2013-10-08, 23:55
Medlem
Är det nån som har några odds på hur troligt det är att "medbrottslingen" skulle säga något ofördelaktigt om GM i rättegången?
Citera
2013-10-08, 23:56
Medlem
För att rädda sitt eget skinn menar jag....
Citera
2013-10-09, 00:23
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
För att rädda sitt eget skinn menar jag....
Tror inte att " medbrottslingen" kan rädda sitt eget skinn i nuvarande läge!
Citera
2013-10-09, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Tror inte att " medbrottslingen" kan rädda sitt eget skinn i nuvarande läge!
Hävda förmildrande omständigheter?
Citera
2013-10-09, 00:38
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Hävda förmildrande omständigheter?
tror inte att mebrottslingen hävdar fömildrande omständigheter,vid ev rättegång !!
Däremot kan han ju försöka få det till sin fördel vid forsatt förhör innan rättegång !
Citera
2013-10-09, 00:44
Medlem
ATLAS64s avatar
Det spekuleras i att det finns 1 GM och "1 medbrottsling" vad är det som säger att de inte är
2 GM eller kanske fler!
Citera
2013-10-09, 00:57
Medlem
Citat:
Det spekuleras i att det finns 1 GM och "1 medbrottsling" vad är det som säger att de inte är
2 GM eller kanske fler!
Man drar lite förhastade slutsatser ibland - naturligtvis kan det vara fler GM, kanske bara tagit olika aktiv del i dådet. Vem vet vem som gjort vad? Bara den/de skyldiga
Citera
2013-10-09, 01:04
Medlem
Har aldrig sett henke nervös eller pressad nån mer gång än när det var trassel med b*unos kusin och mc-klubben!! jag har ju fan känt honom i många år nu, han e en dödspolare om han gillar en men den gången fick jag hjälpa han att ordna stålar kanske inte den dealen va klar så han va ute efter $$$
Citera
2013-10-09, 01:52
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Har aldrig sett henke nervös eller pressad nån mer gång än när det var trassel med b*unos kusin och mc-klubben!! jag har ju fan känt honom i många år nu, han e en dödspolare om han gillar en men den gången fick jag hjälpa han att ordna stålar kanske inte den dealen va klar så han va ute efter $$$
med andra ord har du ju hjälpt H i den pressade situation du uttalat dig om med stålar ,och sen säger du att kanske den dealen inte är uppklarad ännu ,så att H var ute efter mera cash,,,,,vad har det med G*br*'ls död att göra?? hmmm precis som att du ligger inne med info om detta
Citera
2013-10-09, 02:02
Medlem
Citat:
med andra ord har du ju hjälpt H i den pressade situation du uttalat dig om med stålar ,och sen säger du att kanske den dealen inte är uppklarad ännu ,så att H var ute efter mera cash,,,,,vad har det med G*br*'ls död att göra?? hmmm precis som att du ligger inne med info om detta

Jag tänkte att om henke gjort detta mot gabbe som han ju va en skitbra polare med så kanske han kan göra vad fan som helst med mig åxå om han känner sig pressad eller så typ.
Citera
2013-10-09, 02:07
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Jag tänkte att om henke gjort detta mot gabbe som han ju va en skitbra polare med så kanske han kan göra vad fan som helst med mig åxå om han känner sig pressad eller så typ.
man ska inte blanda sig med skit då behöver man inte känna sig pressad + att det verkar som att du själv känner dig pressad av denna H
Citera
2013-10-09, 02:22
Medlem
Citat:
man ska inte blanda sig med skit då behöver man inte känna sig pressad + att det verkar som att du själv känner dig pressad av denna H

Vem menar du e skit? jag e känner mig inte pressad bara fundersam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in