Citat:
Alla dessa personer med dyselexi alltså. Jag kan inte se någon tidigare tala för att G skulle vara ett änglabarn som aldrig gjorde fel. Kan du se det ? Tidigare talare likaså mig själv berättar att G var en otroligt omtänksam o snäll person emot sina vänner och folk som betydde mycket för honom vilket leder till att dem likaså ja inte kan komma på något tillfälle då han varit en sämre
Person än vad du och jag är ? Vad som pratats om gällande postbudet har inte handlat om att G inte skulle varit idiot nog att delta i det utan att han till 100% inte varit varken inblandad eller på plats under båda tillfällena .
Den här tråden börjar starkt spåra ur . Det handlar inte om att massa annat konstigt folk skall svartmåla G utan att vi tillsammans få fram vem den skyldiga/de skyldiga är .
Det har under senaste 10 sidorna handlat om G o vad han gjort o inte gjort , villa hans syskon är o vad dom gjort o inte gjort, vilket förtillfället är helt oväsentligt då de inte riktigt är så att tråden skapats för att analysera fram ifall hans syskon är svarta eller vita eller ifall G var en bra kompis eller inte. Den handlar som tidigare nämnt att få fram vem / vilka som har gjort det här .
Person än vad du och jag är ? Vad som pratats om gällande postbudet har inte handlat om att G inte skulle varit idiot nog att delta i det utan att han till 100% inte varit varken inblandad eller på plats under båda tillfällena .
Den här tråden börjar starkt spåra ur . Det handlar inte om att massa annat konstigt folk skall svartmåla G utan att vi tillsammans få fram vem den skyldiga/de skyldiga är .
Det har under senaste 10 sidorna handlat om G o vad han gjort o inte gjort , villa hans syskon är o vad dom gjort o inte gjort, vilket förtillfället är helt oväsentligt då de inte riktigt är så att tråden skapats för att analysera fram ifall hans syskon är svarta eller vita eller ifall G var en bra kompis eller inte. Den handlar som tidigare nämnt att få fram vem / vilka som har gjort det här .
Är det du eller är det vi som sätter agendan om vad inläggen ska handla om? Det är fritt av varje användare att välja vad man vill ignorera eller kommentera. Det är många inlägg som är ointressanta för mig men som för andra kan vara väldigt intressant (lite av poängen med ett forum) Om du nu menar att det spårat ur så lämna då tråden och ägna dig åt andra forum som inte är så radikala som här på FB. Om du är så känslig för vad andra tycker och menar så är du jävligt naiv om du nu trodde att alla som går in på tråden skulle lämna uppgifter som kan leda till den/de som mördtat G.
Det är ingen som tvingar dig att läsa våra inlägg!