2013-10-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Det kanske är andra än du som är intresserade av misstänkta gm:s tidigare liv! Kom inte här och tala om för mej vad jag ska disskutera! Fråga polisen om du vill veta exakt vad dom har på henrik.
Detta är bara ett forum där det spekuleras och antas saker och ting. Vi bedriver inte någon mordutredning! Vad DU tycker är ointressant för mej! Skärp till dej själv,Besserwisser!

Att spekulera osv. har jag inget emot men vissa saker har spårat ur enligt mej och vad jag tycker verkar du ju tydligen bry dej om annars hade du inte kommenterat som du gjort.

Det jag undrade över är vad polisen kan tyckas ha på H.H osv. och det skrivs en massa om det men det finns ingen rödlinje vad jag kan se iaf. dock måste de ha något.

Tackar gillar att bli kallad det då sånna som du kommer med sååå smarta inlägg
Citera
2013-10-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosengull
Aldrig besökt Flashback förut, men sedan någon tog sig rätten att ta ifrån oss vår Gabriel, har jag läst i denna tråd, måste säga att det är med stor sorg, många extra tårar har rullat., En del har ingen empati, eller ens vanligt bonnhyfs, verkar som en del riktigt gottar sig i eländet, hoppas verkligen ingen utav er, behöver uppleva det vi får göra, Det enda vi önskar är att rätt person, får det straff som den förtjänar, om det nu finns något sådant, från en anhörig.

Inget straff i världen räcker för att "gottgöra" det som skett, men jag håller alla tummar o tår för att rätt person blir åtalad o får sitta av sitt straff.
Hoppas ingen annan råkar ut för samma sak som ni har gjort.
Citera
2013-10-07, 20:19
Medlem
http://www.expressen.se/gt/hotbild-mot-misstankt-21-aring-i-gabriel-fallet/

Tydligen 21-åringen som var hotad - men av vad?
Citera
2013-10-07, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Inget straff i världen räcker för att "gottgöra" det som skett, men jag håller alla tummar o tår för att rätt person blir åtalad o får sitta av sitt straff.

Det gör jag med
Citera
2013-10-07, 20:32
Medlem
Citat:
Henrik satt inte häktad för MEDHJÄLP till mord. R.susi släpptes långt tidigare. Enl. åklagaren fanns ingen tvekan vem som höll i vapnet...

http://www.expressen.se/gt/telefonsamtalet-kan-falla-18-arig-mordare/

Sen skriver någon senare i tråden om mordet på P*der Fors*ll att det "blev 14 månader"...
För vad vet jag inte
Citera
2013-10-07, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics

Citat:
Aldrig besökt Flashback förut, men sedan någon tog sig rätten att ta ifrån oss vår Gabriel, har jag läst i denna tråd, måste säga att det är med stor sorg, många extra tårar har rullat., En del har ingen empati, eller ens vanligt bonnhyfs, verkar som en del riktigt gottar sig i eländet, hoppas verkligen ingen utav er, behöver uppleva det vi får göra, Det enda vi önskar är att rätt person, får det straff som den förtjänar, om det nu finns något sådant, från en anhörig.

Tack för infon, synd bara att du besökt fel forum om du inte tål yttrandefrihet på riktig. Det är vi som sätter spelreglerna här och så länge vi följer FB:s regler så kan vi ventilera precis vad fan vi vill. Vad trodde du att du skulle se här, polisens egna utredning kanske eller utklipp ur Bibeln?
Citera
2013-10-07, 20:46
Medlem
aects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
Och hur masterna sitter och har räckvidd för mobiltelefoni är det ingen som har säkra uppgifter på heller?
Älgvägen är ju närmare nonnens väg också där hans döda kropp påträffades senare.

En vanlig 3G-mast har ganska precis 2 km räckvidd, svårt att kolla hur masterna sitter om man inte vet vilken operatör han hade och vilken typ av nät han var uppkopplad mot tyvärr...
Citera
2013-10-07, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witchhunt
Tack för infon, synd bara att du besökt fel forum om du inte tål yttrandefrihet på riktig. Det är vi som sätter spelreglerna här och så länge vi följer FB:s regler så kan vi ventilera precis vad fan vi vill. Vad trodde du att du skulle se här, polisens egna utredning kanske eller utklipp ur Bibeln?
Men jag tål väl yttrandefrihet
Citera
2013-10-07, 21:15
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Det enda vi önskar är att rätt person, får det straff som den förtjänar, om det nu finns något sådant, från en anhörig.

Beklagar verkligen sorgen.
Det är nog få som gottar sig.
Men tyvärr förekommer det en del dumma kommentarer.
Men ingen kan öka hans värde vad han var till och för er, ingen kan heller minska det.
Hoppas ni finner styrka i varandra i den svåra tiden det faktiskt innebär att ha framför sig i att förlora en närstående så här traumatiskt. Det går aldrig över direkt, men man lär sig så småningom att leva med det....

Håller tummar & tår att rätt person får sitt straff med.
Citera
2013-10-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics

Jadu. VEM skulle det kunna va som är hotet?
Jag skrev tidigare i tråden att den som släpptes behöver beskydd. Fransson alltså.
Hotet kommer ju naturligtvis från "någon" som står henrik väldigt nära.
Förnamnet börjar på B...
Citera
2013-10-07, 21:23
Medlem
Citat:
Jadu. VEM skulle det kunna va som är hotet?
Jag skrev tidigare i tråden att den som släpptes behöver beskydd. Fransson alltså.
Hotet kommer ju naturligtvis från "någon" som står henrik väldigt nära.
Förnamnet börjar på B...
Vederbörande är självklart rädd att Fransson ska prata bredvid mun. Kanske till och med våga vittna....
Citera
2013-10-07, 21:26
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Vederbörande är självklart rädd att Fransson ska prata bredvid mun. Kanske till och med våga vittna....
Eller också så har han kanske redan pratat bredvid mun. Hoppas det så att Henrik Holmdahl får livstid för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in