Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-09-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Ja, när det börjar bli "en aning mildare" så blir kommer det bara gå neråt i fortsättningen om du inte väljer att vänta. Men jag bryr mig inte det är ju ditt rus som går åt spillo för att dina fingrar inte kan hålla sig ifrån kakburken.

Hur långt är ett snöre? Vi kan givetvis inte ge dig några konkreta svar på hur stora chanserna för att du ska bli deprimerad i ett halvår är. Prova och utvärdera själv om det är så spännande

Depression känns långt bort..
Men ifall jag kör nu i helgen, och sedan väntar 5 månader, kommer jag kunna känna av E ruset som dom första gångerna typ?
Citera
2013-09-22, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Depression känns långt bort..
Men ifall jag kör nu i helgen, och sedan väntar 5 månader, kommer jag kunna känna av E ruset som dom första gångerna typ?

Du får nog lära dig acceptera att första kicken är borta, om du inte väntar minst 1-2år.
Citera
2013-09-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Du får nog lära dig acceptera att första kicken är borta, om du inte väntar minst 1-2år.

Jag blir så jävla förvirrad asså, vissa kan köra varje helg verkar det ju som..
Citera
2013-09-22, 21:55
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:

Hur länge då? Alla kan väll punda på vad som helst i några månader i sträck, tills den dagen man går ner sig. Gäller o skilja på ett bruk/missbruk! Är ingen moralhora men det är för ditt eget bästa!
Citera
2013-09-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Hur länge då? Alla kan väll punda på vad som helst i några månader i sträck, tills den dagen man går ner sig. Gäller o skilja på ett bruk/missbruk! Är ingen moralhora men det är för ditt eget bästa!

Jo det förstår jag ju också, vill ju bara ta det nu i helgen, då det hålls ett open air, sista för året och det känns faktiskt som en hyffsad ursäkt.
Citera
2013-09-23, 03:04
Medlem
Citat:

Även dem personerna skadar sig själva. Har vänner som tagit droger dagligen och dem blir mindre påverkade av det än mig som kör typ en gång per vecka. Då ska jag även säga att dessa personer inte bara sysslar med benzo och opiater och sådant utan kan även gå på tjack i flera dagar med knappt någon mat utan att få nojor. Medans jag kan köra typ 1 dygn innan jag känner mig dålig...

Har tagit Ecstasy 3 ggr på en månad en gång vilket var lite för tätt ihop kände jag men man klarar sig ganska fläckfritt bara man inte kör FÖR ofta. Man märker dock att hjärnan behöver återhämta sig lite i efterhand, man blir förändrad mentalt.

Jag har helgbrukat i typ 6 månader och då har det varit tjack, fultjack och ecstasy. Har hänt att det blivit mitt i veckan eller sådär någon gång och har även tagit annat som engångshändelser. Du kanske har mer erfarenhet av droger än mig men är det något du undrar så skriv i PM. Är igång just nu förstår du.

EDIT: Kan även nämna att dessa missbrukarvänner jag har kan komma upp ur sängen och vara typ normala efter nästan vad som helst. Dem är dock väldigt tysta så svårt att avgöra vad som händer där inne men att dem ens klarar av att orka gå eller prata med någon förvånar mig.
Senast redigerad av Farfar123 2013-09-23 kl. 03:12.
Citera
2013-09-23, 15:12
Medlem
Det känns som alla tjatar om att man borde köpa MDMA istället för E; "för att man vet vad man får". Visst, E:na man får kan vara utblandat med allt möjligt skit, men vad är det som säger att MDMA man får är rent då? Köper du kokain i Sverige är det typ alltid utblandat med något annat skit, varför kan inte säljarna göra samma sak med MDMA? Jag har aldrig riktigt fattat den där logiken.
Citera
2013-09-23, 20:21
Medlem
elmerengues avatar
Att bruka MDMA ofta kan definitivt ge psykiska men och när man är uppe i varje helg regelbundet så står mycket på spel även om det oftast går bra för de flesta tillslut om man slutar upp "i tid". Sen finns det vissa som får långa depressioner och andra psykiska störningar och att bruka Molly ofta är inget man gör om man vill undvika detta. Men ingen kan säga hur stor risken är, att knarka handlar att nå toppar men om man inte inser att det finns en baksida av myntet så känns det som om man inte är beredd på vilka konsekvenser oansvarigt bruk kan ge. Men nog fan är det en underbar känsla, körde sist för strax över tre månader sen och nog är jag sugen, men än får det vänta lite till
Citera
2013-09-23, 20:44
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Det känns som alla tjatar om att man borde köpa MDMA istället för E; "för att man vet vad man får". Visst, E:na man får kan vara utblandat med allt möjligt skit, men vad är det som säger att MDMA man får är rent då? Köper du kokain i Sverige är det typ alltid utblandat med något annat skit, varför kan inte säljarna göra samma sak med MDMA? Jag har aldrig riktigt fattat den där logiken.
Jag har aldrig fått dålig MDMA när jag köpt rent. Köper man dessutom en solid kristall är det nog inte särskilt lätt att banka ut den.
Citera
2013-09-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag har aldrig fått dålig MDMA när jag köpt rent. Köper man dessutom en solid kristall är det nog inte särskilt lätt att banka ut den.

När jag köpte MDMA av SWEROAD @ SR så var det i form av pulver och det kan inte vara några problem att blanda det med något annat väl utvalt pulver?
Citera
2013-09-23, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
När jag köpte MDMA av SWEROAD @ SR så var det i form av pulver och det kan inte vara några problem att blanda det med något annat väl utvalt pulver?

Finns väl ingen direkt anledning att krossa det om de inte vore för att blanda ut det, eller för att det inte ska kännas igenom brevet.
Citera
2013-09-23, 22:15
Medlem
Jonkarns avatar
Tog en tablett E i helgen, skulle jag kunna testa E nästa helg också och sen inte ta det på ett halvår minst utan någon mer skador än de jag fick från första gången?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in