Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-15, 22:20
Medlem
Pqps avatar
1. 250mg är nog en bra dos för en nybörjare, fråga den du köper av hur många som behövs då innehållet i knappar varierar.

2. Klart du kan dricka några bärs eller drinkar innan n
i kör igång, drick dig inte packad då det kan försämra ruset.

3. Snedtrippar får man inte på mdma, denna substansen är som en atombomb fylld med kärlek, empati och lycka. Skulle du få i dig något annat och upplever en snedtripp så är dig bara att lyssna till vad du vid tillfället känner för att göra och sedan göra det, det är inget man dör av precis som hemska drömmar.

4. Det är bara dricka om du nu är sugen på det, se till att dricka vikten under eventet också så slipper du må som en hund dagen efter pga uttorkning.

5. Innehållet skiljer sig från knapp till knapp både dosmässigt och på vad som finns i dem, två olikaan knappar kan vara identiska till innehållet eller helt olika. Kolla upp några för stunden vanligt förekommande knappar på internet så kanske du stöter på nån av de du läst om.

6. Ja, du kommer vara fullt medveten om vad du gör. Däremot kommer du vara benägen att göra saker du i nyktert tillstånd aldrig skulle gjort då,du,kommer vara 10*nykär i alla du umgås med, killar som tjejer. Har själv leg at i bar överkropp och myst väldigt nära, kramat och klämt på en manlig väns överkropp som heterokille medan han gjorde detsamma på mig utan att det kändes konstigt .

7. Jag skulle personligen hellre kört en ensam stor dos på mdma och sedermera då md't gjort sitt kört tjack resten av discot då jag tycker det är rätt ovärt att fylla på E då man inte kommer tillbaka till himlen oavsett om man dubblar dosen vid en refill. På tjack kommer man igång rejält igen och slipper den jobbiga comedownen från mdmat.

Du behöver inte så mycket tips då det kommer till att knarka mdma, inta mdma och ställ dig på dansgolvet, när drigdn börjar ge effekt så kommer du veta vad du ska göra, du kommer bli upplyst. Ha det så kult,på knarkdiscot, hej då.
Citera
2013-09-15, 22:24
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
MDMA är det du vill ha, det du ska försöka få tag i är MDMA kristaller, som du kan krossa och snorta eller bomba. MDMA kristaller är 100% rent MDMA och innehåller inget annat skit som kan förstöra eller försämra ruset.

Piller kan innehålla en massa olika andra ämnen som tex: amfetamin, DXM, LSD, osv osv, listan kan göras lång.

EDIT: Måste bara tillägga att det självklart finns tabletter med 100% rent MDMA också, men det är väldigt sällan tabletterna är 100% rena med 100% MDMA, väldigt ofta är det amfetamin eller någon annan substans i dom.

Du menar alltså att allt MDMA är 100% rent så länge det är kristaller? Källa?
Citera
2013-09-16, 00:57
Medlem
JointarNs avatar
Det viktigaste är att ha kul.
Det låter jättesimpelt, men det är sant. Det enklaste sättet att göra något är att bara vara i det, vilket man gör väldigt lätt. Att göra det komplicerat, gör bara dig själv komplicerad i den stunden.

Gör det av rätt skäl också. Inte för någon annan, eller för något slags botemedel, skulle jag vilja säga!

Ta en halv. Om det inte fungerar alls, så ta inget mer av samma piller. I och med att det är din första gång så kan vi säkert säga att du kommer känna av det. Och om inte du, så borde någon av dina vänner känna av det. Gör ingen av er det, så är det ett piller med substansen PMA. Vilket är väldigt dödligt! Det förekommer inte ofta alls, men det händer. Väldigt bra om ni känner den som hjälper er få tag i pillret.

Snear du, så ta det lugnt och varva ner en stund, och tänk inte så mycket på det. Var beredd på att du kommer få en saftig avtändning, och du kan uppleva ganska stark depression. Ät mycket bananer, och försök få i dig mycket protein och socker vid de tillfällena.

Knapra inte överdrivet många piller heller. Keep it to a minimum. Det blir inte roligare för att man får i sig mer, utan det slår helt tvärtom då! Good luck!

Kom ihåg, ha kul! =) Syns där inne!
Citera
2013-09-16, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acrcronik
Frågorna är:
1. Vilken mängd E ska jag ta? (1 hel tablett, en halv?)
Först och främst skall du köpa ett "eztest" ("ketamintestet" (som dock även testar för MDMA) är bäst då det screenar för en av de farligaste och vanligaste förekommande substanserna i fake E "PM(M)A", men allra helst skall man ju ha även "ecstasytestet", men det är inte lika nödvändigt).
http://www.eztest.com/
Reagerar det som det ska, kan du gott ta ett helt piller, annars ett halvt (men du kan ta ett helt med, beror på hur mycket risker du gillar att ta).

Citat:
Har alkohol någon betydelse när jag tar detta? (Alltså ska jag helst vara nykter eller de kvittar?)
Tycker ruset blir bättre och mer fartfyllt om man är LAGOM ( ) full. Tar jag MDMA nykter så vill jag mest sitta ner och mysa, eller stå på dansgolvet och gunga.

Citat:
Vad gör jag om jag får en så kallad "snetripp"? Är de bara att gå hem eller de går att lösa?
Sätt dig ner och ta det lugnt så går det över. Tänk på att innan MDMAruset drar igång så kan man må illa (och spy, bara spy om så sker), bli förvirrad, trött och det är allmänt jobbigt. Men detta är fullt normalt och efter ett litet tag (oftast efter spya) kommer ruset som en blixt ifrån klar himmel...

"Men uuh, jag orkar inte med detta, fan vilka dåli.........OJ DJÄVLAR FAN GUUUUUUUUUUD SHIT JAG ÄLSKAR KNARK OCH MUSIKEN GUUUUUUUUUUD!"Citat av en vän.
Citat:
När mitt "rus" väl är igång, ska jag hålla mig borta från alkoholen eller de är bara till att dricka på?
Då skulle jag dricka vatten istället, sedan när det börja lägga sig kan du dricka lite igen.

Citat:
Finns många olika kapslar vad jag läst, är de stor skillnad från kapsel till kapsel eller all E är ungefär densamma?
MDMA brukar oftast säljas i tablettform och inte kapslar . Det kan variera, vissa är riktigt starka, vissa dör du om du tar en för mycket av (exempelvis om de innehåller PM(M)A), vissa är "okej" och så vidare.

Detta året brukar ecstasy på festivaler i Holland hålla riktigt bra kvalitet, de jag fått tag på har varit uppemot 200 mg per piller vilket är riktigt bra. Så risken är rätt liten att det skall bli skit.

Citat:
Förstår man själv vad man håller på med när man är uppe i ett "rus" eller är de som med alkoholen att man dagen efter tänker, "Varför gjorde jag så?"
Gjort bort mig mer på en valfri fylla än på alla tiotals MDMArus jag haft TILLSAMMANS. Vissa blir lite överväldigade första gången dock, men så farligt är det inte. Du blir typ tjackad och nykär på samma gång i humöret.

Det pinsamma är kanske att du kramas med din bästa polare utan tröja och säger till honom vilken bra,underbar och snäll vän han är och hur mycket du tycker om honom, samtidigt som du berättar en halvt pinsam hemlighet.

Citat:
7. Är de okej att efter några timmar då ruset slutat verka att direkt efter kanske ta en halva till om jag nu börjat med 1 kapsel? Alltså, okej att fylla på?
Det ger egentligen inget att fylla på MDMA (förutom låga doser), helst skall man ta en stor dos MDMA och sedan fylla på med tjack. Nu verkar tjack vara svårt att tillgå på dylika events i Holland (en snubbe jag snackade med där sa att det rent av var rätt ovanligt med tjack i Holland) och då finns det ju inte så mycket mer alternativ än att fylla på med en tablett till (är det lite tjack i tabletterna (vilket det ofta är) så hjälper det faktiskt lite att fylla på, annars får man mest lite stimulans och blir fuckad i huvudet av påfyllningar). Men ja, det är okej.

Ska du fylla på, så fyll på när du mår som bäst, inte när det dalat. Helst precis när det dragit igång på allvar, då kan man fördröja (inte peaken, men "efterpeaken") ett kort tag till.

Citat:
Dela gärna med er lite andra tips om ni känner för de, allt är bra som kan hjälpa mig för att få den bästa kvällen i mitt liv!
Ger den ingen effekt, eller FÖR svag effekt. Ta inget mer direkt utan vänta två timmar och ta eventuella nya piller.

Oftast dör man av fake E pga att fake substanserna ger ett liknande rus men med mycket långsammare och svagare effekt, då tror folk det är svagt MDMA och kastar i sig massor för att sedan få en överdos och skadas eller dö.

Detta problem kan (delvis) lösas av ez-test, åker aldrig ner dit utan.

Tänk på att vissa är helt eller delvis immuna mot MDMA, det kan vara så att du får sämre eller knappt någon effekt av MDMA medan dina vänner hamnar i sjunde himlen. Själv har jag aldrig riktigt fått någon "WOOOOOOOOOOOWeffekt" av MDMA, jag får ett litet humörlyft och blir mysig, snäll och skön (på rätt stora doser), that's it. Men det duger det med (ifs kan det istället kanske bero på hur olika personer beskriver samma rus, kanske är jag lite mer "snål" i min beskrivning än andra ).

Lycka till (och syns där )!
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Snedtrippar får man inte på mdma, denna substansen är som en atombomb fylld med kärlek, empati och lycka.
Man kan mycket väl få panik, känna sig trängd och allmänt illa av MDMA. Har man dessutom tagit riktigt mycket kan man få hallucinationer och något som nästan liknar en snetripp (även om det kanske är lite fel ordval).
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
inget annat skit som kan förstöra eller försämra ruset.

Piller kan innehålla en massa olika andra ämnen som tex: amfetamin, DXM, LSD, osv osv, listan kan göras lång.
Ett bra ecstasypiller (jag tycker inte ecstasy är MDMA i tablettform utan snarare MDMA eller MDA plus/minus en liten mängd amfetamin i tablettform, det är i alla fall den drogkombinationen som blivit känd som ecstasy) skall innehålla lite tjack, dels blir man mer speedad och dels varar det roliga ruset mycket längre. Nackdelen med MDMA är ju att det går över så fort och det inte går att fylla på, med tjack i pillren varar "efterpeaken" bra många timmar mer och med rejäla tjackpåfyllningar kan man festa hela kvällen.

(Nej, jag vill inte höra "dopamin på felställe" hypotesen)
Senast redigerad av tjackroffe 2013-09-16 kl. 09:24.
Citera
2013-09-16, 11:23
Medlem
pajjpens avatar
Undrar hur många sådana här trådar som kommer upp hela tiden? Svårt att söka reda på info själv eller?....
Citera
2013-09-16, 14:57
Medlem
Jag kommer nästan helt garanterat att få Levaxin utskrivet snart, kommer det bli något problem att droppa ecstasy om jag käkar Levaxin?
Citera
2013-09-18, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Jag kommer nästan helt garanterat att få Levaxin utskrivet snart, kommer det bli något problem att droppa ecstasy om jag käkar Levaxin?

Det är ok.
Men du borde undvika narkotika när din sköldkörtel inte mår bra, det kan orsaka enorma hjärtpåfrestningar i form av väldigt förhöjd puls.
Citera
2013-09-18, 13:06
Medlem
Vad får man betala för e på silkroad, nån som har koll?? Inrikes och utrikes. Vore guld om någon kunde kolla upp eller komma med ett snabbt svar
Ps ledsen om jag är inne på fel tråd
Citera
2013-09-18, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenNemo
Vad får man betala för e på silkroad, nån som har koll?? Inrikes och utrikes. Vore guld om någon kunde kolla upp eller komma med ett snabbt svar

Ca 7-800kr grammet inrikes.
Citera
2013-09-18, 16:12
Medlem
Sliparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenNemo
MDMA finns för 600kr/g. E blir ett par hunkor dyrare.
Citera
2013-09-18, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sliparn
MDMA finns för 600kr/g. E blir ett par hunkor dyrare.

Kan inte vara bra grejer om det kostar 600kr/g. Provat det?
Citera
2013-09-18, 22:06
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Kan inte vara bra grejer om det kostar 600kr/g. Provat det?

Varför kan det inte det? Kanske är dunder prylar, han kanske köper lite högre upp i leden och inte behöver betala sjuka överpriser för allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in