2013-01-11, 13:28
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Så irriterande att det bara är fula tjejer som tar initiativ att kontakta en... Har någon någonsin haft en snygg brud som börjat prata med er?

än så länge har många av dem varit riktigt jävla dryga även fast det var dem som ville träffa mig.

däremot en snygg brud från finland snackar jag med, hon är verkligen inte som de andra då hon kan ta initiativ. hon började chatta också.

skitapp
Citera
2013-01-11, 14:07
Bannlyst
Han jag snackar med där säger att alla där är en fake. Du är en fake dvs alla mina fake accounter där jag försöker få han ut på dejt!
Citera
2013-01-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Så irriterande att det bara är fula tjejer som tar initiativ att kontakta en... Har någon någonsin haft en snygg brud som börjat prata med er?

Ja det har hänt.
Men det visar sig alltid att de ser helt annorlunda ut i verkligheten eller är allmänt dryga och oinitiativtagande som alla andra tjejer.

Kombinationen av en 'snygg' tjej och social och skön är fan inte möjlig på denna sida.
Då menar jag alltså en riktig puma.

Det finns brudar som är sjukt fräscha där som skriver till en, men inte riktiga 10poängare som jag tror du syftade på?
Citera
2013-01-11, 16:51
Medlem
Har skapat två tjejprofiler för att jämföra och se hur mycket respons de båda får.

tjej 1: något rund kroppsbyggnad och ett utseénde som jag ger 3/10.
tjej 2: smal kroppsbyggnad och ett utseénde som jag ger 5/10.

Tänkte testa exakt 24 timmar och sen raderar jag. Så här ser det ut efter 24 timmar...

Tjej 1

Profilbesökare: 13 st
Vill träffa dig: 18 st
Mail: 1 st

Kille 1: jag hettter james du är fin ja träffa dig

Tjej 2

Profilbesökare: 26 st
Vill träffa dig: 35 st
Mail: 5 st
Har betygsatt foto: 3 st
Har lagt till dig som favorit: 1 st

Kille 1: Tja
Kille 2: Hej xxxxxx
Kille 3: Hej xxxxxx jag heter xxxx vad heter du
Kille 4: jag hettter james du är fin ja träffa dig
Kille 5: Hejsan, du är sjukt söt, fast de vet du väll redan gissar jag Du har inte lust att berätta något om dig själv? Man blir ju nyficken på om du är en lika fin människa till de inre som yttre. Ha de //xxxxxxx

Som ni ser så fick båda tjejerna ett copypast-mail av en utländsk kille, alltså samma kille. Trodde att båda skulle få fler mail än vad de fick. Den ena tjejen ser mullig ut och den andra smal, vilket tydligt visar hur mycket en smal tjej värderas där ute.

Nu tänkte jag under kvällen skruva upp det hela och skriva på den mulliga tjejens profil att hon bara är ute efter sex för att se om hon kommer upp till samma besöksstatistik som den smala.
Citera
2013-01-11, 17:12
Medlem
Tillflyktens avatar
Fick nyss en tia från en rätt snygg tjej trevligt nog. Inte särskilt mycket aktivitet annars däremot har väl 10 besökare sedan jag skapade kontot för 10 dar sedan typ. Det var mer rörelse i början än vad det är nu några dagar senare. Beror det på att man hamnar längst fram i söklistan med nytt konto till en början eller? Hade varit kul om det var lite mer liv än vad det verkar vara.
Citera
2013-01-11, 17:24
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Har skapat två tjejprofiler för att jämföra och se hur mycket respons de båda får.

tjej 1: något rund kroppsbyggnad och ett utseénde som jag ger 3/10.
tjej 2: smal kroppsbyggnad och ett utseénde som jag ger 5/10.

Tänkte testa exakt 24 timmar och sen raderar jag. Så här ser det ut efter 24 timmar...

Tjej 1

Profilbesökare: 13 st
Vill träffa dig: 18 st
Mail: 1 st

Kille 1: jag hettter james du är fin ja träffa dig

Tjej 2

Profilbesökare: 26 st
Vill träffa dig: 35 st
Mail: 5 st
Har betygsatt foto: 3 st
Har lagt till dig som favorit: 1 st

Kille 1: Tja
Kille 2: Hej xxxxxx
Kille 3: Hej xxxxxx jag heter xxxx vad heter du
Kille 4: jag hettter james du är fin ja träffa dig
Kille 5: Hejsan, du är sjukt söt, fast de vet du väll redan gissar jag Du har inte lust att berätta något om dig själv? Man blir ju nyficken på om du är en lika fin människa till de inre som yttre. Ha de //xxxxxxx

Som ni ser så fick båda tjejerna ett copypast-mail av en utländsk kille, alltså samma kille. Trodde att båda skulle få fler mail än vad de fick. Den ena tjejen ser mullig ut och den andra smal, vilket tydligt visar hur mycket en smal tjej värderas där ute.

Nu tänkte jag under kvällen skruva upp det hela och skriva på den mulliga tjejens profil att hon bara är ute efter sex för att se om hon kommer upp till samma besöksstatistik som den smala.

Grymt kul experiment.
Vi följer det noga.
Intressant att så få ändå har kontaktat dina profiler, trodde det skulle bli långt fler.
Kanske för att profilerna inte är online?
Citera
2013-01-11, 17:28
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Grymt kul experiment.
Vi följer det noga.
Intressant att så få ändå har kontaktat dina profiler, trodde det skulle bli långt fler.
En stor orsak lär ju vara att den ena är en trea och den andra en femma. Fast en trea låter för mig som ett träsktroll typ, så då är jag fan förvånad över att någon kontaktar henne överhuvudtaget. Man har ju bara utseendet att gå på till en början i alla fall.
Senast redigerad av Tillflykten 2013-01-11 kl. 17:35.
Citera
2013-01-11, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yellowbob
datumet står på ditt kreditkort

Inte när det började gälla, bara när det går ut
Citera
2013-01-11, 18:03
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Inte när det började gälla, bara när det går ut
Vet du inte hur länge kortet gäller då? Kolla med din bank så får du bara subtrahera det från datumet då kortet går ut. Nordeas kort gäller tre år tror jag.
Citera
2013-01-11, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
En stor orsak lär ju vara att den ena är en trea och den andra en femma. Fast en trea låter för mig som ett träsktroll typ, så då är jag fan förvånad över att någon kontaktar henne överhuvudtaget. Man har ju bara utseendet att gå på till en början i alla fall.

Jag tror att killar siktar in sig på de snyggaste först, därefter vandrar de neråt i skalan tills de är på tjejer långt under deras gräns.
Senast redigerad av flashspy 2013-01-11 kl. 18:51.
Citera
2013-01-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Grymt kul experiment.
Vi följer det noga.

Var online i stort sätt hela kvällen igår.

Önskar att jag kunde avslöja deras namn här så kunde ni ge ert betyg vad ni tycker om de. Men då jag vet att det finns lika många som vill höra tjejernas framgång som det finns folk som vill jävlas och anmäla de som fejkprofiler (för att jävlas) så väljer jag att hålla näbben

Återstår ju dock att se om den tjocka får mer besök nu när hon skriver att hon är ute efter sex.
Citera
2013-01-11, 20:31
Medlem
Tillflyktens avatar
Kollade omkring lite på nära dig och jag måste säga att våra grannar de danska tjejerna i Köpenhamn kan det här med utseende. Lundområdet är helt okej det också. Men finns det något sätt som gör att man visas oftare på nära dig eller liknande? Jag vill verkligen inte använda placera mig här funktionen då det känns rätt desperat, men det var kul i början när tjejer röstade på en och man fick en inbjudan lite nu och då. Är det intressen och liknande man ska fylla i då eller hur funkar det?

Jag vill helst att tjejen tar kontakt med mig och inte tvärtom. Känns som en trevlig början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in