Citat:
Ursprungligen postat av
Fladdermask
Så i multiplayer, vad är de första ni ska försöka införskaffa då? Vapen? Bilar Tatueringar? Hus/lägenhet?
Ska själv görga lite småbrott för att få ihop pengar till en bil, funderar på att börja med en muskelbil å trimma/pimpa den eller en snabb jäkla Streetrace bil, typ nissan 350z om den finns å pimpa sönder den! Sen börja bygga upp ett garage, med diverse motorcyklar och olika dyrare bilar, Audi R8 etc.. Ska min lägenhet ska jag inte lägga ner något direkt jobb på i början, de kan man fixa sen när man har fixat ihop mycket pengar och inte har så mycket vettigt att spendera de på!

Skall nog spara en del i början, kanske köpa den mest sletna lägenheten någonstans i gettot och bara nöta rån och liknande för att snabbt kunna köpa mig en villa i Vinewood. Bilmässigt kommer jag främst att köra runt i min Khamelion, måste ju tänka på miljön

, men när jag köpt min villa kommer jag att ha en blandning mellan vråltrimmade muskelbilar,"lifted trucks" och eventuellt några superbilar. En stor vapensamling är ju också ett måste, garderoben är inte så viktig för mig så länge jag har en snitsig kostym och vår FB-outfit.
Edit: Är det förresten någon som kan tipsa om ett bra headset till PS3, kollat lite på Sony Pulse och Turtle Beach trådlösa men tycker att de kostar lite för mycket.