2013-10-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Uttryckte mig luddigt men det var sent på nattkröken, ursäkta

Menade familj (syskon, tjej, son), inte "släkt" - i den delen iaf som misstänkt GM tillhör, den verkar hålla honom om ryggen

Jag tillhör ingen av delerna men ja kan inte tänka mig att henke gort detta så därför står jag kvar som hans eviga polare
Citera
2013-10-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Jag tillhör ingen av delerna men ja kan inte tänka mig att henke gort detta så därför står jag kvar som hans eviga polare
Jaha? Det för väl inte tråden vidare?

Åker han in får du väl hälsa på honom.
Citera
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Och som det tidigare har frågats, om det kommer fram att han har gjort detta kommer du då att fortsätta vara hans polare? Nu menar jag klockrena bevis som inte går att förneka såsom DNA, mordvapen m.m. Antar att du kommer det med tanke på att du skriver "hans eviga polare".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av romano-bruno
älskar dig min son och vet att du är oskyldig då du och gabriel var som bröder men folk är snabba med att smutskasta och hänga ut namn på folk de tror är skyldiga stor skam att folk gör så mot någon som sitter häktad pga rent skitsnack skärp er gott folk

Om du e den du skriver så vill ja gärna va me i gruppen du startat på fb, ja finns bland henkes vänner där o bor i lidköping så om du vil lägga till mig e ja tacksam. jag kan ju ente skriva ens mina initialer men ja tror j*ne e om du frågar henne. du e pappa va ja vill ju inte jöra bört mig
Citera
2013-10-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Och som det tidigare har frågats, om det kommer fram att han har gjort detta kommer du då att fortsätta vara hans polare? Nu menar jag klockrena bevis som inte går att förneka såsom DNA, mordvapen m.m. Antar att du kommer det med tanke på att du skriver "hans eviga polare".

svar ja
Citera
2013-10-10, 22:29
Medlem
Citat:
Om du e den du skriver så vill ja gärna va me i gruppen du startat på fb, ja finns bland henkes vänner där o bor i lidköping så om du vil lägga till mig e ja tacksam. jag kan ju ente skriva ens mina initialer men ja tror j*ne e om du frågar henne. du e pappa va ja vill ju inte jöra bört mig
Ta ett snack med din far/arbetsgivare först, vad gillar han att du "därför står jag kvar som hans eviga polare" oavsett han mördat sin egen fars kusin?
Citera
2013-10-10, 22:33
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Du inser verkligen inte hur patetisk du framstår när du skriver ett inlägg som detta... Det är glasklart att du har gjort/fortfarande gör affärer med Henke och är livrädd för honom. Det är inget som hindrar dig från att skriva dina initialer här, man får outa sig själv hur mycket man vill - däremot är det dumt och meningslöst då Bruno förmodligen inte kommer läsa ditt inlägg.

Det säkraste sättet att inte göra bort sig med denna sidan av släkten är att hålla sig så långt borta från den som möjligt.. Ta ditt förstånd till fånga och ta avstånd medan du kan istället för att bli mer ännu mer involverad.. Räcker ju med att farsan får en tjacknoja om att du är skyldig till något så är du körd.
Citera
2013-10-10, 22:37
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Jag tänkte att om henke gjort detta mot gabbe som han ju va en skitbra polare med så kanske han kan göra vad fan som helst med mig åxå om han känner sig pressad eller så typ.
Skönt att du alltid kommer att vara polare med en kille som du är jätterädd för... Hmmm... Du verkar vara en intelligent pojke du.

Ingen som har några nyheter om killen som vart släppt vid häktningsförhandlingen? Håller han sig gömd nu tro?
Citera
2013-10-10, 22:39
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Jaha? Det för väl inte tråden vidare?

Åker han in får du väl hälsa på honom.
Beror ju på om "hardbone" själv finns i polisens register bland kriminella, för det finns hårda regler för att få hälsa på , både i häkte och på anstalter!
Citera
2013-10-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Beror ju på om "hardbone" själv finns i polisens register bland kriminella, för det finns hårda regler för att få hälsa på , både i häkte och på anstalter!
Dom får väl brev-växla då
Citera
2013-10-10, 22:47
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Skönt att du alltid kommer att vara polare med en kille som du är jätterädd för... Hmmm... Du verkar vara en intelligent pojke du.

Ingen som har några nyheter om killen som vart släppt vid häktningsförhandlingen? Håller han sig gömd nu tro?
då har du missat något gå till inlägg 1055 och läs där !
Citera
2013-10-10, 22:55
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
då har du missat något gå till inlägg 1055 och läs där !
Ja, det hade jag totalt missat. Tack för infot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in