2014-04-09, 23:48
Medlem
Jag har bestämt mig för att aldrig fråga eller be om extra. Det ska alltid vara tjejen som erbjuder. Nu har jag varit två gånger till en väldigt trevlig och duktig tjej, som också verkar ha samma syn, fastän tvärtom. Hon teasar och är nära. Väldigt mysigt och upphetsande och jag var helt säker på att frågan om extra skulle komma. Min tvekan var mer på vilken nivå servicen låg. När hon masserar händer och armar styr hon alltid mina händer till intressanta ställen. Dock har jag aldrig fått frågan, och jag frågar inte. Måste se till att få till ett till besök ganska snart, och se om det händer samma sak.

Detta är faktiskt roligare än att få frågan om extra. Gillar mer själva spelet och teasandet under tiden. Dessutom vill jag ha riktigt bra massage.
Citera
2014-04-10, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Jag har bestämt mig för att aldrig fråga eller be om extra. Det ska alltid vara tjejen som erbjuder. Nu har jag varit två gånger till en väldigt trevlig och duktig tjej, som också verkar ha samma syn, fastän tvärtom. Hon teasar och är nära. Väldigt mysigt och upphetsande och jag var helt säker på att frågan om extra skulle komma. Min tvekan var mer på vilken nivå servicen låg. När hon masserar händer och armar styr hon alltid mina händer till intressanta ställen. Dock har jag aldrig fått frågan, och jag frågar inte. Måste se till att få till ett till besök ganska snart, och se om det händer samma sak.

Detta är faktiskt roligare än att få frågan om extra. Gillar mer själva spelet och teasandet under tiden. Dessutom vill jag ha riktigt bra massage.

Så du har tillhört skara nötter som frågar efter extra,,
skönt att du växt upp !!!
Citera
2014-04-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Så du har tillhört skara nötter som frågar efter extra,,
skönt att du växt upp !!!

Nej, det har jag aldrig gjort, frågat om extra och kommer inte heller att göra.
Citera
2014-04-12, 09:00
Medlem
Hur många är det här som har haft en thaimassörska som älskarinna,,,,
Skulle var kul o höra om det är många som "fallit" i deras klor men med en bra utgång.

Alltså inte blivit mjölkade på pengar

Själv har jag haft flera såna förhållande under åren,
trots att den lilla damerna både har varit gifta eller varit sambo inkl. barn o familj
Citera
2014-04-12, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SabaiDeekap
Hur många är det här som har haft en thaimassörska som älskarinna,,,,
Skulle var kul o höra om det är många som "fallit" i deras klor men med en bra utgång.

Alltså inte blivit mjölkade på pengar

Själv har jag haft flera såna förhållande under åren,
trots att den lilla damerna både har varit gifta eller varit sambo inkl. barn o familj

Har dina förhållanden haft " bra utgång"?....och inte mjölkad på pengar?...vad är bra utgång?
Citera
2014-04-12, 09:59
Medlem
När man avslutar det utan att man är blåst på pengar eller annat,
Utan avslutar det om en riktig man utan att vara ett svin,,,,,
Citera
2014-04-12, 10:03
Medlem
Kan tillägga,
Hittar men en RIKITIG Thai dam o inte nån gammal bartjej eller frilansare som är här för endast $$

Så kan man ha det riktig trevligt om man gillar deras kultur o syn på livet,,,,

Sabi Sabi
Citera
2014-04-12, 19:19
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SabaiDeekap
Kan tillägga,
Hittar men en RIKITIG Thai dam o inte nån gammal bartjej eller frilansare som är här för endast $$

Så kan man ha det riktig trevligt om man gillar deras kultur o syn på livet,,,,

Sabi Sabi

Jo det är säkert sant. Men varför skulle man nödvändigtvis leta efter dom på massageställena när man vet hur det går till där?
Citera
2014-04-12, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Jo det är säkert sant. Men varför skulle man nödvändigtvis leta efter dom på massageställena när man vet hur det går till där?

Och varför inte? Det går väl lika bra där om inte bättre än att leta i restaurangkök eller bland städare på Karolinska.
Citera
2014-04-13, 02:42
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Och varför inte? Det går väl lika bra där om inte bättre än att leta i restaurangkök eller bland städare på Karolinska.

Därför att dom i restaurangköket eller bland städarna, har en viss mindre sannolikhet för att runka kuk åt såna som dig och mig hela dagarna, kanske???? Till att börja med..

Ähh jag skiter i er..intelligensnivån i den här tråden har sjunkit så lågt den bara kan.

Ha de'!
Citera
2014-04-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Därför att dom i restaurangköket eller bland städarna, har en viss mindre sannolikhet för att runka kuk åt såna som dig och mig hela dagarna, kanske???? Till att börja med..

Ähh jag skiter i er..intelligensnivån i den här tråden har sjunkit så lågt den bara kan.

Ha de'!

O det gör ALLA i hela Sverige alltså ??
Citera
2014-04-13, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
O det gör ALLA i hela Sverige alltså ??

Kulturella skilnader gör att i Thai-ögon ( nu har jag bara åsikter om detta från just thaikvinnor, har inte frågat deras thailändska män )sett kan respektabel kvinna ruska tupp och suga kuk...så länge det ger good money...det är svensk syn att kvinnor som säljer sexuella tjänster här är att betrakta som mindre respektabla...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in