14-15 x 11 cm, och oskuld endast pga. detta. Längden är okej, men det är omkretsen det är fel på. Blir ju inte heller bättre av att folk skriver för att uppmuntra "äh, det är inte längden som räknas utan omkretsen", vafan tror ni man fick välja när man föddes eller?
Man läser om folk som har 13-14 cm omkrets och tycker det är smalt och hur kuken glider in "hur lätt som helst" för dom, mina 11 cm kan ju inte kännas nånstans då. Grejen är också den att på längden gör några cm hit och dit inte så stor skillnad, men om man mäter omkrets med måttband är det en JÄVLA skillnad på 11 cm och 12-13 cm. Har mätt grejer som är 13 cm i omkrets och det är sjukt stor skillnad på att hålla en sån grej i handen jämfört med min kuk.
Jag är inte rädd för att knulla egentligen och bryr mig inte egentligen om att tjejen inte blir tillfredsställd, eller jo det gör jag men grejen är den att det skulle vara så ENORMT pinsamt om tjejen skulle berätta åt sina vänner och det skulle komma ut i kompiskretsen. Har hänt åt folk i mina kretsar och fyfan vad synd jag tycker om dom, sjukt hur ens status kan påverkas pågrund av nåt man inte ens kan göra nånting åt.
Tjejer påpekar hela tiden att dom pratar om allt, men varför måste ni prata om kukstorlekar, fattar ni inte hur mycket det förstör för en kille med liten kuk att folk går runt och vet om det? Inte fan är det som om någon kille knullat en tjej med äckliga 5cm uthängande missbildade blygdläppar berättar det åt sina kompisar? Inte i mina kretsar iallafall, skulle kännas sjukt elakt mot tjejen och det fattar alla killar, varför funkar inte tjejer så?
Och hur fan har RFSU mage att skriva att medelomkretsen för vuxna män är 8-12 cm? Tänk om en kille med 8 cm (måste vara en på miljonen eller nåt) läser det där och tänker "YES, jag är normal", sätter på nån random slyna som sedan sprider ut ryktet till sina kompisar. Nej, med 8 cm är det nog operation, självmord eller leva utan sex som gäller (sorry om det finns nån med 8 cm som läser detta, jag kan ju ha fel också).. Har någon mailat RFSU angående detta? Är 100% att det inte stämmer, medelomkrets ligger nog närmare 13cm, och även detta räknas som litet av tjejer.
Fan vad skönt det var att skriva av sig, och som avslut har jag två frågor som skulle kunna ge mig bättre självkänsla och kanske någon gång våga knulla (skulle vara nice om tjejer svarade);
1. Att omkretsen är viktig har jag förstått, men är det då själva bredden eller också "djupet" på kuken som är viktigt? För min kuk är rätt bred trots den lilla omkretsen. Den är alltså inte helt cylinderformad.
2. Är besvikelsen mycket större om en två meter lång alfa-hane drar fram en liten kuk? Jag är rätt liten i övrigt också, så kan tänka mig att ingen förväntar sig att jag ska ha en stor kuk, har detta alltså betydelse?
Tjejer klagar på att dom får några kronor mindre i lön än män och att dom inte får knulla runt utan att bli kallade slampor, men INGET problem är ens jämförbart med att som man ha liten penis.