Citat:
Ursprungligen postat av
swehardrocker
Har precis registrerat mig nu bara på skoj

Men jag undrar hur ser tjejerna på åldern inne på Badoo spelar det ingen roll eller går dom efter såna som är äldre?

Är själv 36, har bara fått kontakt med en 25 åring som blygar fram och tillbaka. Resterande luder som jag fått knulla är alla ensamstående morsor i åldern 37-43 (såna som man knullar varannan vecka med andra ord).
EDIT Glömde att nämna att det finns goda chanser med Thailändskor som inte har barn. Men vilken vettig människa vill bli sedd i sällskap med ett sånt jävla luder som knappt kan tala Svenska trots att dom bott här i flera år och vars enda uppgift i livet egentligen bara är att koka ris och suga kuk? Visst kan man väl ordna så att man smyger in hos dom via bakdörren eller något, men sånt är bara för knepigt nu för tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
KungJohaan
Testa
Sexxxdating.se ,
Sexdarling.se fuckme.se Sexmöte.se om ni är ute efter att ragga eller hitta nån att k*ulla med i SVERIGE !!

Badoo funkar ju sådär.

Precis gått in på Sexxxdatings första sida, det står på Engelska 136.290 användare i min hemstad, som i själva verket har 60.000 i tätorten och 100.000 i kommunen så det känns ju lagom seriöst. Sexdarling hade 136.350 aktiva i hemstaden...

Kanske samma girigfittor som driver badoo?