2013-10-05, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nissepaloven
haha ja finns inga färjor som går sverige england längre
You swedish jackass you know sweet damn all....

http://freight.dfdsseaways.com/DFDS_ferries/North_Sea_ferries/
Citera
2013-10-05, 22:57
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbySands

You pikeyscums don´t need any accommodations anyway, you can travel in a skip. Nobody would smell any difference.
Citera
2013-10-06, 11:04
Medlem
ratboness avatar
Citat:

thanks! fingers crossed it will capsize.
Citera
2013-10-07, 10:04
Medlem
https://www.facebook.com/pages/We-Who-Hate-Fredrik-Reinfeldt-Modern-Day-Nazi-Swedish-State/510107249045948

The tinkers are sponsoring the above facebook page, to promote how friendly swedish pigs really are
Citera
2013-10-13, 13:38
Medlem
spoilers avatar
"Många vill besöka Hellasgården i det vackra höstvädret men de som kommit dit med bil under helgen har haft stora problem att hitta parkeringsplats. Orsaken är att minst 40-50 ekipage bestående av bilar och husvagnar ockuperat stora delar av parkeringsplatsen.

Uppgiften bekräftas av Christer Holmer, stationsbefäl vid Nackapolisen.

– Det har varit ett återkommande problem här i söderort ända sedan i våras. De här arbetarna åker från ställe till ställe. Kronofogden kommer och avhyser dem men det innebär ju bara att de flyttar sig någon annanstans, säger Holmer."

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/abc/#./irlandska-arbetare-skapar-irritation-vid-hellasgarden?&_suid=138166420953407292365517511858
Citera
2013-10-13, 16:47
Medlem
theodor.busses avatar
Så tröttsamt... Flera skriver på "svengelska" i forumet, för att vara tuffa? Man kan ju inte bli av med det här patrasket med våld. Om de blir avysta så dyker de bara upp på ett annat ställe.

Det enda som funkar är att inte anlita dem. Säga "Nej" och stänga dörren när de vill lägga om taket, eller asfaltera garage-infarten. Tänk att det ska vara så svårt?

Antingen ger de upp, och flyttar, eller blir hotfulla INNAN MAN HAR ANLITAT DEM. Och då är det en annan femma, då har polisen mer ""rörelsefrihet". Annars blir det bara massa trassliga civilmål.

Det behövs inga medborgargarden, eller svenska ungdomar som uppsöker deras skitiga husvagnar (och får på käften). Bara att ingen köper deras tjänster. Jätteenkelt. Ungefär som att man struntar i zigenare i gabardinkostymer som står på en parkeringsficka med bilens motorhuv öppen. Skit i dem, eller veva ner sidorutan 2 cm och förklara att de ska få all hjälp de behöver - för att man har redan vidtalat polis och bärgningstjänst. Då brukar bilen helt plötsligt fungera! Har varit med om det här 3-4 gånger... Men så länge zigenarna och irländska tinkeys har något att hämta så kommer de hit. Om ingen betalar längre, så vad? Jo då kommer de inte hit och skitar ner. VÄLDIGT enkelt, går att förklara för en femåring.
Citera
2013-10-14, 12:19
Medlem
doris123s avatar
(Lånar en väns konto, har inget eget)
Jag är fotograf och vill göra en dokumentärfotoserie om hur dessa travellers lever, men varje gång jag kommer i närheten av dom med kameran så blir dom helt galna. Det var en grupp utanför Märsta förra veckan och jag fotade dom från en parkering, ett gäng 5åriga killar såg mig och började skrika "fuck off" och skjuta mot mig med leksakspistoler.. Deras vuxna i närheten började vifta med armarna och gestade att jag skulle försvinna.. Egentligen vill jag ju gå fram och prata med nån där, fråga om jag får ta några bilder och berätta om min idé, men jag vågar inte... fick höra sedan att det var tur att jag inte blev av med kameran. (länk till bilderna jag lyckades ta innan jag blev ivägkörd, om nån är intresserad: http://enc*ante*neb*la.tumblr.com/tagged/gypsies - asterix = h,d,u)
Citera
2013-10-15, 17:07
Medlem
De nedrans asen campar nu bakom coop i Arninge, ser fördjävligt ut med sopor och annat, ungarna springer omkring hejdlöst och leker med diverse skräp, fattar inte varför man inte kan köra bort dom på en jävla gång! imorgon tar jag med mig kameran och fotar, det går att komma nära utan att de hinner reagera... kanske man skulle röva bort en unge och kräva lösensumma? hihi!!!!!
Citera
2013-10-16, 05:33
Medlem
This is new that many are hanging on here so late in the year, there is no way in hell they can clear a swedish winter in a caravan (Madness plus the abuse they put up with it from the blonde master race piggy swedes)......and there is no ground work now....so how do they propose to live? The ones i know the Doherty's and Quinn's have left many weeks back from Goteborg to the North of England...We have too see if the other families stay keep us posted on them....
Senast redigerad av BobbySands 2013-10-16 kl. 05:35.
Citera
2013-10-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doris123
(Lånar en väns konto, har inget eget)
Jag är fotograf och vill göra en dokumentärfotoserie om hur dessa travellers lever, men varje gång jag kommer i närheten av dom med kameran så blir dom helt galna. Det var en grupp utanför Märsta förra veckan och jag fotade dom från en parkering, ett gäng 5åriga killar såg mig och började skrika "fuck off" och skjuta mot mig med leksakspistoler.. Deras vuxna i närheten började vifta med armarna och gestade att jag skulle försvinna.. Egentligen vill jag ju gå fram och prata med nån där, fråga om jag får ta några bilder och berätta om min idé, men jag vågar inte... fick höra sedan att det var tur att jag inte blev av med kameran. (länk till bilderna jag lyckades ta innan jag blev ivägkörd, om nån är intresserad: http://enc*ante*neb*la.tumblr.com/tagged/gypsies - asterix = h,d,u)

They dislike people taking pictures for many reasons, the main one is they are afraid you are from kommun or police....the state in sweden treats them very badly as does Ireland, the UK is a little better not much though. They will not assault you as woman, but abuse you and their women will deal with you. I dont believe they will steal your camera. The travellers in stockholm region are Cash's from Essex in north london....i dont know if thats the gang you encountered as they are very large and successful traveller family....nice people if you go to them and explain what you are doing and bring kids a gift they let you take pictures.
Citera
2013-10-18, 19:51
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Ett gäng husvagnar ockuperar just nu parkeringen utanför Net on Net i Fittja. Fula små grisungar terroriserar kunder på Max och snattar hejvilt på macken intill. Napalm, medborgare, napalm...
Citera
2013-10-19, 17:20
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
This is new that many are hanging on here so late in the year, there is no way in hell they can clear a swedish winter in a caravan (Madness plus the abuse they put up with it from the blonde master race piggy swedes)......and there is no ground work now....so how do they propose to live? The ones i know the Doherty's and Quinn's have left many weeks back from Goteborg to the North of England...We have too see if the other families stay keep us posted on them....

Varför fortsätter du med din fåniga svengelska, när i stort sett alla har genomskådat dig sedan länge? Vi förstår att du av någon outgrundlig anledning hatar "the blonde master race piggy swedes". För det har du tjatat om tillräckligt.

Du stavar åt helvete, och din grammatik är bedrövlig. Jodå, även infödda stavar taskigt och har problem med grammatiken. MEN PÅ ETT HELT ANNAT SÄTT ÄN DU! Du är så uppenbart en produkt av dålig utbildning, för mycket dataspel och lite för mycket tittande på "gangsta"-fimer. Lägg av din tuffa stil nu, ingen tror på dig - vi skrattar! "We have too see"... "there is no ground work"... "no way in hell they can clear a swedish winter". I det sista fallet (bara som ett exempel) så menade du nog "klara", och det blev "clear"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in