Hej!
Man 26år på 110kg, 185 lång.
Tidigare erfarenheter av främst alkohol men även testat cannabis, amfetamin vid enstaka tillfällen samt låg dos svamp en gång.
Jag tog E för första gången igår. Tog först en halv 300mg och kände mig skön men inget speciellt. Efter ca 3h fick jag ångestpåslag och tappade helt viben. Tog ytterligare en halv 300mg och efter ca 1timme. Var det den sjukaste euforin jag upplevt och mådde verkligen dunder. Tog sen en till halva kanske 3-4h efter det och fick ett till rejält magiskt påslag efter bara 20minuter som höll i sig länge.
Har skummat igenom denna tråden och läst om väntetid och diverse annat att tänka på. Det jag är kluven över nu är att jag har stämt träff med en tjej nästa helg. Alltså bara en vecka efter jag tog detta. Hon är sugen att testa E och jag är verkligen fortfarande i molnet och vill bara dyka in i det igen men jag förstår verkligen att man ska ha respekt för drogen och inte missbruka.
OM jag tar en liknande dos nästa helg (alltså andra gången i livet) kommer jag kunna få ut något liknande av det och känna samma effekt? Eller är det helt bortkastat. Oavsett hur jag gör så kommer jag ta minst 3månaders paus sen innan jag ens överväger att köra igen. Vill inte riskera att helt permanent tappa magin som jag fick uppleva igår. Jättetacksam för input om just denna situation. Förstår verkligen att man inte ska ta det var och varannan helg men tänker att nu när jag är totalt färsk så kanske det går att fuska lite en enda extra gång i början eller vad säger ni som är välbevandrade?