Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Kan inte vara bra grejer om det kostar 600kr/g. Provat det?

SWEROAD och SweExpress brukar sälja MDMA för cirka 6-800kr/g och det är väldigt bra grejer, det kan jag intyga.
Citera
2013-09-19, 07:35
Medlem
Sliparns avatar
Citat:
Inte provat, men ska ligga på ~84%.
Citera
2013-09-20, 14:26
Medlem
Citat:

SWEROADS för 600/g är det bästa MDMAt jag någonsin tagit.
Citera
2013-09-20, 17:23
Medlem
Vet inte ifall jag postar i rätt forum nu..

Men hur skiljer sig en E at sig från en tjack at ?

Vad är att föredra ifall man ska på stam på lördag och upp och jobba på måndag morgon ?
Citera
2013-09-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow

Vad är att föredra ifall man ska på stam på lördag och upp och jobba på måndag morgon ?

Syftar framför allt på den mentala biten, att känna sig lite mörbultad i kroppen kan jag stå ut med, men att känna den där tomhetskänslan som man kan göra på E;at underviker jag gärna.
Citera
2013-09-20, 17:49
Medlem
Citat:

Avtändningen på tjo är mycket värre än dagen efter en helkväll på ecstasy.
En helkväll på ecstasy lämnar mig lite låg på energi och dränerad men lycklig.
En helkväll (eller flera) på tjo lämnar mig med ångest, låg energi och ett tillstånd där jag känner mig som till en början på influensa.
Citera
2013-09-20, 19:09
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Avtändningen på tjo är mycket värre än dagen efter en helkväll på ecstasy.
En helkväll på ecstasy lämnar mig lite låg på energi och dränerad men lycklig.
En helkväll (eller flera) på tjo lämnar mig med ångest, låg energi och ett tillstånd där jag känner mig som till en början på influensa.

Kör du en kväll vardera på nämnda droger så kommer du finna att tjack inte våldtar psyket lika hårt som E gör.
Citera
2013-09-21, 19:13
Medlem
Jonkarns avatar
Tog E i går för första gången. Det var inte som jag läst att det skulle vara, blev väl gladare och gick runt och log på dansgolvet där vi dansade i 3-4 timmar, inte mer än så, som en väldigt bra fylla typ (drack runt 5 öl innan och 2 under tiden.

På morgonen när jag kom hem var jag väldigt varm och kallsvettades fram till 11 på förmiddagen. Drack ca 2 liter vatten under kvällen.

Uppenbarligen var det dåligt E, tog 3/4 delar. Om jag skulle få tag på ett bra piller i veckan, skulle det på något sätt var mer skadligt om jag bara tar det då och aldrig mer? (iaf inte på ett halvår).Skulle vilja känna på det hur det verkligen är.
Citera
2013-09-21, 19:20
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonkarn
Tog E i går för första gången. Det var inte som jag läst att det skulle vara, blev väl gladare och gick runt och log på dansgolvet där vi dansade i 3-4 timmar, inte mer än så, som en väldigt bra fylla typ (drack runt 5 öl innan och 2 under tiden.

På morgonen när jag kom hem var jag väldigt varm och kallsvettades fram till 11 på förmiddagen. Drack ca 2 liter vatten under kvällen.

Uppenbarligen var det dåligt E, tog 3/4 delar. Om jag skulle få tag på ett bra piller i veckan, skulle det på något sätt var mer skadligt om jag bara tar det då och aldrig mer? (iaf inte på ett halvår).Skulle vilja känna på det hur det verkligen är.
Nu har jag inte hunnit prova E/MDMA än, men vad jag har förstått så kan alkohol förstöra MDMA-upplevelsen ganska rejält om man inte dricker med måtta.

Rekommenderar att du skaffar rent MDMA istället och till exempel lägger i kapslar till nästa gång, enda sättet att vara någorlunda säker på vad du får i dig.
Citera
2013-09-21, 19:21
Medlem
f0cuss avatar
Citat:

Tjack> Darrig, domningar/stickningar i ben, armar, ansikte, paranoia, nedstämdhet, muntorrhet.
E> Mest nedstämdhet, om ens det. Jag har inte fått någon direkt AT på E.
Citera
2013-09-21, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Kör du en kväll vardera på nämnda droger så kommer du finna att tjack inte våldtar psyket lika hårt som E gör.

Jag har kört en kväll på tjo också, och min ståndpunkt förblir den samma.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonkarn

Det är ecstasy.
Man blir mjuk i någon timme, sen är det över.
Senast redigerad av OughtaRapKing 2013-09-21 kl. 19:28.
Citera
2013-09-21, 20:12
Medlem
Jonkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Jag har kört en kväll på tjo också, och min ståndpunkt förblir den samma
Det är ecstasy.
Man blir mjuk i någon timme, sen är det över.
Fast folk beskriver ju E oskulden som helt magiskt och langaren sa själv att det är pillret var lite sämre än vad dem brukar ha (polaren köpte ett bättre veckan innan)

Skulle ett till piller var skadligt för mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in