2013-09-17, 12:17
Medlem
Hovmastarns avatar
Förstår inte vad alla menar med betyg på bilder osv. Vart ser man sånt?
Citera
2013-09-18, 01:26
Medlem
swehardrockers avatar
Har precis registrerat mig nu bara på skoj Men jag undrar hur ser tjejerna på åldern inne på Badoo spelar det ingen roll eller går dom efter såna som är äldre?
Citera
2013-09-18, 01:59
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swehardrocker
Har precis registrerat mig nu bara på skoj Men jag undrar hur ser tjejerna på åldern inne på Badoo spelar det ingen roll eller går dom efter såna som är äldre?
Är själv 36, har bara fått kontakt med en 25 åring som blygar fram och tillbaka. Resterande luder som jag fått knulla är alla ensamstående morsor i åldern 37-43 (såna som man knullar varannan vecka med andra ord).
EDIT Glömde att nämna att det finns goda chanser med Thailändskor som inte har barn. Men vilken vettig människa vill bli sedd i sällskap med ett sånt jävla luder som knappt kan tala Svenska trots att dom bott här i flera år och vars enda uppgift i livet egentligen bara är att koka ris och suga kuk? Visst kan man väl ordna så att man smyger in hos dom via bakdörren eller något, men sånt är bara för knepigt nu för tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av KungJohaan
Testa Sexxxdating.se , Sexdarling.se fuckme.se Sexmöte.se om ni är ute efter att ragga eller hitta nån att k*ulla med i SVERIGE !! Badoo funkar ju sådär.
Precis gått in på Sexxxdatings första sida, det står på Engelska 136.290 användare i min hemstad, som i själva verket har 60.000 i tätorten och 100.000 i kommunen så det känns ju lagom seriöst. Sexdarling hade 136.350 aktiva i hemstaden... Kanske samma girigfittor som driver badoo?
Senast redigerad av Lacerda 2013-09-18 kl. 02:39.
Citera
2013-09-18, 02:19
Medlem
j0k3r1s avatar
Fått doppa ett par gånger tack vare Badoo, inget ont om den hemsidan inte!
Citera
2013-09-18, 11:15
Medlem
swehardrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Är själv 36, har bara fått kontakt med en 25 åring som blygar fram och tillbaka. Resterande luder som jag fått knulla är alla ensamstående morsor i åldern 37-43 (såna som man knullar varannan vecka med andra ord).
EDIT Glömde att nämna att det finns goda chanser med Thailändskor som inte har barn. Men vilken vettig människa vill bli sedd i sällskap med ett sånt jävla luder som knappt kan tala Svenska trots att dom bott här i flera år och vars enda uppgift i livet egentligen bara är att koka ris och suga kuk? Visst kan man väl ordna så att man smyger in hos dom via bakdörren eller något, men sånt är bara för knepigt nu för tiden.

Haha bra och höra trots att jag är oskuld så låter det bra då jag alltid har dragits till mer milf och asiat hållet när deg gäller och leka
Citera
2013-09-18, 16:10
Medlem
Har en kk på gång där nu också, en äldre kvinna. Underbart
Citera
2013-09-18, 16:14
Medlem
Antingen ser jag förjävlig ut eller är världens tråkigaste människa att prata med.

Har försökt inleda konversationer med 10+ tjejer, och de svarar knappt eller efter 3 meningar så är det helt dött med svar från dem. Och det är knappast 10r

Eller så är det thaitjejer som knappt kan svenska och är helt retarded.

Hur fan lyckas man som en average joe
Senast redigerad av aphuset 2013-09-18 kl. 16:23.
Citera
2013-09-19, 01:07
Medlem
swehardrockers avatar
Alltså hur gör man för att byta profilbild? Eller är det så att det är den senaste bilden jag la upp som blir profilbild?
Citera
2013-09-19, 05:31
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Alltså hur gör man för att byta profilbild? Eller är det så att det är den senaste bilden jag la upp som blir profilbild?

Den med högst rating blir alltid din profilbild, går inte att ändra.
Du kan alternativt ta bort vissa foton tills du får din önskade profilbild.
Citera
2013-09-19, 07:35
Medlem
Citat:

Gå in på din profil, tryck på profilbilden du har sen ser du under bilden att det står "använd som profilbild". Det gör det iaf för mig.
Citera
2013-09-19, 18:20
Medlem
Varför känns det ganska fel att använda Encounters? Är det inte bättre att leta upp folk via folk i närheten och börja chatta med dom?
Citera
2013-09-19, 18:24
Medlem
swehardrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Den med högst rating blir alltid din profilbild, går inte att ändra.
Du kan alternativt ta bort vissa foton tills du får din önskade profilbild.

Jaha dåså Då borde jag inte ändra iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in