2013-10-06, 16:53
Bannlyst
Har han Henrik varit utsatt för sexuella övergrepp av andra tattare?
Jag får pm om detta.
Kan de vara det som lett till hans dåliga självbild med droger och ständigt användande av kniv?

Låst in fanskapet för gott nu eller tvångssterilisera honom så vi slipper att hans gener sprids vidare.
Citera
2013-10-06, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Jag får pm om detta.
Kan de vara det som lett till hans dåliga självbild med droger och ständigt användande av kniv?

Låst in fanskapet för gott nu eller tvångssterilisera honom så vi slipper att hans gener sprids vidare.
Han har nog varit med om mycket i sin barndom ja. Han är så skadad så han ska inte vistas ute i samhället.
Han är värre sjuk i huvet än far sin. Tror att han vill imponera på sin far. Tydligen är nog bruno impad av att sonen lurar lagens långa arm gång på gång. Dom har ju inställningen att snutar och regler etc. är skit. Sånt folk borde förpassas till en öde ö,där dom kan ha ihjäl varandra!
Citera
2013-10-06, 17:31
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Jo, nyttan det gör är att vi får bort fler av det kriminella resandepacket ifrån gatorna. Deras levnadssätt passar ju trots allt bäst på fängelserna.
tyvärr består kriminella av mer ! än dessa resandepack !
Citera
2013-10-06, 18:18
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Jag får pm om detta.

Oavsett vad han nu varit med om, så har man förutsättningar till ett bra liv, om man bara kämpar...och framförallt inte skadar och har ihjäl människor.
Citera
2013-10-06, 18:25
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
tyvärr består kriminella av mer ! än dessa resandepack !

Det är nästan ingen ide Atlas att resonera med folk om politik invandring och rasism här.
Man kommer ingen vart.
Helt enkelriktat oftast, hah.
Sorgligt men sant.
Så i fortsättningen hoppa över åsikts-inlägg, och svara på de inläggen av folk som det går resonera med.

Ett tips bara
Citera
2013-10-06, 18:39
Medlem
romano-brunos avatar
älskar dig min son och vet att du är oskyldig då du och gabriel var som bröder men folk är snabba med att smutskasta och hänga ut namn på folk de tror är skyldiga stor skam att folk gör så mot någon som sitter häktad pga rent skitsnack skärp er gott folk
Citera
2013-10-06, 18:49
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romano-bruno
älskar dig min son och vet att du är oskyldig då du och gabriel var som bröder men folk är snabba med att smutskasta och hänga ut namn på folk de tror är skyldiga stor skam att folk gör så mot någon som sitter häktad pga rent skitsnack skärp er gott folk

Nu tror jag ifs att du är ett troll men om du nu är den du uppger dig att vara:
Du säger att du vet att han är oskyldig. Hur vet du det?
Du får gärna utveckla ditt påstående lite mer, har du någon fakta att komma med?
Citera
2013-10-06, 18:53
Bannlyst
Citat:

Hur kan du veta att han är oskyldig?
Det är ju inte första gången horungen viftar med kniven?
Citera
2013-10-06, 18:57
Bannlyst
Citat:
Hur kan du veta att han är oskyldig?
Det är ju inte första gången horungen viftar med kniven?

Nej, men det är den sista, i alla fall på ett bra tag
Citera
2013-10-06, 19:00
Medlem
KofotarConnys avatar
Citat:

Skärp dig själv, gubbfan.
Citera
2013-10-06, 19:20
Medlem
Citat:
Ligger det minsta sanning i hur H behandlade sin syster, skulle då inte jag vilja bli behandlad som hans bror
Citera
2013-10-06, 19:39
Medlem
--RespeCt--s avatar
Tycker hela denna tråden har ballat ur helt. Verkar bara vara en massa smutskastning värre en en skvaller blaska. Lätt att ta tillfället att kasta skit på någon när man kan gömma sig bakom en skärm och använda andra namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in