2013-09-26, 21:14
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
Det visste jag inte, var?

Spelar det någon roll? Fråga honom själv om du inte tror mig på mitt ord.
Citera
2013-09-26, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Spelar det någon roll? Fråga honom själv om du inte tror mig på mitt ord.
Honom, jag vet inte kön på personen. Bevisa det nu att hen har erkänt sig som nekrofil!
Citera
2013-09-26, 21:25
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Honom, jag vet inte kön på personen. Bevisa det nu att hen har erkänt sig som nekrofil!

Skulle tippa att det blir en ofrivillig semester från fb om ni spekulerar i kranens identitet.
Citera
2013-09-26, 21:28
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:

Sant, jag vet inte om det är en han. Skulle kanske skriva han/hon.

Kan bara säga att krang2 erkänt för mig att han/hon är nekrofil, vill inte lägga ut privat pm.
Citera
2013-09-26, 22:02
Bannlyst
Citat:
Sant, jag vet inte om det är en han. Skulle kanske skriva han/hon.

Kan bara säga att krang2 erkänt för mig att han/hon är nekrofil, vill inte lägga ut privat pm.
Hedervärt av dig till skillnad från kamelfittan. Men jag vet inget så jag skiter i vem eller hur folk säger saker. Om någon är nekrofil är det deras sak. Förstår du?

Fick du mitt PM?
Citera
2013-09-26, 22:03
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Det har gått ett år, jag har redan ältat och ångrat allt jag kunnat om och om igen.
Skönt att höra, då blir det inga mer skelett respektlöst liggande och drällandes i din bostad längre, inga fler griftefridsbrott. Skönt att du begriper att du felat och att människor tar starkt avstånd till det du gjort. Det är första steget mot att kunna leva i moralisk och etisk samklang med övriga medmänniskor.
Citera
2013-09-26, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Skönt att höra, då blir det inga mer skelett respektlöst liggande och drällandes i din bostad längre, inga fler griftefridsbrott. Skönt att du begriper att du felat och att människor tar starkt avstånd till det du gjort. Det är första steget mot att kunna leva i moralisk och etisk samklang med övriga medmänniskor.
Vinner jag i hovrätten får jag tillbaka mina skelett. Jag tänker ta tillbaka dem inte bara som medmänniska utan också som en medlem av ett rättssamhälle där man faktiskt kan äga skelett. Du är fan tragisk som du försöker provocera. Ditt jobb är att provocera inget annat.

Du lever inte själv inte i etisk samklang med omvärlden när du nervärderar de anmälningar jag gjort för övergrepp jag utsatts för. Du är en provokatör eller en synnerligen hänsynslös människa utan moral.
Senast redigerad av SantaMuerte 2013-09-26 kl. 22:11.
Citera
2013-09-26, 22:20
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Hedervärt av dig till skillnad från kamelfittan. Men jag vet inget så jag skiter i vem eller hur folk säger saker. Om någon är nekrofil är det deras sak. Förstår du?

Fick du mitt PM?
Det var ju faktiskt du som frågade mej, mitt inlägg ang. Krang2 var ju inte riktat till dej från början. Ja jag fick ditt pm.
Citera
2013-09-26, 22:27
Bannlyst
Citat:
Det var ju faktiskt du som frågade mej, mitt inlägg ang. Krang2 var ju inte riktat till dej från början. Ja jag fick ditt pm.
Så det innebär att du skall sluta tjata om falska screenhots om döda barn som påtats postats av mig?
Citera
2013-09-27, 00:23
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Så det innebär att du skall sluta tjata om falska screenhots om döda barn som påtats postats av mig?
Vad som kan bevisas i en rättegång, och alltför många indicier som gör att man förstår vad som är sant är två skilda saker. Jag tycker det är riktigt fegt av dig att inte ta ansvar för något överhuvudtaget. Det rimmar illa med att påstå sig börja ett nytt liv.
Citera
2013-09-27, 02:20
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Vad som kan bevisas i en rättegång, och alltför många indicier som gör att man förstår vad som är sant är två skilda saker. Jag tycker det är riktigt fegt av dig att inte ta ansvar för något överhuvudtaget. Det rimmar illa med att påstå sig börja ett nytt liv.
Är väl lite väl optimistiskt att förvänta sig något samhällsdeltagande av en pundarhäxa som är så självcentrerad att kameran aldrig kan tillåtas zooma ut så att objekt och dess handlingar kan sättas i någon sorts kontext till omvärlden, huruvida dessa ens är lagliga eller ej?

Nej, fokus måste hela tiden ligga på mig och att jag är offret etc. etc. Detta hävdelsebehov verkar svårt att mätta och alla små repor eller fula avvikelser i bilden måste spelas ner eller ogiltigförklaras av en eller annan anledning...

Väck mig när nästa rättshaverist med substansproblem ska upp till skranket.
Citera
2013-09-27, 04:18
Bannlyst
Citat:
Jag tar ansvar för vapenbrottet och varit noggrann att påpeka det i varje intervju till media och även här på Flashback. Alltså tar jag ansvar för mina handlingar. Det rimmar illa med att ljuga när man vill få det till att någon inte vill ta ansvar för sina handlingar när det är precis just det subjektet ifråga gör.

Jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag inte är världens bästa människa och aldrig hävdat annat. Men jag försöker faktiskt ändra på mycket i mitt liv och försökt länge. Men du verkar inte vilja se det varje gång jag säger det ovan, i media, på Flashback och så vidare. Det är som om du är blind och förutbestämt det.

Men du skall veta en sak året innan jag åkte fast hade jag ett nytt liv, helt annorlunda än det jag hade tidigare. Jag var en helt annan människa. I polisförhör sade jag sorgset att de borde tagit mig för fem år sedan istället då jag förtjänade det (för vad som helst). Men jag var alltid för skicklig innan alkoholismen kom in och amfetaminet.

Men nu är jag drogfri (varit ganska länge) och försöker sluta med alkoholen. Så visst börjar jag ett nytt liv...igen (det gamla är söndertrasat men jag tänkte ändå göra slut med mitt ex så jag börjar gärna om). Jag vet precis vad jag vill och vad jag skall göra.

Jag sammanfattar mig själv bäst med en sång:
http://www.youtube.com/watch?v=Nl4SRVXgGiI

Sedär ett litet musiktips från mig, jag säger ju att jag är snäll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in