2013-10-09, 02:33
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Vem menar du e skit? jag e känner mig inte pressad bara fundersam
Denna H kan man ju inte kalla mer än skit !
Citera
2013-10-09, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Denna H kan man ju inte kalla mer än skit!

Ja men hallå!! jag skrev väl inte att jag va pressad elle? de va henke och hans farsa som va nerviga och stirriga som satan
Citera
2013-10-09, 02:54
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ja men hallå!! jag skrev väl inte att jag va pressad elle? de va henke och hans farsa som va nerviga och stirriga som satan
men du tycks ju grunna över situationen ?
Citera
2013-10-09, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
men du tycks ju grunna över situationen ?

Själklart gör ja de , de e ju min bästa polare som e häktad, tänker på gabbe åxå kände ju han åxå ! han bodde ju fan hos henke när hans fete bror slängde ut han!
Citera
2013-10-09, 07:42
Medlem
Citat:
Har aldrig sett henke nervös eller pressad nån mer gång än när det var trassel med b*unos kusin och mc-klubben!! jag har ju fan känt honom i många år nu, han e en dödspolare om han gillar en men den gången fick jag hjälpa han att ordna stålar kanske inte den dealen va klar så han va ute efter $$$

Blir man ju genast nyfiken hur du hjälpte han att fixa stålar den gången
Du tog väl inget lån direkt antar jag...
Vad snackar vi om för summor som han var skyldig?
Citera
2013-10-09, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Vet inte om de får dra GM:s "meritlista" i rätten...
hans meritlista kommer med all sanolikhet att dras upp
Senast redigerad av nygiken63 2013-10-09 kl. 10:05.
Citera
2013-10-09, 11:39
Medlem
Citat:
Själklart gör ja de , de e ju min bästa polare som e häktad, tänker på gabbe åxå kände ju han åxå ! han bodde ju fan hos henke när hans fete bror slängde ut han!

G's broder slängde aldrig ut honom utan gav G vid de tillfället för CA 2 år sedan 2 alternativ då han hadde boende barn hos sig. Ville G bo hos sin bror så skulle det också skötas och inte trasslas iväg då inte barnen skulle befinna sig i sådant. G förstod och dom hadde väldigt ofta kontakt och träffades även efter det så ingen skada skedd på varken G eller G's broder. G sov och var även vid många andra tillfällen hemma hos sin broder både själv och tillsammans med sin familj.

G bodde även inte hos H mer än några nätter då o då. Skulle man se det som att bo hos någon vet jag inte hur många människor i världen som bott hos väldigt många människor.

* Det här kan ja med säkerhet säga stämmer då jag umgicks med både G och G's broder *
Senast redigerad av mdrkakaa 2013-10-09 kl. 11:52.
Citera
2013-10-09, 12:06
Medlem
En fundering: Kan det vara so att ett Roxxxx Mc gäng dödade Gabriel som en varning till HH.
Citera
2013-10-09, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Vet inte om de får dra GM:s "meritlista" i rätten...

Dom läser alltid upp tidigare domar i rätten, typ 5-6 år bakåt i tiden ;-)
Citera
2013-10-09, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomense
Blir man ju genast nyfiken hur du hjälpte han att fixa stålar den gången
Du tog väl inget lån direkt antar jag...
Vad snackar vi om för summor som han var skyldig?

jag lånade stålar av min farsa, summorna spelar mindre roll
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
G's broder slängde aldrig ut honom utan gav G vid de tillfället för CA 2 år sedan 2 alternativ då han hadde boende barn hos sig. Ville G bo hos sin bror så skulle det också skötas och inte trasslas iväg då inte barnen skulle befinna sig i sådant. G förstod och dom hadde väldigt ofta kontakt och träffades även efter det så ingen skada skedd på varken G eller G's broder. G sov och var även vid många andra tillfällen hemma hos sin broder både själv och tillsammans med sin familj.

G bodde även inte hos H mer än några nätter då o då. Skulle man se det som att bo hos någon vet jag inte hur många människor i världen som bott hos väldigt många människor.

* Det här kan ja med säkerhet säga stämmer då jag umgicks med både G och G's broder *

De där stämmer inte! han blev utslängd och bodde hos henke ett bra tag.

Citat:
Ursprungligen postat av Icew61
En fundering: Kan det vara so att ett Roxxxx Mc gäng dödade Gabriel som en varning till HH.

Ne de är inte så ,och roxxxx mc är helt fel klubb.
Citera
2013-10-09, 17:35
Medlem
Ja hoppas, oavsett vad som spekuleras kring G och hans familj, att de ansvariga, vidriga, äckliga fanskap till kräk, som sett till att en liten pojk får växa upp utan far, och andra människor fått mista en nära familjemedlem, åker dit med ett rejält straff!!! G hade ju hela livet framför sig.. Det är fruktansvärt att en så ung kille ska mista sitt liv. Har följt denna tråd sen start, o alltid spekuleras det om den ena o den andras liv, umgänge, bakgrund mm. Detta e ju fb.. så det alltid blir.. Men snälla.. Visa lite respekt.. Anhöriga sitter garanterat o läser inlägg, i jakt på svar bland annat, om nån kan veta nått.. Visa hänsyn till dom iaf.. O ha i bakhuvudet när ni skriver era åsikter, att för dom, var G en son, bror, pojkvän, far o vän. Tack o hej!!
Citera
2013-10-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevin2007
Ja hoppas, oavsett vad som spekuleras kring G och hans familj, att de ansvariga, vidriga, äckliga fanskap till kräk, som sett till att en liten pojk får växa upp utan far, och andra människor fått mista en nära familjemedlem, åker dit med ett rejält straff!!! G hade ju hela livet framför sig.. Det är fruktansvärt att en så ung kille ska mista sitt liv. Har följt denna tråd sen start, o alltid spekuleras det om den ena o den andras liv, umgänge, bakgrund mm. Detta e ju fb.. så det alltid blir.. Men snälla.. Visa lite respekt.. Anhöriga sitter garanterat o läser inlägg, i jakt på svar bland annat, om nån kan veta nått.. Visa hänsyn till dom iaf.. O ha i bakhuvudet när ni skriver era åsikter, att för dom, var G en son, bror, pojkvän, far o vän. Tack o hej!!
Så du menar att vi ska sluta spekulera? Är familjen inte medvetna att dom är föremål för "skvaller och prat",även innan detta hände,så lever dom inte i verkligheten.
Såna är vi människor. Dom flesta har väl nån gång råkat ut för det.
Varför skulle denna familjen skonas? Prata illa om Gabbe har jag inte sett nån som gjort.
Att det pratas om hans barndom etc. är en självklarhet tycker jag. Han råkade ju inte befinna sej på fel plats vid fel tillfälle precis. Så sluta försök få oss här på FB till elaka gamar som gottar oss i andras olycka!
Dom flesta här känner samma sympati och frustration som du gör. Självklart läser anhöriga här. Konstigt vore det annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in