2013-10-12, 12:39
Medlem
JerryCottons avatar
Dr Alban är en riktigt otrevlig jävel. Dessutom ger han ett väldigt korkat intryck. Orkar inte gå in i detalj...
Citera
2013-10-12, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Dr Alban är en riktigt otrevlig jävel. Dessutom ger han ett väldigt korkat intryck. Orkar inte gå in i detalj...

Har sett Alban på Karlavägen en gång, han hytte åt en buss som inte stannade och skrek något ohörbart. Känns väl inte helt ok, inte stabilt som fan m.a.o.
Citera
2013-10-12, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av josh.reacher
Tyvärr hamnade jag på samma flight som Pernilla Wahlgren för ett par år sedan.
Hon fräste åt flygvärdinnorna, och var allmänt dryg och otrevlig.

För flera år sedan stod i tidningen ett av hennes recept på en otroligt god hallon-, maräng- och mandelmassepaj, den godaste jag smakat, tror jag. Naturligtvis slarvade jag bort receptet och letade upp hennes mejl för att fråga om hon kunde ge mig det. Hon svarade inom två dygn och bad om ursäkt för att det dröjt så lång tid, men hon hade fått leta ett bra tag innan hon hittade det. Att över huvud taget bry sig när en total främling mejlar henne och begär ut pajrecept, dessutom tar sig tid att både leta upp det och skriva av det, tycker jag är riktigt gulligt och omtänksamt, måste jag säga.
Nu är för övrigt receptet borta igen.
Citera
2013-10-12, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernweh
För flera år sedan stod i tidningen ett av hennes recept på en otroligt god hallon-, maräng- och mandelmassepaj, den godaste jag smakat, tror jag. Naturligtvis slarvade jag bort receptet och letade upp hennes mejl för att fråga om hon kunde ge mig det. Hon svarade inom två dygn och bad om ursäkt för att det dröjt så lång tid, men hon hade fått leta ett bra tag innan hon hittade det. Att över huvud taget bry sig när en total främling mejlar henne och begär ut pajrecept, dessutom tar sig tid att både leta upp det och skriva av det, tycker jag är riktigt gulligt och omtänksamt, måste jag säga.
Nu är för övrigt receptet borta igen.
Maila igen och fråga om ni kan laga den tillsammans. Hon vill inte längre vara singel och kanske är det dig vi ser sedan på "hemma hos-bilderna" i den fina villan?
Citera
2013-10-14, 22:37
Medlem
lostfordummiess avatar
Göran Fritzon, syntharen i Gyllene Tider, går tydligen ofta all in när ridån har gått ned på konserterna. Ryktet kommer från en person som vid flera tillfällen haft förmånen att observera denne Halmstaddoldis.
Citera
2013-10-23, 22:55
Medlem
josh.reachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Hela familjen Wahlgren är ena otrevliga j*vlar och vill bli bemötta som några superkändisar. Varje gång man har oturen att stöta på dem, så någon dagsform är det inte fråga om i deras fall.

Linus är värst. Hörde honom säga till ett par kompisar på en buss en dag: "Kolla vad jag kan göra helt ostraffat!" och så sparkade ungj*veln mig i häcken när jag skulle kliva av (han var alltså i nedre tonåren om ens det då). Jag kan säga att helt ostraffat blev det inte...

Man kunde nästan ana att även Linus Wahlgren var en otrevlig människa.
Jag minns att jag såg honom i någon Svensk B-rulle för ett par år sedan.
B-film och B-skådis verkar gå bra ihop.

Du skall åtminstone ha en stor eloge för att du inte accepterade vad snorungen gjorde på bussen.
Bra jobbat.
Citera
2013-10-23, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Hela familjen Wahlgren är ena otrevliga j*vlar och vill bli bemötta som några superkändisar. Varje gång man har oturen att stöta på dem, så någon dagsform är det inte fråga om i deras fall.

Linus är värst. Hörde honom säga till ett par kompisar på en buss en dag: "Kolla vad jag kan göra helt ostraffat!" och så sparkade ungj*veln mig i häcken när jag skulle kliva av (han var alltså i nedre tonåren om ens det då). Jag kan säga att helt ostraffat blev det inte...

Säger inte att du har fel, men känns ändå lite hårt att bedöma någon utifrån hur han var i nedre tonåren, då var en uppenbarligen en riktigt liten skitunge, men det säger knappast någonting om hur han är idag.
Citera
2013-10-24, 09:33
Medlem
Incendios avatar
Har alltid haft svårt för Peter Dalle. Har man sett hans karaktär i solsidan kan man undra om den inte är han själv... Som barn tyckte jag att han var väldigt läskig och intensiv.
Citera
2013-10-24, 09:48
Medlem
Stod bakom Maud Olofsson i en kö på Arlanda en gång. Hon var mycket snäsig och otrevlig mot personalen bakom disken. Tror hon pratade om bagaget sitt. Nästan man önskat att man filmat med mobilen och spridit det på nätet.
Citera
2013-10-24, 11:02
Tiina Rosenberg är en väldigt otrevlig "kändis". Ville ta kort på mig och några av mina studiekamrater för att marknadsföra den genusvetenskapliga institutionen där hon jobbade. Jag tackade nej eftersom jag inte studerar genusvetenskap samt att jag inte tycker om att bli fotograferad. Tydligen klarar inte Tiina av att få ett nej eftersom hon tjatade på mig i säkert 10 minuter om att få ta ett kort och tyckte jag var fjantig, barnslig, löjlig osv. Jag undrar vem som är fjantig som inte kan förstå att vissa personer inte tycker om att bli fotograferade och måste tjata hål i huvudet för att få ta ett kort (vilket hon ändå inte fick).
Citera
2013-10-26, 00:30
Medlem
Sangsoms avatar
Lars Winnerbäck - Trevlig , Oerhört sympatisk, lite blyg
Björn Waldegård - Trevlig
Sophie Zelmani - Fisförnäm , mkt otrevlig
Eldkvarn - Alla trevliga utom Claes som var lite nonchalant. Plura aningen reserverad till en början men trevlig efter en stund . Carla och Tony mycket trevliga liksom werner och Adrian.
Lill Terselius - Trevlig
Hans Klinga - Trevlig, oerhört pratsam
Hjördis Pettersson - Märkvärdig och fisförnäm. Viktigpetter
Pierre Lindstedt - Otrevlig som fan. Idiot
Tomas Andersson Wij - Väldigt trevlig
Sven Lindberg - Mycket trevlig . en sann gentleman
Roy Bittan - Väldigt trevlig
George Scott - Trevlig
Mikael Wiehe - Trevlig
Gösta Ekman - Trevlig
Britta Borg - Otrevlig
Ann Petren - Trevlig
Citera
2013-10-27, 22:52
Medlem
EmileZolas avatar
André Pops - Obehaglig

Ingvar Carlsson - Väldigt mysig och sympatisk, ger intryck av att vara genuint intresserad av vad allt random folk kommer fram och snackar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in