Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Nu kanske vi har lite olika synpunkter, men är inte de lite som är charmen med mdma att man knarkar bort sig för några timmar o uppnår nivåer man aldrig skulle kunna nå utan substansen? Nå den magiska nivån helt enkelt, en dos som man "blir lite mysig på" tycker jag kan kvitta, då kan man lika gärna skippa skiten. Nu vet jag ju dock inte hur du blir på mdma, men du får de o låta lite som att "en liten dos räcker" och det kanske de gör, om man nu är ute efter ett mysmode.
och du får det att låta som en dissoactiv drog. man blir mysig på mdma. magiska att knarka bort sig ett par timmar? jag tycker det magiska med det är den känslan av kärlek som överflödar en och hur lycklig man blir. så jag ska skita i att använda någonting jag är fullt nöjd med bara för att jag inte blir som dig ? dvs undrar vart jag är, inte ens vet vad tusan vatten är m.m. man har absolut full kontroll på mdma, har sett folk floored, hur fan de blir det vet jag inte då jag slängt i mig 5x blackberry som mest och det var ju knappast så att jag inte visste hur mkt jag borde dricka.... hela grejen med mdma är ju att man blir social, förlåten, empatisk och kärleksfull. för dig verkar hela saken vara att hoppa in i en sagolik värld av rosa ängar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Då drar vi slutsatsen att det är kvalitén det beror på, drog 214mg första gången och mer fucked kommer jag förmodligen aldrig bli... Fattade 0, men hade the fucking time of my life

Du kan inte dra sådana slutsatser, bara för att du blivit det. Jag undrar nästan om det inte är så att ni ger upphov till det själv likt fjortisar som dricker lite grann sen spelar över sig själva, eller ska jag säga: vi drar slutsatsen att det är så? förhelvete, jag kan kasta i mig mångdubbelt det där utan att tappa verklighetsuppfattningen, det är bara lite tråkigt att vara seg dagen efter så 180-240mg räcker på en kväll. då blir man mysig. men fortsätt du försvinna ifrån världen, blandar du ditt med ketamin?