2013-09-10, 15:55
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Så i multiplayer, vad är de första ni ska försöka införskaffa då? Vapen? Bilar Tatueringar? Hus/lägenhet?

Ska själv görga lite småbrott för att få ihop pengar till en bil, funderar på att börja med en muskelbil å trimma/pimpa den eller en snabb jäkla Streetrace bil, typ nissan 350z om den finns å pimpa sönder den! Sen börja bygga upp ett garage, med diverse motorcyklar och olika dyrare bilar, Audi R8 etc.. Ska min lägenhet ska jag inte lägga ner något direkt jobb på i början, de kan man fixa sen när man har fixat ihop mycket pengar och inte har så mycket vettigt att spendera de på!
Skall nog spara en del i början, kanske köpa den mest sletna lägenheten någonstans i gettot och bara nöta rån och liknande för att snabbt kunna köpa mig en villa i Vinewood. Bilmässigt kommer jag främst att köra runt i min Khamelion, måste ju tänka på miljön, men när jag köpt min villa kommer jag att ha en blandning mellan vråltrimmade muskelbilar,"lifted trucks" och eventuellt några superbilar. En stor vapensamling är ju också ett måste, garderoben är inte så viktig för mig så länge jag har en snitsig kostym och vår FB-outfit.

Edit: Är det förresten någon som kan tipsa om ett bra headset till PS3, kollat lite på Sony Pulse och Turtle Beach trådlösa men tycker att de kostar lite för mycket.
Citera
2013-09-10, 15:57
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Ska beväpna mig ordentligt till att börja med, antar att det kommer braka loss så fort servrarna är uppe.
Ja de förstås, ska nog fixa skyddsväst å något bra vapen typ M16, och en bra pistol. Så man kan försvara sig.
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Låter bra fladder! Själv ska först göra små brott, köpa bättre vapen och sen börjar jag med rån och mer pengar blir bättre vapen och tillslut lägenhet och bilarna snor jag Jag kommer även fixa en massa kläder, typ kostymer och sånt fräsigt
Haha najs, Ska bli så kul sen och se hur alla andra har byggt upp sina karaktärer. Alla kör ju ändå sitt egna race. Längtar som bara den tills den 1 oktober nu!
Citera
2013-09-10, 16:13
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ja de förstås, ska nog fixa skyddsväst å något bra vapen typ M16, och en bra pistol. Så man kan försvara sig.

Haha najs, Ska bli så kul sen och se hur alla andra har byggt upp sina karaktärer. Alla kör ju ändå sitt egna race. Längtar som bara den tills den 1 oktober nu!
Hehe jaaop! Mitt crew kommer vära hänsynslösa mot folk
Citera
2013-09-10, 16:33
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Edit: Är det förresten någon som kan tipsa om ett bra headset till PS3, kollat lite på Sony Pulse och Turtle Beach trådlösa men tycker att de kostar lite för mycket.

Ett prisvärt, dock inte trådlöst, headset är turtle beach px21. Säljs lite överallt och fungerar utmärkt för casual gaming. Har ett själv som jag haft ett drygt år iaf utan problem.
Citera
2013-09-10, 16:35
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Skall nog spara en del i början, kanske köpa den mest sletna lägenheten någonstans i gettot och bara nöta rån och liknande för att snabbt kunna köpa mig en villa i Vinewood. Bilmässigt kommer jag främst att köra runt i min Khamelion, måste ju tänka på miljön, men när jag köpt min villa kommer jag att ha en blandning mellan vråltrimmade muskelbilar,"lifted trucks" och eventuellt några superbilar. En stor vapensamling är ju också ett måste, garderoben är inte så viktig för mig så länge jag har en snitsig kostym och vår FB-outfit.

Härligt, butiksägarna kommer inte ha de lätt nu i början

Kan tyvärr inte rekomendera något headset men hemsidan Maxfps.se där säljer dom massa tillbehör med headset å liknande, handlat där massor utan problem. Ska finnas en konsoll flik, sen välj ps3, headset så hittar du massor i olika prisklasser där personer har recenserat allt med betyg å kommentarer. lycka till

Edit: Andvänder själv ett turtle beach px21, klockrent har de fungerat nu i 2år, riktigt grymt basljud och sitter bra, har lanat massored dom där jag har använt dom i över 10timmar i sträck utan att ha fått ont i öronen eller liknande!
Senast redigerad av Fladdermask 2013-09-10 kl. 16:41.
Citera
2013-09-10, 17:07
Medlem
vet någon ifall man kan stänga av mini mappen så man inte ser vart motståndarna är ?
Citera
2013-09-10, 17:44
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Ett prisvärt, dock inte trådlöst, headset är turtle beach px21. Säljs lite överallt och fungerar utmärkt för casual gaming. Har ett själv som jag haft ett drygt år iaf utan problem.

Citat:
Härligt, butiksägarna kommer inte ha de lätt nu i början

Kan tyvärr inte rekomendera något headset men hemsidan Maxfps.se där säljer dom massa tillbehör med headset å liknande, handlat där massor utan problem. Ska finnas en konsoll flik, sen välj ps3, headset så hittar du massor i olika prisklasser där personer har recenserat allt med betyg å kommentarer. lycka till

Edit: Andvänder själv ett turtle beach px21, klockrent har de fungerat nu i 2år, riktigt grymt basljud och sitter bra, har lanat massored dom där jag har använt dom i över 10timmar i sträck utan att ha fått ont i öronen eller liknande!
Tack för tipsen, skall kolla upp PX21
Citera
2013-09-10, 17:59
Medlem
Citat:
Så i multiplayer, vad är de första ni ska försöka införskaffa då? Vapen? Bilar Tatueringar? Hus/lägenhet?

Ska själv görga lite småbrott för att få ihop pengar till en bil, funderar på att börja med en muskelbil å trimma/pimpa den eller en snabb jäkla Streetrace bil, typ nissan 350z om den finns å pimpa sönder den! Sen börja bygga upp ett garage, med diverse motorcyklar och olika dyrare bilar, Audi R8 etc.. Min lägenhet ska jag inte lägga ner något direkt jobb på i början, de kan man fixa sen när man har fixat ihop mycket pengar och inte har så mycket vettigt att spendera de på!

Förmodligen blir det att slanta ihop till någon sketen lägenhet någonstans, centralt. Sedan kommer jag att bygga upp en stadig inkomst, där cashen rullar och jag spenderar. Kommer nog spara mycket i början, men prioritet 1 för mig är bra med fordon och vapen (Helikopter, tanks, sportbilar) Eftersom det kommer behövas när vi rånar, och gör missions.

Sedan blir det bara att köpa en fin kåk uppe på Vinewood Hills och snorta koks och knulla frugan hela dagen.
Citera
2013-09-10, 18:06
Medlem
Citat:

Tittade på kartan som någon lade upp innan, hittade detta området lite längre ner i LS, nära stranden. Kanske passar dig? http://i.imgur.com/ABbM4Q0.jpg

Som jag fattar det så är den lila "pricetag":en en symbol för att man kan köpa fastighet där. Kolla bara på hur många såna det finns över hela kartan, orkar inte räkna, men det är ju säkert ett 40-tal olika fastigheter som man kan äga, alltifrån lyxkåken på Vinewood Hills, till husvagnen i Blaine County, eller varför inte bo i slummen Down Town i LS?
Senast redigerad av tacoeater 2013-09-10 kl. 18:12.
Citera
2013-09-10, 18:16
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Tittade på kartan som någon lade upp innan, hittade detta området lite längre ner i LS, nära stranden. Kanske passar dig? http://i.imgur.com/ABbM4Q0.jpg

Som jag fattar det så är den lila "pricetag":en en symbol för att man kan köpa fastighet där. Kolla bara på hur många såna det finns över hela kartan, orkar inte räkna, men det är ju säkert ett 40-tal olika fastigheter som man kan äga, alltifrån lyxkåken på Vinewood Hills, till husvagnen i Blaine County, eller varför inte bo i slummen Down Town i LS?
Åh fan, vilket sammanträffande

Det ligger nära flygplatsen också vilket är en bonus. Att softa på balkongen och spana ut över stranden på bikinibrudar efter avslutat rån låter ju inte helt fel.
Citera
2013-09-10, 18:24
Medlem
Fhitals avatar
Citat:

Ska själv görga lite småbrott för att få ihop pengar till en bil, funderar på att börja med en muskelbil å trimma/pimpa den eller en snabb jäkla Streetrace bil, typ nissan 350z om den finns å pimpa sönder den! Sen börja bygga upp ett garage, med diverse motorcyklar och olika dyrare bilar, Audi R8 etc.. Min lägenhet ska jag inte lägga ner något direkt jobb på i början, de kan man fixa sen när man har fixat ihop mycket pengar och inte har så mycket vettigt att spendera de på!

Först blir det väl att skaffa lite kläder. Sen ska jag allt skaffa en sån där riktigt gigantisk amerikansk pick up som första bil.
Efter det blir det väl vapen och till sist ett hus.
Citera
2013-09-10, 18:53
Medlem
WalterSullivans avatar
Tycker det är konstigt att det inte är nån köpsymbol på flygfältet i öknen, fanns väl en achievment för o köpa det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in