2013-09-17, 16:58
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrTall
Ja och ? behåller dom trosorna på så ser man ju ingen skillnad om det är en Thai ladyboy eller vanlig tjej och jag tar dom mer än gärna analt med trosorna på, det är bara att dra stringen åt sidan s a s.
Detta inlägg hoppas jag att modden har förstånd nog att ta bort,ej värt att kommentera under alla förhållanden,vari ligger grejen att försöka skända en medmänniska med alla till buds stående medel,jungeltrumma eller ej,sjukt är bara förnamnet.
Citera
2013-09-17, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Detta inlägg hoppas jag att modden har förstånd nog att ta bort,ej värt att kommentera under alla förhållanden,vari ligger grejen att försöka skända en medmänniska med alla till buds stående medel,jungeltrumma eller ej,sjukt är bara förnamnet.

Kan Du förklara ditt tänk lite?
Citera
2013-09-17, 19:52
Medlem
knazbarnets avatar
Kom in på den här tråden för att jag faktiskt var ute efter riktig massage till min rygg, men efter alla recensioner så varför inte slå två flugor i en smäll.

Dock har jag fått thaimassage så har ingen aning om hur man går tillväga.
Men har dock lite småfrågor jag hoppas nån kan svara på.

Finns det några bra ställen i norrort/västerort, helt med lagom till fina tjejer? Eller är det tabu att säga namnen på ställena
Är det bara säga att man vill ha oljemassage så fattar dom?
Är det normalt att få bånge när man "vänder sig om" eller ska man försöka hålla sig? (känns som jag garanterat kommer få då jag nu går dit med en tanke i huvudet)
Citera
2013-09-18, 10:54
Medlem
Nån som vet nån Thaimassage runt Sundsvallsområdet ? Där man kan få det lite skönt ? :)
Citera
2013-09-18, 12:15
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
Kom in på den här tråden för att jag faktiskt var ute efter riktig massage till min rygg, men efter alla recensioner så varför inte slå två flugor i en smäll.

Dock har jag fått thaimassage så har ingen aning om hur man går tillväga.
Men har dock lite småfrågor jag hoppas nån kan svara på.

Finns det några bra ställen i norrort/västerort, helt med lagom till fina tjejer? Eller är det tabu att säga namnen på ställena
Är det bara säga att man vill ha oljemassage så fattar dom?
Är det normalt att få bånge när man "vänder sig om" eller ska man försöka hålla sig? (känns som jag garanterat kommer få då jag nu går dit med en tanke i huvudet)

Läs recensionstråden. Dina frågor har besvarats många gånger.
I Thaimassageguiden finns salonger och recensioner. Oljemassage är just precis det, massage med olja. Testa och upptäck själv.
Citera
2013-09-18, 12:16
Medlem
Ops, du missade visst att läsa hela rubriken på nåt sätt.
Citera
2013-09-19, 23:16
Medlem
KungensFrillas avatar
Groteska thaidamfossingar...

Det är väl fler än jag som lagt märke till att de små thaitjejerna ofta har skapligt överdimensionerade fötter. Det ligger väl i släktets gener, precis som de ofta sneda ögonen (har dock ännu inte träffat på en enda asiatiska med musen på sned, hmm...).

Deras fötter är stora åt alla håll: på längden, bredden och är betydligt grövre i förhållande till våra västerländska damer. Personligen tycker jag att det är ganska osexigt, men det finns säkert faranger som tycker tvärtom och kanske rent av tänder på de apliknande fossingarna.

Idag fick jag ledigt från jobbet hela förmiddagen och passade då på att styra bilen mot landsortsstaden med de många salongerna. Det är en blandning av s a s både farliga och ofarliga inrättningar. Jag åker dit då och då i bägge ärendena. Idag var det för ett återbesök på en ofarlig salong, där jag hittat den absolut bästa thaimassösen so far. Två timmar thaimassage i hennes våld är lika med två timmar av ren lycka. Jag har aldrig upplevt nåt liknande förut.

Nu ska detta inte urarta i en recension, så tillbaka till grunden. Alltså om de två saker vi vilar våra krppshyddor på. Pedalerna!

Den här fantastiska massösen brukar ta en rejäl barfotapromenad på både rygg, ben och även överarmarna. Sköna fötter och ser inte så tokiga ut det lilla jag sett. Dock lite större än normalt västerländskt. Men idag fick jag bättre syn på den ena foten och höll på att få en chock. Hon hade sparat till långa naglar och stortånageln stack ut ca 1 1/2 cm!

Och inte bara det, hon hade dessutom filat nageln som man filar fingernaglar, alltså spetsigt!! Och mot de ganska tjocka tårna såg den ut som ett stilett som stack fram och fick mina tankar på nån gammal Bondfilm eller liknande, där den onde kunde fälla ut stilettknivar på undersidan av skosulorna. Burr, vad läskigt det såg ut!

Men inte nog med detta, hon hade målat tånaglarna GULA!!!!!! Denna syn av hennes gula mördarnaglar var bland det mest osexiga jag sett. Herregud, hur tänker det lilla livet?! Tycker hon att detta är vackert??

Och hur ska jag kunna koppla av vid hennes ryggpromenader i fortsättningen? Jag kommer förmodligen att ligga spänd som en stålfjäder och thaimassagen kommer på så sätt att få rakt motsatt effekt: Tänk om hon surnar till och ger mig en tåpaj rakt i sidan? Tänk om hon i själva verket är Hin Onde själv, som med sitt rara sätt och sin underbart mjuka, smeksamma massage, lurar sina offer i fällan och sedan spisar dem till middag? Tänk om hon förvandlas till en ilsket morrande best och kastar sig över mig och sliter mig i stycken med sina dreglande käftar? Hennes fötter och tånaglar har avlöjat henne!

Spring pojkar, spring!!

Senast redigerad av KungensFrilla 2013-09-19 kl. 23:20.
Citera
2013-09-20, 00:01
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Groteska thaidamfossingar......Tänk om hon förvandlas till en ilsket morrande best och kastar sig över mig och sliter mig i stycken med sina dreglande käftar? Hennes fötter och tånaglar har avlöjat henne!...
Det är ju faktiskt fullmåne i kväll, så du kanske inte är helt fel ute...

Jag har inte tänkt på damernas fötter, men ska hålla utkik nästa gång!
Citera
2013-09-21, 08:42
Medlem
Lägger de inte ut nya salonger på startsidan på guiden längre eller är det bara jag som inte hittar dem? Nu är det istället en lång rad med nyligen recenserade salonger. Det är ju en djungel att hitta nya att leta på måfå för att se om något är nytt är ju ingen hit precis. Alltid kul att se vad som växer upp.
Citera
2013-09-21, 08:51
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Lägger de inte ut nya salonger på startsidan på guiden längre eller är det bara jag som inte hittar dem? Nu är det istället en lång rad med nyligen recenserade salonger. Det är ju en djungel att hitta nya att leta på måfå för att se om något är nytt är ju ingen hit precis. Alltid kul att se vad som växer upp.
Förklaringen står att läsa på "forum"
Andra utnyttjar TMGs information
Citera
2013-09-21, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Förklaringen står att läsa på "forum"
Andra utnyttjar TMGs information

ok
Citera
2013-09-23, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Groteska thaidamfossingar...

Det är väl fler än jag som lagt märke till att de små thaitjejerna ofta har skapligt överdimensionerade fötter. Det ligger väl i släktets gener, precis som de ofta sneda ögonen (har dock ännu inte träffat på en enda asiatiska med musen på sned, hmm...).

Deras fötter är stora åt alla håll: på längden, bredden och är betydligt grövre i förhållande till våra västerländska damer. Personligen tycker jag att det är ganska osexigt, men det finns säkert faranger som tycker tvärtom och kanske rent av tänder på de apliknande fossingarna.

När det gäller deras breda fötter är jag övertygad om att orsaken finns att hitta i deras historia. Hur skall fötterna bäst vara "konstruerade" för att inte sjunka ner i leran på risfälten? Givetvis så breda som möjligt. Detta i kombination med att de nästan alltid går omkring i "flip-flops" och mycket sällan pressar ner fötterna i små och smala skor som västerländska tjejer gör bidrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in