-22, 00:41
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadad4ever
Hur kan så pass många här ha så feta kukar?

För att bara killarna med feta kukar svarar såklart. Resten känner att små kukar inte är accepterat och låter bli att skriva.

Vad har Billy Glide och Shorty mac i omkrets då?
Citera
2013-10-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
För att bara killarna med feta kukar svarar såklart. Resten känner att små kukar inte är accepterat och låter bli att skriva.

Vad har Billy Glide och Shorty mac i omkrets då?
Billy Glide skulle jag sätta i samma kategori som Manuel Och nacho. Jag skulle tippa på 16 på det grövsta stället. Tex aktrisen Kat som jag nämde i föregående inlägg har tagit emot både Manuel o billy Glide analt, tyckte hon tog emot Billys lätarre, dock har han en enklare form att ta emot.

Shorty mac har såklart större på det största stället såklart, men han och shane diesel brukar jag inte lägga så stor vikt på för att de är uppenbara freaks så att säga. Jag är mest intresserad av att fastslå om det verkligen finns så många som har en omkrets på 14, 15 cm som det tycks vara i denna tråden samt vad kvinnor säger att de föredrar.
Citera
2013-10-22, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
14-15 x 11 cm, och oskuld endast pga. detta. Längden är okej, men det är omkretsen det är fel på. Blir ju inte heller bättre av att folk skriver för att uppmuntra "äh, det är inte längden som räknas utan omkretsen", vafan tror ni man fick välja när man föddes eller?

Man läser om folk som har 13-14 cm omkrets och tycker det är smalt och hur kuken glider in "hur lätt som helst" för dom, mina 11 cm kan ju inte kännas nånstans då. Grejen är också den att på längden gör några cm hit och dit inte så stor skillnad, men om man mäter omkrets med måttband är det en JÄVLA skillnad på 11 cm och 12-13 cm. Har mätt grejer som är 13 cm i omkrets och det är sjukt stor skillnad på att hålla en sån grej i handen jämfört med min kuk.

Jag är inte rädd för att knulla egentligen och bryr mig inte egentligen om att tjejen inte blir tillfredsställd, eller jo det gör jag men grejen är den att det skulle vara så ENORMT pinsamt om tjejen skulle berätta åt sina vänner och det skulle komma ut i kompiskretsen. Har hänt åt folk i mina kretsar och fyfan vad synd jag tycker om dom, sjukt hur ens status kan påverkas pågrund av nåt man inte ens kan göra nånting åt.

Tjejer påpekar hela tiden att dom pratar om allt, men varför måste ni prata om kukstorlekar, fattar ni inte hur mycket det förstör för en kille med liten kuk att folk går runt och vet om det? Inte fan är det som om någon kille knullat en tjej med äckliga 5cm uthängande missbildade blygdläppar berättar det åt sina kompisar? Inte i mina kretsar iallafall, skulle kännas sjukt elakt mot tjejen och det fattar alla killar, varför funkar inte tjejer så?

Och hur fan har RFSU mage att skriva att medelomkretsen för vuxna män är 8-12 cm? Tänk om en kille med 8 cm (måste vara en på miljonen eller nåt) läser det där och tänker "YES, jag är normal", sätter på nån random slyna som sedan sprider ut ryktet till sina kompisar. Nej, med 8 cm är det nog operation, självmord eller leva utan sex som gäller (sorry om det finns nån med 8 cm som läser detta, jag kan ju ha fel också).. Har någon mailat RFSU angående detta? Är 100% att det inte stämmer, medelomkrets ligger nog närmare 13cm, och även detta räknas som litet av tjejer.

Fan vad skönt det var att skriva av sig, och som avslut har jag två frågor som skulle kunna ge mig bättre självkänsla och kanske någon gång våga knulla (skulle vara nice om tjejer svarade);

1. Att omkretsen är viktig har jag förstått, men är det då själva bredden eller också "djupet" på kuken som är viktigt? För min kuk är rätt bred trots den lilla omkretsen. Den är alltså inte helt cylinderformad.

2. Är besvikelsen mycket större om en två meter lång alfa-hane drar fram en liten kuk? Jag är rätt liten i övrigt också, så kan tänka mig att ingen förväntar sig att jag ska ha en stor kuk, har detta alltså betydelse?

Tjejer klagar på att dom får några kronor mindre i lön än män och att dom inte får knulla runt utan att bli kallade slampor, men INGET problem är ens jämförbart med att som man ha liten penis.

Hej du, vi sitter i samma sits. Min är 15 cm lång om man bara lägger linjalen ovanpå och typ 17 om man pressar den mot blygdbenet. Men längden är tyvärr inte det som betyder något för kvinnors njutning på samma sätt som tjockleken. Min är 11 cm på det tjockaste stället och 10,5 på det minsta.

Du har rätt i det mesta du säger, det finns YTTERST få med 8 cm i omkrets.

Jag har inget riktigt liv, jag porrsurfar hela dagarna och närmar mig 30 år. Självklart har jag aldrig haft sex, men det förklarar inte bredden av mitt problem. Man kan säga såhär, jag har aldrig haft någon som helst kontakt med det motsatta könet.

Vad är det för mening att skratta och ha det kul tex med en tjejkompis på jobbet (som då accepterar en) men som man i bakhuvudet vet skulle aldrig acceptera en sådan smal kuk i sängen?
Dvs inte acceptera dig inom det sexuella området. Och även om hon skulle acceptera mig, så skulle jag veta att hon skulle kunna ha mycket skönare sex med mina grannar eftersom dom statistiskt sätt ha tjockare än mig allihop.

Detta distanserar mig ifrån alla tjejer.
Citera
2013-10-22, 13:14
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Billy Glide skulle jag sätta i samma kategori som Manuel Och nacho. Jag skulle tippa på 16 på det grövsta stället. Tex aktrisen Kat som jag nämde i föregående inlägg har tagit emot både Manuel o billy Glide analt, tyckte hon tog emot Billys lätarre, dock har han en enklare form att ta emot.

Shorty mac har såklart större på det största stället såklart, men han och shane diesel brukar jag inte lägga så stor vikt på för att de är uppenbara freaks så att säga. Jag är mest intresserad av att fastslå om det verkligen finns så många som har en omkrets på 14, 15 cm som det tycks vara i denna tråden samt vad kvinnor säger att de föredrar.

Själv har jag exakt 15.3 cm i omkrets och jag känner mig dvärgad i jämnförelse med ferrara, glide och vidal. och då är jag medveten om industrins fuskvinklar. Om jag gissade skulle jag säga 16 är isåfall det tunnaste dom har, och att glide enkelt är över 17. Får mig att tro jag har en förvrängd kroppsuppfattning och är därför också intresserad hur omkretsen ser ut bland folk.

Bild när jag mäter finns här. På denna sida finns även hur många som helst som mäter 16+ i omkrets. Och där är mångas uppskattning av shorty närmare 19-20.
http://www.lpsg.com/members/jetaimemina84/albums/jetaimemina84%27s+gallery+pictures/
Citera
2013-10-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Det är trevligt att läsa tråden och notera hur mycket kvinnor ljuger.

* Storleken spelar ingen roll, men fan ta den som är under medel. Är han under medel så skrattar vi åt honom i smyg och sprider ryktet om hans lilla kuk bland väninnorna. Är han välhängd så är vi glada och väninnorna är avundsjuka och knullar honom i smyg om tillfället ges. Är han normal så hade han kunnat vara större.
* Med kvinnlig logik är 15-17cm normalt men inte 13-15cm.
* Med kvinnlig logik spelar storleken ingen roll, bara den är rätt.
* Den kan vara för stor med.
* Kvinnors ögonmått är kasst. Är kukstorleken normalfördelad så har väldigt få 20+.
* När de indirekt erkänt att kukstorleken visst spelar roll så säger de att den inte är allt. Man kan ju slicka, pulla eller öva på tekniken. Kan de inte analysera genom att hålla allt annat lika?
* De egna fittstorleken påverkar inte hur mycket friktion det blir. Det är kuken som ska vara stor, inte fittan som ska vara liten.
Jag är själv nöjd med min som är en bit över medel. Men jag tycker att tjejernas svar generellt sätt är löjliga.

Vilken rolig tråd! Jag tror inte kvinnor ljuger när det gäller kukar. It comes with paket. Tänder mer på en vacker penis än en stor. Ingen hängig daskande pung utan en fast fin. Sedan beror det också på fittans storlek!!! Helt plötsligt hittar man kuken med stort K som passar som handen i handsken.
Citera
2013-10-22, 15:15
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Vilken rolig tråd! Jag tror inte kvinnor ljuger när det gäller kukar. It comes with paket. Tänder mer på en vacker penis än en stor. Ingen hängig daskande pung utan en fast fin. Sedan beror det också på fittans storlek!!! Helt plötsligt hittar man kuken med stort K som passar som handen i handsken.

Du säger att det beror på fittans stolek. Vilken storlek passar då dig som handen i handsken om vi nu antar att du har en normal fitta och inte en tight som du och de flesta tjejer tror att de har? Är medellängden 15cm så lär du inte vilja ha det ändå. Du skulle snarare bli besviken men trots allt hävda att det är killens fel trots att han är normal.

Du stämmer in på punkten jag skrev om att storleken inte spelar någon roll så länge den är rätt.
Citera
2013-10-22, 18:00
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Vad är det för mening att skratta och ha det kul tex med en tjejkompis på jobbet (som då accepterar en) men som man i bakhuvudet vet skulle aldrig acceptera en sådan smal kuk i sängen?
Dvs inte acceptera dig inom det sexuella området. Och även om hon skulle acceptera mig, så skulle jag veta att hon skulle kunna ha mycket skönare sex med mina grannar eftersom dom statistiskt sätt ha tjockare än mig allihop.

Detta distanserar mig ifrån alla tjejer.

Vilket jäkla samhälle vi har skapat där människor stänger sig själva ute pga komplex. Du har all anledning att hålla huvudet högt just för att du är man. Det är för tusan vi män som är evolutionen, det är anledningen till varför det första livet delade upp arvsmassan i två kön från första början och vi är idag mer evolverade än kvinnorna, det är vi som håller i hela showen på planeten jorden. Varenda tegelsten du ser omkring dig är ditlagd av en man, vi har och har haft alla genier på våran sida och det enda kvinnligheten gör är att äta av allt vi män placerar framför deras fötter.

Utan dig, mig och alla andra män finns bara en jäkla hönsgård kvar som skulle självantända på en vecka efter allt kackel, baktalande, avundsjuka, villrådighet och irrationalitet.

Det är du som ska skratta åt henne.
Citera
2013-10-22, 18:11
Medlem
En smått underhållande tråd detta! Verkar dock var mycket mytomaner, men det är ju ändå flashback!

Medellängden på penis är 14-15 cm med en omkrets på ca 10 cm.

Hur kommer det sig att vissa nojar sig över en omkrets på 14 cm? Många porrskådisar har ju en omkrets på 14 cm!

Har man en kuk på minst 15 cm och en omkrets på minst 12 cm så kan man vara glad. Ut och jaga brudar istället! Vad spelar det för roll vilken storlek ni har på kuken om ni inte knullar?

Sen är tjejer rent utav kassa på att bedöma kukstorlekar också. Har man en kuk på 16 cm och har rakat pubis så kommer många tjejer att gissa på över 20 cm!

Sen kan jag bara säga att kukstorleken är inte allt. Jag har lyckats ge en tjej orgasm när hon hade trosor på sig. Jag bara låg på henne och kysste ömt hennes nacke. Men sen var det försoningssex också, så det kanske spelar in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in