2011-09-25, 12:15
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Finns det verkligen inte en enda person i hela Älmhult som är villig och kapabel att smyga sig fram till deras läger en natt med några molotovs i en ryggsäck?

Ett par fotanglar vid deras däck skull kanske inte vara helt fel heller
Citera
2011-09-25, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kreatoren1
Numera så gör dem även enklare byggjobb!
Har haft ett gäng irländare som sprungit och handlat hos mig i två månaders tid nu.
Enbart en av dem är någorlunda normal fast han saknar helt förmågan hur man beter sig i en butik, dock så är han "tämligen" artig när man talar med honom. Hans kollegor oandra sidan är inbreed till max!
Det mest osympatiska folk jag någonsin har haft att göra med! dem är alltifrån
aggressiva,apatiska, korkade, osympatiska samt ociviliserade.
När dem skall betala så lägger dem alltid en krona för lite om dem har "jämna" pengar, har dem Ojämna pengar så sticker dem utan att vilja ha tillbaka växeln på typ 250 spänn.
Dem har varit aggressiva mot mig en enda gång!
Men då röt jag ifrån och sträckte mig efter ett järnrör, sen dess så är det bara den "normala som vågar komma in och då är det alltid Sir som gäller
Ett gäng pajasar förstår inte varför folk blir skraja för tomma hot och betalar packet!

Vad är det för byggvaror de har köpt?

Jag stötte på ett gäng i en VVS-butik som stod och rotade bland sortimentet för rörkopplingar, osäkert om det var polacker eller irländare, då båda grupperna ofta kör med vanliga kläder och en reflexväst som "uniform" när de utför svartjobb. Hur man sedan vågar anlita svartjobbare för att utföra sådana jobb förstår jag inte, men tydligen finns det rikspuckon som gör det.
Citera
2011-09-26, 12:42
Medlem
ratboness avatar
http://www.smp.se/nyheter/almhult/misstankt-blottare-gripen-av-polisen(2957723).gm

blandar upp bedrägerierna, stölderna och miljöbrotten med lite sexualbrott. fräscht.
Citera
2011-09-27, 09:36
Medlem
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/slavlager-har-kopplingar-till-sverige_6502654.svd
Citera
2011-09-27, 10:17
Medlem
Släng ut dem ur landet bara, hur svårt kan det vara...
Citera
2011-09-28, 21:59
Medlem
MorbidJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Finns det verkligen inte en enda person i hela Älmhult som är villig och kapabel att smyga sig fram till deras läger en natt med några molotovs i en ryggsäck?

Tro mig, vi är allt bra sugna! Håller på att lägga upp en plan!
Citera
2011-09-28, 22:57
Medlem
tryds avatar
Den som ser till att det råder lite postal effekt tänk på att det kanske finns små barn i husvagnarna.
Kan man leva med det så är det bara att bortse från detta
Citera
2011-09-29, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryd
Den som ser till att det råder lite postal effekt tänk på att det kanske finns små barn i husvagnarna.
Kan man leva med det så är det bara att bortse från detta

Dom kommer ändå växa upp till att bli samma typ av pack och utföra samma brott mot vanligt folk. Fuck em. Bränn på bara.
Citera
2011-09-29, 02:22
Medlem
rochsteins avatar
haha! visste inte att det kommit irländska tattare till sverige. ganska episkt känns som nån slags sjuk film.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2041382/Forced-work-tarmac-cowboys-The-British-men-trafficked-abroad-Irish-slave-gangs.html

har ni sett några tattar brudar i sverige? eller är det bara slavarna dom drar hit.
Senast redigerad av rochstein 2011-09-29 kl. 02:31.
Citera
2011-09-30, 14:58
Medlem
Ja nu har de asen slagit läger i Arning/Täby vid granngårdens butik, satt och studerade dom en stund, de höll på att skrapa och måla ett flak på en lastbil... tattarungarna cyklade omkring och en boxarsäck var upphängd i ett träd... såg några damer oxo, en hade rätt schyssta lökar så man va ju lite sugen på att röva bort henne å ha lite skoj....såg dock inte på håll om hon hade några tänder kvar

De har ställ ett par äldre husvagnar i ena hörnet av "campingen" antar att de kommer att dumpa dom där när dom lämnar.

Ja vad säger ni...ska vi ställa till med party där imorron??
Citera
2011-09-30, 17:04
Medlem
De blev senare avhysta av polisen, jag följde efter de första vagnarna och de slog sig sen ner vid Täby galopp....drog hem så jag vet inte om de e kvar
Citera
2011-10-08, 02:22
Medlem
10-15 bilar med husvagnar slog läger idag bakom lasbilsparkeringen på Eurostop
i Jönköping.
Är dom påväg hem till Irland nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem