Hon begär alltid 500:- kr extra. Bjud 300:- kr. Håll fast vid det så blir det 300:- kr.
Man har ju rätt bra förhandlingsläge. Hon har att välja på att få 300 direkt i handen eller att inte få något alls och extrajobbet för henne är minimalt.
Hur ser massösen på att utföra happy endings, är detta något de står ut med och gör robotiskt, eller kan de själva få en kick av att utföra det?
Brukar ni testa nya salonger varje gång, eller är ni stammisar?
Någon som tagit steget från thaimassage till att efter några sessioner köpa oljemassage? Det första är ju rätt basic massage som jag förstått det, medan oljemassage är mer intimt, större risk att leda till sexuellt osv. Detta är väl smärtfritt om man inte träffat tjejen tidigare, men om man haft henne några gånger och sen byter till detta, hur funkar det? Jag menar, man har ju då ändå en slags relation (om än inte en stor sådan) till den man näckar inför.
Vart brukar satsen hamna efter ett happy ending?
Vissa verkar se handjobbet som en (ointressant) del av massagen och ser rätt oberörda ut, vissa verkar roade och vissa försöker egga upp en genom att viska "sexiga" saker eller små förtjusta rop. Jag tror få känner sig äcklade eller obehagliga till mods, jag har iaf aldrig märkt av minsta tillstymmelsen till det.
Jag brukar testa nya salonger, ibland utomlands. Jag tycker det är mer spännande så. Jag har inga problem med att ligga naken och utlämnad framför en ny massös men det är förstås individuellt.
Jag har läst att vissa testar att tafsa på massösen men sånt håller jag inte på med. Hon ska få massera ifred.
Det verkar ganska uppenbart att några här tjänar pengar på att "upplysa" grabbar om happy-ending-ställen. Det är ju ett bra sätt att öka kundunderlaget genom att få män att försöka prova ställen flera gånger i hopp om en avrunkning.