2013-09-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Någon mer än jag som märkt en ny trend i Stockholm,sk Japanesmassage,flera ställen erbjuder detta samt Philipinmassage på ytterligare några ställen
Någon med erfarenhet?
det vill jag också veta.. sett ett japansk massageställe i göteborg.
Citera
2013-09-14, 15:13
Medlem
Jag var på ett japanskt ställe i Stockholm. Riktigt bra massage lite mer japanskt underdånigt och alldeles utmärkta generösa extras. Inte så kaxigt som thaiställen kul med variation. Det är dock inte japansk massage som i Japan den är ganska tuff och inte alls sensuell jag har provat.
Citera
2013-09-14, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenneth40se
Jag var på ett japanskt ställe i Stockholm. Riktigt bra massage lite mer japanskt underdånigt och alldeles utmärkta generösa extras. Inte så kaxigt som thaiställen kul med variation. Det är dock inte japansk massage som i Japan den är ganska tuff och inte alls sensuell jag har provat.
är man naken? använder dom olja?
Citera
2013-09-14, 21:26
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulseczar
är man naken? använder dom olja?
Nej nej, soja
-
-
-
De ställen jag sett på TMG har olja så kallingana av
Citera
2013-09-15, 08:15
Medlem
o hur skiljer sig den Japanska från den vanliga thaimassagen då
Citera
2013-09-15, 13:44
Bannlyst
Japansk massage = Shiatsu.

Shi på japanska betyder "finger" och atsu betyder "tryck". Shiatsu är alltså en typ av massage som är utvecklad i Japan.

Till skillnad från den svenska klassiska massagen använder man sig inte av ett lika hårt knådande, utan behandlar kroppen med tryck och stretching. Man ligger ofta på ett mjukt material, företrädelsevis en futon, och har luftiga, lediga kläder på sig så att kroppen lätt kan röras och böjas. En massör som är utbildad i shiatsu har fått lära sig att använda handflata, tumme och fingrar för att på detta vis öka rörligheten och lösa upp spänningar i muskler och leder.

Skiljer sig väl inte så mycket från den traditionella thaimassagen.

Men är det någon som på allvar tror att uppdykande japanmassageställen vill som huvudsaklig sysselsättning utöva shiatsu? Skulle inte tro det. När det gäller runk, sug och knull tror jag inte heller att det är någon större skillnad om det görs på japanska eller på thailändska.
Citera
2013-09-16, 02:28
Medlem
Vilket ställe i Söderort har de snyggaste thaitjejerna tycker ni?
Citera
2013-09-16, 08:53
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drfoetze
Vilket ställe i Söderort har de snyggaste thaitjejerna tycker ni?
Ja du, ena gången är det ställe A och D nästa kanske B & D osv ... det byts damer lite då och då förstår du
Samt att smaken ju är som baken En del vill ha petit andra med lite hull
Citera
2013-09-16, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me
Ja du, ena gången är det ställe A och D nästa kanske B & D osv ... det byts damer lite då och då förstår du

En del pittar vill ha <18 en del män vill ha >35.
Citera
2013-09-16, 21:20
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagorlundanormal
En del pittar vill ha <18 en del män vill ha >35.

Så är det enligt mottot:

Vi gillar olika
Citera
2013-09-17, 14:49
Medlem
Iljusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me

....och sen har vi de som gillar "damer" med snopp. I varje fall så länge trosorna behålls på.

Det är nog vanligare än vi vanliga heterograbbar kan tro. Åtminstone så är det vad "djungeltrumman" säger.

Iljusin
Senast redigerad av Iljusin 2013-09-17 kl. 14:53.
Citera
2013-09-17, 15:03
Medlem
HerrTalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
....och sen har vi de som gillar "damer" med snopp. I varje fall så länge trosorna behålls på.

Det är nog vanligare än vi vanliga heterograbbar kan tro. Åtminstone så är det vad "djungeltrumman" säger.

Iljusin

Ja och ? behåller dom trosorna på så ser man ju ingen skillnad om det är en Thai ladyboy eller vanlig tjej och jag tar dom mer än gärna analt med trosorna på, det är bara att dra stringen åt sidan s a s.
Senast redigerad av HerrTall 2013-09-17 kl. 15:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in