Citat:
Ursprungligen postat av
Saruman87
Du skrev klart och tydligt att du var ne****il.
Edit: jag har kvar pm:et.
Probelemt är inte att krang2 har skrivit detta i ett pm till dig. Problemet är att du går ut och avslöjar sådant krang2 skriver i förtroende till dig.
Jävla ohyfsat människa!
Men nu vet vi att det går inte att lita på dig.
Vad är det med dig kamelfittan? Jag har tagit några veckor på mig att läsa igenom tråden och alla dokument mm. Men dig behöver man bara läsa ett inlägg av för resten av dina inlägg har exakt samma innebörd och alla går ut på att förnedra GM, och nu i de sista sidorna, med ovanligt grova kränkningar.
Då är det befriande att höra att regeringen nu bestämt att kravet på "allmänt intresse" skall tas bort ut lagen om förtal. Det innebär att åtal kan väckas av åklagare för ett enda förtal på någon undanskymd plats på nätet om det är tillräckligt grovt. Denna tråd har haft 2 milj. besökare och förtalet upprepas varje gång någon läser det. Blir det rättegång mot dig kamelfittan så lovar jag att komma om jag så skall köra 60 mil mitt i natten.
GM är friad från att ha använt skelettdelarna sexuellt och det där om någon självmördad kvinna i Halmstad är inte ens med i åtalet. Om den händelsen skett kan ni vara helt säkra på att det varit med i åtalet och att GM nu inte varit ute. Alltså, det blir långtradigt när dessa uppgifter upprepas femtioelva gånger per sida. Man märker det extra tydligt när man sträckläser.
kamelfittan, du är bara ett jobbigt litet troll som inte tillför annat än en massa förtal och lögner. Högre kvalité tycker jag allt man skall kunna kräva på inläggen.