2013-04-07, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tutogrande
Någon som vet om de finns HE i jönköping?
Känns som det är omöjligt o hitta, men borde finnas eller? Någon som har erfarenhet av jkpg? är nämnligen där på besök under 2 v

Någon som vet?
Citera
2013-04-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malevolenceincarn8
Någon som vet?

Finns ju bara ett fåtal, prova!
Citera
2013-04-08, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Finns ju bara ett fåtal, prova!

http://jnytt.se/nyhet/52534/sang-blir-utsatt-for-sexuella-trakasserier

Hade gärna velat.
Citera
2013-04-11, 18:41
Medlem
Landsknechts avatar
Jag var på en oljemassage för några dagar sedan. Tyvärr blev man inte erbjuden någon HE, men det var riktigt skönt och avslappnade måste jag säga, så det blir definitivt att fara igen inom de kommande dagarna.

Tänkte också passa på att fråga om tiden på dygnet man går dit spelar någon roll för ens chanser att få HE? Kan man fara dit när som helst, eller har man större chans om man får massage mellan 18-20?
Citera
2013-04-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Jag var på en oljemassage för några dagar sedan. Tyvärr blev man inte erbjuden någon HE, men det var riktigt skönt och avslappnade måste jag säga, så det blir definitivt att fara igen inom de kommande dagarna.

Tänkte också passa på att fråga om tiden på dygnet man går dit spelar någon roll för ens chanser att få HE? Kan man fara dit när som helst, eller har man större chans om man får massage mellan 18-20?

Närsomhelst Tidigare på dagen är det lugnare på salongerna, man är ofta ensam
Citera
2013-04-11, 21:09
Medlem
Här på västkusten verkar massagedamerna ha spårat ut fullständigt.
Mina tre senaste besök består av en ladyboy som grabbade tag i lilleman riktigt ordentligt när hon/han frågade om man ville ha extra, en tjej som tog mig på paketet 30 sekunder efter att jag hade kommit in i lokalen, innan jag ens hade nåt båset och en massagedam som tyckte att det var på sin plats att trycka in ett finger där bak utan någon direkt förvarning. Rätt gott, men det hör inte hit!
Citera
2013-04-11, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Närsomhelst Tidigare på dagen är det lugnare på salongerna, man är ofta ensam

min erfarenhet är att damer med bredare serviceutbud brukar komma in till jobben lite senare på dagen, alltså inte direkt vid öppningsdax.
Citera
2013-04-13, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malevolenceincarn8
http://jnytt.se/nyhet/52534/sang-blir-utsatt-for-sexuella-trakasserier

Hade gärna velat.

Vad hade du gärna velat?

Vill du bli utsatt för sexuella trakasserier?
Citera
2013-04-13, 12:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Vad hade du gärna velat?

Vill du bli utsatt för sexuella trakasserier?

Personligen välkomnar jag skamliga sexuella förslag och sexuella trakasserier, speciellt på thaimassagesalonger. Med förbehållet att de kommer från det motsatta könet.
Citera
2013-04-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remember
Personligen välkomnar jag skamliga sexuella förslag och sexuella trakasserier, speciellt på thaimassagesalonger. Med förbehållet att de kommer från det motsatta könet.

Då föreslår jag att du väntar på dem istället för att fråga efter dem nästa gång!
Citera
2013-04-18, 07:22
Medlem
Hur ser det ut med dugliga Thai ställen i Linköping? Kikat på TMG och hittade bara 3 st, varav en endast gav "seriös thaimassage" )
Citera
2013-04-18, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrknugen88
Hur ser det ut med dugliga Thai ställen i Linköping? Kikat på TMG och hittade bara 3 st, varav en endast gav "seriös thaimassage" )
Jag har varit på massageställen som nästan tapetserat lokalerna med "vi utför endast seriös massage" och det stämmer om HE mm ingår i "seriös massage". De hade nästan full meny.
Om detta stämmer även på Linköping vet jag inte, men det kostar väl inte mer än ca 400 SEK att få reda på hur det ligger till, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in