2014-01-16, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
E du säker på d me kusinen för den e ju lisfalig

Man kan aldrig vara säker på något men jo, jag är helt säker på att denna "livsfarliga" kusinen inte står vid parasitens sida. Han stöttar INTE denna handlingen och han anser precis som alla normala människor att det är fruktansvärt och sjukt.
Citera
2014-01-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Man kan aldrig vara säker på något men jo, jag är helt säker på att denna "livsfarliga" kusinen inte står vid parasitens sida. Han stöttar INTE denna handlingen och han anser precis som alla normala människor att det är fruktansvärt och sjukt.

e du säker påt elle jag vet att henke va livrädd förn
Citera
2014-01-16, 00:49
Medlem
Citat:
e du säker påt elle jag vet att henke va livrädd förn

Man kan som orelevant sagt tidigare aldrig vara säker då det är mer eller mindre helt omöjligt att prata för en annan människa. Men i största fall så ser ju samtliga människor de här som den sjuka och otäcka händelse de är och varken vill vara del av det eller stötta det. Man KAN inte försvara det parasiten gjort, det går inte hur närstående man än är eller hur gott man tyckt om idiotjäveln innan. Det vore så fruktansvärt fel av en människa o ta försvarsposition för den här händelsen
Senast redigerad av Romano-Emanuel 2014-01-16 kl. 00:53.
Citera
2014-01-16, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romano-Emanuel
Man kan som orelevant sagt tidigare aldrig vara säker då det är mer eller mindre helt omöjligt att prata för en annan människa. Men i största fall så ser ju samtliga människor de här som den sjuka och otäcka händelse de är och varken vill vara del av det eller stötta det.

ne ja menar d hur kan man va säker
Citera
2014-01-16, 00:57
Medlem
Citat:

Du får helt enkelt vara lite realist. Bara för att man är släkt med GM så betyder det inte att man som han inte har en hjärncell på rättplats. Det är ju inte så att en helsläkt går under ordet psykopat för att en i släkten gör de eller hur? Man får ju alltid hoppas att det faktiskt är så att även släkt, som oss skäms över att bära samma efternamn som GM, för det gör då fan jag iaf
Citera
2014-01-16, 00:59
Medlem
Citat:

Det var ett jävla tjat om "bikerkusinen". Vad jag vet och förstått så är han smartare än att stötta någon som gjort något så vidrigt. Men självklart kan man aldrig vara säker och prata för en annan människa. Ring och fråga han vetja?
Citera
2014-01-16, 01:01
Medlem
Citat:
Du får helt enkelt vara lite realist. Bara för att man är släkt med GM så betyder det inte att man som han inte har en hjärncell på rättplats. Det är ju inte så att en helsläkt går under ordet psykopat för att en i släkten gör de eller hur? Man får ju alltid hoppas att det faktiskt är så att även släkt, som oss skäms över att bära samma efternamn som GM, för det gör då fan jag iaf

ja du har säkert rätt hoppas jag iaf men han heter la inte holmdahl elle
Citera
2014-01-16, 01:03
Medlem
Citat:
ja du har säkert rätt hoppas jag iaf men han heter la inte holmdahl elle

Du förstod nog tanken i mitt inlägg. Att bära efternamnet eller bokstavligen vara släkt med GM är något jag inte är stolt över och tror att det inte är många som är.
Citera
2014-01-16, 01:06
Medlem
Citat:
Du förstod nog tanken i mitt inlägg. Att bära efternamnet eller bokstavligen vara släkt med GM är något jag inte är stolt över och tror att det inte är många som är.

ja ja fattar nu
Citera
2014-01-16, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontlike
Haha nej jag säljer inte droger.
Pundare är jag inte heller, verkar nästan lite smartare än dig också då jag kan stava
Varför skulle jag skriva till Bruno? skiter fullständigt i han!
Fattar inte ens varför du ska börja med något personangrepp mot mig?
Henke högg i ryggen, det är bara en fitta som gör något sådant.
Har själv blivit huggen i ryggen och vet hur försvarslös man blir då.
Finns inget fegare, så ja jag berättar gärna det jag vet för att sätta dit han lite extra !
Mina pengar vet jag att jag klarar mig utan, så det handlar inte tråden om.
Tråden handlar om en kille som försvann, som blev huggen i ryggen av en psykopat som han trodde var hans kompis!

kul att du argumenterar med personangrepp och påhopp, visar ju bara din intelligens nivå!
Spelar väl ingen roll varför man vittnar, bara man säger som det är?

Att gola innebär, vad jag förstått som "vanlig svensson" är att man tjallar på någon för egen vinnings skull - och du verkar ju inte ha något att vinna på det så - heder åt dig!
Citera
2014-01-16, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Är du rädd för Bruno? Förhoppningsvis har Bruno så pass mycket innanför pannbenet att han förstår att nästan allt och alla föraktar och avskyr hans avkomma efter detta. Det borde han själv kunna lista ut!

Ang "bikerkusinen" så är jag väldigt säker på att han INTE stöttar horhenriks handling.

hej C !
först och främst *KRAM* går inte att förstå hela denna jävla skit !

Har en fråga...vad har ni kusiner ( för hh är KUSIN till er va?) haft för relation innan detta hemska hände ? Vet ju som alla andra att det finns en missburkarproblematik runt inblandade , så på så vi kanske det inte är så konstigt om man "umgås", men ni övriga ...var ni "tajta " ?!
förstår du vad jag menar, lite svårt och formulera mig känner jag och vill absolut inte trampa dig på tårna.
mvh
Citera
2014-01-16, 09:51
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romano-bruno
har egentligen ingen lust att svara en sådan person som dig men var har du träffat mig för sådana ord som du säger att jag sagt har aldrig fallit över mina läppar så skippa skit snacket om mig och andra anhöriga i detta tack för ordet mvh bruno holmdahl

Att du ens kan med att visa dig här och skriva "skippa skitsnacket om mig och anhöriga" (till Henrik) efter all skit du har pratat om Gabriels familj. T ex i det här samtalet:

Varning till syskonen som läser. Tänk på att det här säger allt om BH och inget om er.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in