Tenta samma vecka som release. Vilken jävla ångest.
Hoppas verkligen att kartan blåser en av stolen. Är ju så sinnessjukt härligt att inse hur stor världen faktiskt är och hur mycket det finns att upptäcka.
Senaste gången det hände i ett spel var väl första gången man tryckte igång WoW för runt 9 år sedan.
Sist men inte minst hoppas jag verkligen att man inte blir sönderringd av en telefon. Jag vill bara njuta av att tugga landsväg utan att Roman 2.0 stör en med frågor om biljard etc.
Snälla kan folk bara sluta fråga om leveranserna av sina spel, när det skickas och vart dom ska boka skiten eller?
Det förstör för alla andra och resulterar i att tråden blir låst.
För övrigt, kikade GTAforums imorse, tydligen någon som kommit ut med lite gameplay nu! Dels en 50 sekunder lång på youtube samt ett par stycken vines. Underbart såg det ut.
Bland annat kunde man se: SPOIL
North Yankton (Det är första uppdraget och utspelar sig 9 år innan Los Santos.)
2 stycken hundar som stod på gatan och parade sig.
Lite om hur styrningen i bil ser ut att funka. Ser rätt najs ut.
Om ni går in på www.lifeinvader.com och "Stalkar" vissa sidor får ni rabatt på olika saker (in-game) via Social Club. Massor av nya screenshots finns där.
Jag har sett ett flertal personer som redan har boken. Finns det någonstans man kan läsa allting via scannade bilder?
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Detta är lite orelevant till tråden kan jag kanske tycka, but still... Har varit arbetslös i ca 2 års tid nu, och varit tok taggad inför GTA V. Ringer såklart en gubbe nu och vill att jag kommer på introduktion imorgon och börjar på måndag som budbilschafför.
VARFÖR just den veckan? Klart man vill ha ett jobb, men samma vecka som GTA V releasen känns ju bara fett typiskt. Aja det var min story.
Pratade för övrigt med komplett.se som jag beställt mitt GTA V ifrån, dom skickar sitt imorgon så det ska ligga i brevlådan på måndag eller tisdag. Det var goda nyheter åtminstone. Har jag tur får jag lira lite på måndag kväll.
Haha, för mig är det raka motsatsen. Jag blev arbetslös förra veckan. Jag har lagt undan pengar sedan i våras just för att kunna vara ledig under hösten.
Nu har de uppdaterat sin sida Lifeinvader om ni kommer ihåg den video som kom förra uppdateringen av hemsidan. Det verkar vara en parodi av LinkedIn och det finns massor med nya bilder och rolig information. www.lifeinvader.com