Det kommer ta år att utforska och upptäcka allt!!!
4an på 5an stämmer inte alls.. Finns en jag sett som stämmer, ska kolla om jag hittar.. Jämför med de två stora flygplatserna - dom är ju nästan identiska. Stor karta e det iaf, ser fram så sjukt mycket mot att börja utforska!
Vet inte om frågan har varit uppe tidigare...
Men tror ni att det kommer finnas nått fängelse på spelet..
Vore ju skoj om man kunde åka dit och prata med nån polare som tipsar och så..
Eller åka in på fängelsegården med en helikopter hämta folk..
Sedan två saker jag skulle önska att var med i spelet (högst otroligt) men.., vad jag nu önskar.
- Konsekvenser av sitt handlande : tex när michael blir "busted" för tredje gången så skulle hans fru hota med separation..(det är ju ett mera "frostigt" förhållande). Som sedan kan leda till att han blir av med familj och sitt första safehouse. Som ett exempel..
- Korruption : möjligheten av att erbjuda mutor (när man har typ "en stjärna" efterlysning och har blivit busted)
Det kommer ta år att utforska och upptäcka allt!!!
Fö helvete?! det där kan väll inte stämma? faskien motorvägen på gta V kommer ju ta brutalt lång tid att köra runt hela "ön" om man gasar på fullt med den snabbaste bilen
Fö helvete?! det där kan väll inte stämma? faskien motorvägen på gta V kommer ju ta brutalt lång tid att köra runt hela "ön" om man gasar på fullt med den snabbaste bilen
En timma var det någon som skrev längre bak i tråden.
Det var någon amerikansk nyhetssajt så hade provspelat.
Vet inte om frågan har varit uppe tidigare...
Men tror ni att det kommer finnas nått fängelse på spelet..
Vore ju skoj om man kunde åka dit och prata med nån polare som tipsar och så..
Eller åka in på fängelsegården med en helikopter hämta folk..
Det finns ett screenshot ute med Trevor utanför fängelset, vet inte om man kan hamna där ännu.
Där är en bra jämförelse på storleken på V & IV. En timme tror jag dock inte det tar att gasa runt ön.. Lär väl bli ett antal race runt ön online, haha.