2013-09-27, 05:51
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
Vinner jag i hovrätten får jag tillbaka mina skelett. Jag tänker ta tillbaka dem inte bara som medmänniska utan också som en medlem av ett rättssamhälle där man faktiskt kan äga skelett.
Nu är du förvirrad igen, för en stund klarnade du ju till och visade på bot och bättring, och det kändes som om du faktiskt förstod varför du blev dömd i TR. Vad är det som är provocerande? Tanken på att leva i moralisk och etisk samklang med dina medmänniskor? Anser du dig stå över lagar och regler? Skärp dig nu och försök gör något vettigt av livet istället för att streta mot varje ansats till normalitet.

Det var bra att du äntligen erkände att du berättat för vittnena angående självmordsepisoden och sex med liket. Det var en trovärdig förklaring trots att den spretar. Konstigt bara att du inte berättat den versionen tidigare. Du ljög istället och hävdade att vittnena i sin tur ljugit. Finns det mer saker du ljuger om? Smått förvirrande är dock att du berättar om episoden för den älskade flickvännen när du satt häktad. Du kan väl knappast varit berusad då...?

Kan du inte berätta om den grova misshandeln, hotet och övergreppet i rättssak som M*rcin utsatte dig för? Det låter som en fruktansvärd händelse!
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-09-27 kl. 06:35.
Citera
2013-09-27, 07:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Nu är du förvirrad igen, för en stund klarnade du ju till och visade på bot och bättring, och det kändes som om du faktiskt förstod varför du blev dömd i TR. Vad är det som är provocerande? Tanken på att leva i moralisk och etisk samklang med dina medmänniskor? Anser du dig stå över lagar och regler? Skärp dig nu och försök gör något vettigt av livet istället för att streta mot varje ansats till normalitet.

Det var bra att du äntligen erkände att du berättat för vittnena angående självmordsepisoden och sex med liket. Det var en trovärdig förklaring trots att den spretar. Konstigt bara att du inte berättat den versionen tidigare. Du ljög istället och hävdade att vittnena i sin tur ljugit. Finns det mer saker du ljuger om? Smått förvirrande är dock att du berättar om episoden för den älskade flickvännen när du satt häktad. Du kan väl knappast varit berusad då...?

Kan du inte berätta om den grova misshandeln, hotet och övergreppet i rättssak som M*rcin utsatte dig för? Det låter som en fruktansvärd händelse!
Det är inte olagligt att äga skelett jag och min advokat demonstrerade det utmärkt i hovrätten. Därför är det i samklang med gällande lag. Så jag tänker ta tillbaka dem.

Jag lever mitt liv så som jag vill och anser passande och inte efter hur andra vill, det skulle ingen människa göra. Jag är fri att göra mina egna val. Lägg ned med att försöka provocera du verkar närmast sadistiskt lagd (du är ett troll inget annat och det här är LULZ för dig eller hur?). Jag har sagt att jag vill ta tag i mitt liv och strävar åt att utbilda mig och skaffa mig ett jobb (undersköterska). Med det kommer flickvän och förhoppningsvis en fru och allt vad ett normalt liv heter. Jag vet inte hur många gånger jag skall behöva säga detta! Du läser inte alls vad man skriver utan medvetet missförstår eller försöker vara provocerande.

Nej, jag har inte erkänt att jag varit med vid något självmord i min förra post (du valde att övertolka det jag skrev eller så skrev jag illa). Jag menade att jag sagt att jag var nekrofil till S för att bli av med galningen. L däremot ljuger rakt upp och ned och som kände S och ville rikta polisens uppmärksamhet till S under sina förhör. Förstår du inte hur det går ihop?

Du är den stora lögnaren i tråden, gång på gång har du blivit påkommen med lögner.
Senast redigerad av SantaMuerte 2013-09-27 kl. 08:06.
Citera
2013-09-27, 08:42
Medlem
krang2s avatar
Jag skrev bara att det skulle vara orättvist om normala människor kan ha skelett och nekrofiler inte. Jag skrev om behörighet, skrev jag om min åsikt om lag och moral, inte om mina sexuella intressen!

@saruman, Har du någonsin undrat varför ett privat meddelande har termen privat i den? Prata inte om moral och etik om du inte lär dig det!
Senast redigerad av krang2 2013-09-27 kl. 08:48.
Citera
2013-09-27, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krang2
Jag skrev bara att det skulle vara orättvist om normala människor kan ha skelett och nekrofiler inte. Jag skrev om behörighet, skrev jag om min åsikt om lag och moral, inte om mina sexuella intressen!

@saruman, Har du någonsin undrat varför ett privat meddelande har termen privat i den? Prata inte om moral och etik om du inte lär dig det!
Nej, vissa är fullständigt hänsynslösa tyvärr speciellt på det här forumet.
Citera
2013-09-27, 09:43
Medlem
brianmolkos avatar
har de funnit ägarna anhöriga till skelettdelarna då ?
Citera
2013-09-27, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
har de funnit ägarna anhöriga till skelettdelarna då ?
Jag hade kvitton men de ville åklagaren inte se och motsatte sig att jag skulle höras i samband med dem och fick rätt. Så vi drog tillbaka kvittona då det var meningslöst att bara visa papper utan förklaring.

Några anhöriga känner inte jag till och inte säljarna heller, det rör sig om flera hundra år gamla skelettdelar i många fall. Osteologerna kunde i rätten inte avgöra alls hur gamla de egentligen var bara sätta datum kring före 1943 och efter 1943.

Faktum är att jag vill tillägga att rättsläkarna i det här fallet var riktiga amatörer en av dem hade bara jobbat i ett år med ämnet, ett år! De skallarna jag sålde till Axel klassades som amerikanska men jag vet att de var från mellanöstern (detta vet alltså jag så då förstår ni hur bristfällig dagens teknik är, det är inte tv-serien Bones precis som jag förövrigt inte ens tittar på). Osteologi är väldigt inexakt med de mätmetoder de använder och därför jag så säkert kunde veta att de inte var skandinaver som de försökte få det till i rättegången innan rättsläkarna kom in. I rättegången efter konsulterat mig fick min advokat fram ett erkännande att det kunde vara hela Euroasiska kontinenten utan sydeuropa när de skrev "Skandinavien". Dvs allt från Storbritannien (som är ursprunget för en stor del av det "Skandinaviska" materialet), Ryssland, Kazakstan och ja till och med Kina eftersom de inte har någon som helst data från Kina. Skelettet ifråga Kolli 1:1 var från Kina.

Slutsats man måste inte vara rättsläkare eller osteolog för att vara autodidakt i Osteologi på en högre nivå. Rättsläkarna/osteologerna skullfuckades helt enkelt av en glad amatör.
Citera
2013-09-27, 13:25
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krang2

Du skrev klart och tydligt att du var nekrofil.

Edit: jag har kvar pm:et.
Citera
2013-09-27, 14:00
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
Det är inte olagligt att äga skelett jag och min advokat demonstrerade det utmärkt i hovrätten. Därför är det i samklang med gällande lag. Så jag tänker ta tillbaka dem.

Jag lever mitt liv så som jag vill och anser passande och inte efter hur andra vill, det skulle ingen människa göra. Jag är fri att göra mina egna val.
Ok. Du begriper uppenbart inte ett dyft att det tingsrätt och en lång rad personer påpekat. Hittills har samklangandet inte gått så bra, och med stor sannolikhet kommer du fortsätta ditt liv på tvärs mot rådande moral- och etikuppfattning.

Förstå att denna tråd handlar om Dig och Ditt fall. Vi övriga är totalt ointressanta. DU har blivit beslagen med lögner och visar sig vara en fullständigt opålitlig rättshaverist som inte ens förstår grundläggande normer.

Hur var det nu med Marc*n? Vad hände?
Citera
2013-09-27, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Du skrev klart och tydligt att du var ne****il.

Edit: jag har kvar pm:et.
Probelemt är inte att krang2 har skrivit detta i ett pm till dig. Problemet är att du går ut och avslöjar sådant krang2 skriver i förtroende till dig.

Jävla ohyfsat människa!

Men nu vet vi att det går inte att lita på dig.

Vad är det med dig kamelfittan? Jag har tagit några veckor på mig att läsa igenom tråden och alla dokument mm. Men dig behöver man bara läsa ett inlägg av för resten av dina inlägg har exakt samma innebörd och alla går ut på att förnedra GM, och nu i de sista sidorna, med ovanligt grova kränkningar.

Då är det befriande att höra att regeringen nu bestämt att kravet på "allmänt intresse" skall tas bort ut lagen om förtal. Det innebär att åtal kan väckas av åklagare för ett enda förtal på någon undanskymd plats på nätet om det är tillräckligt grovt. Denna tråd har haft 2 milj. besökare och förtalet upprepas varje gång någon läser det. Blir det rättegång mot dig kamelfittan så lovar jag att komma om jag så skall köra 60 mil mitt i natten.

GM är friad från att ha använt skelettdelarna sexuellt och det där om någon självmördad kvinna i Halmstad är inte ens med i åtalet. Om den händelsen skett kan ni vara helt säkra på att det varit med i åtalet och att GM nu inte varit ute. Alltså, det blir långtradigt när dessa uppgifter upprepas femtioelva gånger per sida. Man märker det extra tydligt när man sträckläser.

kamelfittan, du är bara ett jobbigt litet troll som inte tillför annat än en massa förtal och lögner. Högre kvalité tycker jag allt man skall kunna kräva på inläggen.
Senast redigerad av AktivRespekt 2013-09-27 kl. 15:53.
Citera
2013-09-27, 16:36
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AktivRespekt
GM är friad från att ha använt skelettdelarna sexuellt och det där om någon självmördad kvinna i Halmstad är inte ens med i åtalet.
GM är fälld i tingsrätten för brott mot griftefriden. Angående självmordet hade GM enligt vittnen själv sagt att hon är nekrofil och varit med på självmordet och haft sex med liket. Läs de sista inläggen från GM så ska du se att hon själv nu tillstår att hon sagt detta. Denna fråga har tidigare inte besvarats vettigt, men nu kom äntligen ett erkännande att hon sagt det vittnena påstår, samt en förklaring till varför.
Citera
2013-09-27, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ok. Du begriper uppenbart inte ett dyft att det tingsrätt och en lång rad personer påpekat. Hittills har samklangandet inte gått så bra, och med stor sannolikhet kommer du fortsätta ditt liv på tvärs mot rådande moral- och etikuppfattning.

Förstå att denna tråd handlar om Dig och Ditt fall. Vi övriga är totalt ointressanta. DU har blivit beslagen med lögner och visar sig vara en fullständigt opålitlig rättshaverist som inte ens förstår grundläggande normer.

Hur var det nu med Marc*n? Vad hände?

Benknotorna har ju inte ont av att hon eventuellt har sex med dem, vilket visar att ni som klandrar henne är skitkärringar av båda kön med trånga hjärnor.
Citera
2013-09-27, 16:49
Bannlyst
Citat:
GM är fälld i tingsrätten för brott mot griftefriden. Angående självmordet hade GM enligt vittnen själv sagt att hon är nekrofil och varit med på självmordet och haft sex med liket. Läs de sista inläggen från GM så ska du se att hon själv nu tillstår att hon sagt detta. Denna fråga har tidigare inte besvarats vettigt, men nu kom äntligen ett erkännande att hon sagt det vittnena påstår, samt en förklaring till varför.

Hade liket ont av det?

Det sanslösa är att ni idioter inte blir upprörda vid tanken på att ni efter er egen död med stor sannolikhet kommer att skäras upp som slaktdjur av någon obducent, eftersom karvandet då är lagligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in