2013-10-05, 15:12
Medlem
bongsmurfens avatar
Fick ett oförberett pisseprov på jobbet igår, sa att jag inte kunde pissa just då så han tog mig tillbaka till jobbet för att ta saliv test. Salivtestet visade posetivt på thc så jag sa att han kan skicka in det på analys, så han sa att han skulle boka in ett nytt pisseprov nästa vecka.

Jag antar att jag kommer vara posetiv på thc, sist jag rökte var i onsdag och sen dagligen i 2 veckor innan onsdagen i stort sätt.

Så det jag undrar är vad är det bästa sättet att få ur thc'n ur kroppen?

Det jag funderar på är om det är värt att basta och träna idag, och urinera mycket fram tills jag får testet och samtidigt äta mycket b-vitamin. Eller bara dricka mycket vatten och äta b-vitamin
2013-10-06, 19:35
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsmurfen
Fick ett oförberett pisseprov på jobbet igår, sa att jag inte kunde pissa just då så han tog mig tillbaka till jobbet för att ta saliv test. Salivtestet visade posetivt på thc så jag sa att han kan skicka in det på analys, så han sa att han skulle boka in ett nytt pisseprov nästa vecka.

Jag antar att jag kommer vara posetiv på thc, sist jag rökte var i onsdag och sen dagligen i 2 veckor innan onsdagen i stort sätt.

Så det jag undrar är vad är det bästa sättet att få ur thc'n ur kroppen?

Det jag funderar på är om det är värt att basta och träna idag, och urinera mycket fram tills jag får testet och samtidigt äta mycket b-vitamin. Eller bara dricka mycket vatten och äta b-vitamin

Basta mycket och drick mycket så kanske du har en chans, vitaminer vet jag inte om det hjälper men det skadar väll inte att testa.
2013-10-07, 23:21
Medlem
vilken är den aktiva substansen i mxe? det visar positivt på pcp och mdma....men är det någon av dessa som är de eller vad?
2013-10-08, 15:38
Medlem
Rökte sist för 3 veckor sedan, rökte då ungefär 20g+ på en månad, tog även Tjack sist jag rökte. Finns det nån chans att man är ren nu på fredag? började dricka massor med vätska för 3 veckor sedan, citronvatten för 1 vecka sen drygt, har druckit sprit+2öl 2ggr, tänkte basta idag nån timme. har ätit regelbundet fetrik mat + nyttig mat.

Blandar ungefär 30g citronsyra på 1.5liter vatten, riktigt jävla äckligt å smakar satan.
Har bra ämnesomsättning osv, då jag väger endast 65-70kg o är 185cm lång äter mycket men går ej upp i vikt

So what do you think ?
Senast redigerad av dicates 2013-10-08 kl. 15:40.
2013-10-09, 02:42
Medlem
Frågan har säkert ställts innan men hittar inte i min sega scrollning. Ska börja på ett jobb snart och de vill begära drogtest och misstänker pissprov. Jag misstänker att jag inte hinner bli ren innan och ska därför smuggla in en kompis piss hade jag tänkt. Vilka är de bästa taktikerna för detta? Undrar även vad de vanligaste misstagen brukar vara/procentchansen att åka fast osv. Har förstått att alla pissprov som görs av företag innebär att man får vara mer eller mindre ensam på toaletten? tacksam för svar
Mvh nervös snubbe.
2013-10-09, 11:49
Medlem
syns subutex på standard stickor , som har bara mop som står för morfin. ketogan visar inte på dom , som dom testar mig med? snälla behöver snabb svar
2013-10-09, 12:14
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
syns subutex på standard stickor , som har bara mop som står för morfin. ketogan visar inte på dom , som dom testar mig med? snälla behöver snabb svar

Bor på behandlingshem och här står de BUP på våra standard stickor som då självklart betyder Bupenorfin(subutex), tror dock de är lite olika beroende på vilken sticka dom använder då våran sticka t.ex. inte visar Kokain utan istället metamfetamin. Eller visar den inte Kokain utan istället subutex?

Eller vänta lite nu tror jag missuppfattade dig, står de bara MOP på stickan?
2013-10-09, 12:18
Medlem
A-llusions avatar
Citat:

Jag hade speciella stickor just för suben.
Det syns inte på multi sticka så vitt jag vet av egna erfarenheter!
2013-10-09, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Bor på behandlingshem och här står de BUP på våra standard stickor som då självklart betyder Bupenorfin(subutex), tror dock de är lite olika beroende på vilken sticka dom använder då våran sticka t.ex. inte visar Kokain utan istället metamfetamin. Eller visar den inte Kokain utan istället subutex?

Eller vänta lite nu tror jag missuppfattade dig, står de bara MOP på stickan?

nej det är en multi sticka, står amp,met,thc,mop,bzo,bup. första gången dom använder sån sticka märkte jag nu , letade fram den ur papperskorgen, förutom så har dom inte kollat efter det..
2013-10-09, 12:55
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
nej det är en multi sticka, står amp,met,thc,mop,bzo,bup. första gången dom använder sån sticka märkte jag nu , letade fram den ur papperskorgen, förutom så har dom inte kollat efter det..

Samma som jag har då, tyvärr så visar denna stickan subutex om jag fattat de rätt Hoppas du klarar dig ändå!
2013-10-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Samma som jag har då, tyvärr så visar denna stickan subutex om jag fattat de rätt Hoppas du klarar dig ändå!

ah fan vad lack jag blev dom har aldrig kollat efter bup, dom använder olika multi stickor på mig , men ska köpa 4 mg sub idag om jag tar det i 2 dagar , hur länge måste jag fuska för att klara pisseprovet? tacksam för svar
2013-10-09, 16:46
Medlem
Brmcs avatar
Sjukt, sjukt dum fråga kanske. Men finns det någon slags risk att andra droger ger utslag på ett cannabistest? Jag tog pyrazolam och mdma i lördags/söndags, varpå jag ska lämna UP för cannabis imorgon eller fredag. Kan det på något sjukt konstigt sätt ge korsutslag?

Vad jag vet använder de cannabisstickor, men man vet ju aldrig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in