2013-09-15, 21:01
Medlem
Fan vad alla tjejer betygsätter lågt då, kvittar ju hur man/killarna ser ut.
Citera
2013-09-15, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Fan vad alla tjejer betygsätter lågt då, kvittar ju hur man/killarna ser ut.

Byt land så ska du få se att det händer grejer
För en persom som har dåligt självförtroende är badoo (sverige som land) ingen höjdare då de flesta män får mellan 1-5 som betyg som bäst medans tjejer oftast får minst 5-6

Beror på att svenska kvinnor helt enkelt har extremt höga krav

En bra länk:
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article12317780.ab
Senast redigerad av FunkyFunk 2013-09-15 kl. 21:18.
Citera
2013-09-15, 21:17
Medlem
Gjorde lite surveys och fick ihop till 100 credits. Köpte fler visningar i encounters men ingenting hände. Inne på badoos hemsida står det att jag har 100 extra visningar som väntar, men hur aktiverar jag dem? Kan det bero på att jag redan använt min dagliga dos av encounters och måste vänta tills imorgon innan jag kan använda det igen?
Citera
2013-09-15, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyFunk
För en persom som har dåligt självförtroende är badoo (sverige som land) ingen höjdare då de flesta män får mellan 1-5 som betyg som bäst medans tjejer oftast får minst 5-6

En bra länk:

Nja egentligen skiter jag fullständigt i betyg men när man själv ser helt ok ut tycker jag det är löjligt att lägga en 2a eller 3a. Vad förväntar dom sig egentligen, en Brad Pitt?
Citera
2013-09-15, 21:32
Bannlyst
Citat:
Nja egentligen skiter jag fullständigt i betyg men när man själv ser helt ok ut tycker jag det är löjligt att lägga en 2a eller 3a. Vad förväntar dom sig egentligen, en Brad Pitt?

Hehehe, givetvis ska man skita i betygen men det jag ville få sagt var just att svenska tjejer är extremt kräsna, speciellt på dejtingsidor, därav de låga betygen

Jag har under mina år på dejtingsidor dejtat 30-40 st tjejer, men dessa tjejer är blattetjejer och det är de jag dras till. Blattetjejer har realistiska krav oftast med god självinsikt
Senast redigerad av FunkyFunk 2013-09-15 kl. 21:34.
Citera
2013-09-15, 21:34
Medlem
Citat:
Hehehe, givetvis ska man skita i betygen men det jag ville få sagt var just att svenska tjejer är extremt kräsna, speciellt på dejtingsidor, därav de låga betygen

Jepp. Hur stor är chansen att man hittar en kk på den sidan? Ska man satsa på folk som väljer "dejta" eller "träffa nya vänner"?
Citera
2013-09-16, 16:05
Medlem
Citat:

En bra länk:

Kan inte mer än hålla med, svenska tjejers kravlistor är ju som en inköpslista när man ska till Ikea typ.
Citera
2013-09-16, 16:19
Medlem
frigolitpannas avatar
Citat:
Jepp. Hur stor är chansen att man hittar en kk på den sidan? Ska man satsa på folk som väljer "dejta" eller "träffa nya vänner"?

Ganska god, man märker ganska omgående vad en kvinna är ute efter, dom kan dock dölja det hela med att skriva att dom är ute efter ett seriöst förhållande.
Tror inte det finns speciellt många seriösa killar på en sådan sajt.

Flertalet kvinnor är mammor på heltid= noll tid över att vara kvinna - få kuk.
Har besökt flertalet "nät-kvinnor" genom åren under kvällstid då deras barn sover och penetrerat så väggarna skakar.

Om du ser bra ut chansen att få knulla ganska god, sedan i mars månad har jag träffat ca. 10 kvinnor från nätet, knullat sex st. av dom. En av dom har blivit en stadig k.k.
Citera
2013-09-16, 17:14
Bannlyst
Testa Sexxxdating.se , Sexdarling.se fuckme.se Sexmöte.se om ni är ute efter att ragga eller hitta nån att k*ulla med i SVERIGE !! Badoo funkar ju sådär.
Citera
2013-09-16, 18:23
Medlem
Hur ska man inleda en konversation? Det känns så torrt att dra "hej, hur är läget?" varje gång, jag är skitdålig på att snacka på internet.
Citera
2013-09-16, 19:24
Medlem
"Bli sedd mer i Encounters
Öka din popularitet och visas oftare i Encounters.
Du har 200 extra visningar kvar, njut av uppmärksamheten! Lägg till 100 extravisningar av mitt foto
"

Hur får jag mina extra visningar att börja verka?? ingenting händer ju..
Citera
2013-09-16, 23:54
Medlem
På tal om dålig på konversationer, ska träffa en tjej nu på söndag haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in