Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-09-21, 20:42
Medlem
Sliparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Det är ecstasy.
Man blir mjuk i någon timme, sen är det över.
Nja. Finns inget bättre än fin MDMA/methylone enligt mig, verkligen inte bara "mjuk i någon timme".

Har aldrig fått någon särskild AT på serotonerga droger heller. Däremot helvetesabstinenser från dopaminerga.
Citera
2013-09-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sliparn
Nja. Finns inget bättre än fin MDMA/methylone enligt mig, verkligen inte bara "mjuk i någon timme".

Har aldrig fått någon särskild AT på serotonerga droger heller. Däremot helvetesabstinenser från dopaminerga.

Nej, det är ganska bra det får jag hålla med om.
Men mycket mer än att man blir mjuk, empatiskt och mår bra händer det inte.
Senast redigerad av OughtaRapKing 2013-09-21 kl. 22:58.
Citera
2013-09-21, 23:31
Medlem
Sliparns avatar
Citat:
Nej, det är ganska bra det får jag hålla med om.
Men mycket mer än att man blir mjuk, empatiskt och mår bra händer det inte.
Whatever floats your boat, som dom säger i väst. Själv håller jag inte med
Citera
2013-09-21, 23:52
Medlem
Jonkarns avatar
Kan man bli överhättad kvällen efter också? Alla i lägenhet tycker den är extrem varm just idag (är utomlands) vi krökar och ska ut snart, bör vi tänka på att
dricka vatten idag med även om vi inte ska ta E?
Citera
2013-09-21, 23:58
Medlem
Sliparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonkarn
Kan man bli överhättad kvällen efter också? Alla i lägenhet tycker den är extrem varm just idag (är utomlands) vi krökar och ska ut snart, bör vi tänka på att
Tror nog det mest är under själva ruset man bör tänka på det. Men det skadar ju inte att dricka lite extra vatten om det är ovanligt varmt!
Citera
2013-09-22, 00:24
Medlem
Citat:
Tog E i går för första gången. Det var inte som jag läst att det skulle vara, blev väl gladare och gick runt och log på dansgolvet där vi dansade i 3-4 timmar, inte mer än så, som en väldigt bra fylla typ (drack runt 5 öl innan och 2 under tiden.

På morgonen när jag kom hem var jag väldigt varm och kallsvettades fram till 11 på förmiddagen. Drack ca 2 liter vatten under kvällen.

Uppenbarligen var det dåligt E, tog 3/4 delar. Om jag skulle få tag på ett bra piller i veckan, skulle det på något sätt var mer skadligt om jag bara tar det då och aldrig mer? (iaf inte på ett halvår).Skulle vilja känna på det hur det verkligen är.

Det låter som om du blev blåst, imo. Hur mycket vägde knappen? Tog du allting på en gång eller delade du upp det under kvällen? Varför just 3/4 och inte hela skiten direkt?
Citera
2013-09-22, 00:59
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:

Eftersom du dricker alkohol idag kan du ju bli mer full än vanligt pga du antagligen hade lite vätskebrist i går, men nej det ska inte vara någon fara utöver det vanliga.
Citera
2013-09-22, 20:31
Medlem
Finns det inga som helgknarkar E här ? skulle verkligen vilja få byta några ord med er !

Man läser ju att man bör vänta minst 2 månader mellan intagen, jag har kört 7-8 gånger på 2-3 månader, hur pass skadligt är detta? Det har blivit en hel del nu på senare tid, 4 helger i rad.

På lördag är det 2 veckor sedan jag poppa sist, men hade tänkt mig att köra nu den 28 på lördag, sedan blir det ett uppehåll på minst 3-5 månader.

Bör jag passa mig ?
Citera
2013-09-22, 20:48
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Finns det inga som helgknarkar E här ? skulle verkligen vilja få byta några ord med er !

Man läser ju att man bör vänta minst 2 månader mellan intagen, jag har kört 7-8 gånger på 2-3 månader, hur pass skadligt är detta? Det har blivit en hel del nu på senare tid, 4 helger i rad.

På lördag är det 2 veckor sedan jag poppa sist, men hade tänkt mig att köra nu den 28 på lördag, sedan blir det ett uppehåll på minst 3-5 månader.

Bör jag passa mig ?

Nyttigt är de väl knappast, känner du inte att ruset blir sämre för varje gång du tar? breaka i 3 månader med lite 5-htp
Citera
2013-09-22, 20:50
Medlem
Citat:

Bör jag passa mig ?

Ja det kan definitivt slå tillbaka ganska hårt på dig.
Du riskerar dessutom att få permanent sämre effekt av drogen.
Citera
2013-09-22, 21:05
Medlem
Citat:
Ja det kan definitivt slå tillbaka ganska hårt på dig.
Du riskerar dessutom att få permanent sämre effekt av drogen.

Hur stora är dom chanserna då ?
Sist jag körde, kände jag att det var en aning mildare rus, jag menar kan en gång göra så stor skilnad ?
Citera
2013-09-22, 21:12
Medlem
Citat:
Hur stora är dom chanserna då ?
Sist jag körde, kände jag att det var en aning mildare rus, jag menar kan en gång göra så stor skilnad ?

Ja, när det börjar bli "en aning mildare" så blir kommer det bara gå neråt i fortsättningen om du inte väljer att vänta. Men jag bryr mig inte det är ju ditt rus som går åt spillo för att dina fingrar inte kan hålla sig ifrån kakburken.

Hur långt är ett snöre? Vi kan givetvis inte ge dig några konkreta svar på hur stora chanserna för att du ska bli deprimerad i ett halvår är. Prova och utvärdera själv om det är så spännande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in