2013-09-29, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Äntligen lite vettig info!! =)
Jag förstår att du förmodligen inte kan ange dig källa men.. Du är helt 100 på att dessa uppgifter stämmer? I så fall är det ju ett ganska bra spår att gå på. Men jag har inte hört att någon suttit anhållen..? Du vill inte ge ut personens namn? Med ett par stjärnor i.
Eller PMa =)

Inte gör att vara sådan men den informationen är ju endast viktig för polis och kommer den ut till fel sökare kan det endast dra till sig mer problem o rädslor. Jag tycker inte personen ska gå ut med det via pm och annat .
Citera
2013-09-29, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Äntligen lite vettig info!! =)
Jag förstår att du förmodligen inte kan ange dig källa men.. Du är helt 100 på att dessa uppgifter stämmer? I så fall är det ju ett ganska bra spår att gå på. Men jag har inte hört att någon suttit anhållen..? Du vill inte ge ut personens namn? Med ett par stjärnor i.
Eller PMa =)

Ne, men jag har fått veta det av fadern till pojken som satt anhållen som även är ägare på denna bil. Men ja, jag ska kolla med fadern innan jag ger ut namn. Vet ej heller om de kanske försvårar deras utredning men hoppas inte det.
Citera
2013-09-29, 15:02
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Inte gör att vara sådan men den informationen är ju endast viktig för polis och kommer den ut till fel sökare kan det endast dra till sig mer problem o rädslor. Jag tycker inte personen ska gå ut med det via pm och annat .

Ligger iof något i de du säger.
Citera
2013-09-29, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becciie
Ne, men jag har fått veta det av fadern till pojken som satt anhållen som även är ägare på denna bil. Men ja, jag ska kolla med fadern innan jag ger ut namn. Vet ej heller om de kanske försvårar deras utredning men hoppas inte det.

Det är P.F du fått veta det här utav ? Borde ligga något i det isåfall då han verkar ha båda fötterna på jorden ?
Citera
2013-09-29, 21:07
Medlem
Citat:
Det är P.F du fått veta det här utav ? Borde ligga något i det isåfall då han verkar ha båda fötterna på jorden ?

Av källor jag har från rättsmedicinska så ska G:s kropp ha skador på handleder och fotleder och detta vittnar i som att han varit hållen i förvar (fastbunden/ kidnappad). Kroppen har heller inte legat på fyndpnatsen så lång tid som han varit försvunnen. 2-3 veckor bedöms kroppen varit död och då kan man spekulera i var han varit första veckan då kroppen var i liv.
Citera
2013-09-29, 21:16
Medlem
Citat:

Stämmer.
Citera
2013-09-29, 21:16
Medlem
Citat:
Problem och rädslor för vem menar du? GM?
Citera
2013-09-29, 21:19
Medlem
Eller den som ställt upp och hjälpt till mot bättre vetande?
Citera
2013-09-29, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witchhunt
Av källor jag har från rättsmedicinska så ska G:s kropp ha skador på handleder och fotleder och detta vittnar i som att han varit hållen i förvar (fastbunden/ kidnappad). Kroppen har heller inte legat på fyndpnatsen så lång tid som han varit försvunnen. 2-3 veckor bedöms kroppen varit död och då kan man spekulera i var han varit första veckan då kroppen var i liv.

Är dödsorsaken fastställd än?
Citera
2013-09-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Är dödsorsaken fastställd än?

Nej, ingen medicinsk dödsorsak fastställd. Bara att kroppen har skador som tyder på yttre våld. Om det är dödsorsaken kan man än så länge bara spekulera i.
Citera
2013-09-29, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becciie
Stämmer.

Vad säger han om misstankar och händelsen ?

"Han satt bara i bilen och gick ej med ut o därav inte vet något" är ett rykte ja hört stämmer det ?
Citera
2013-09-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Problem och rädslor för vem menar du? GM?

Vad ja menar är att ifall GM sitter o spawnar här och det visar sig att en person sitter med information
Som kan leda till en gällande dom så är ju GM antagligen inte sen på att försöka hitta någon åtgärd för det eller ev dölja ett spår som han av misstag kan ha efterlämnat sig och kommer på med grövre eftertanke ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in