2013-10-18, 14:11
Medlem
Kan också bekräfta att det funkar utmärkt att gömma sig för polisen i buskar även i online.
Hade igår 3 polisbilar samt 1 helikopter som snurrade runt mig väldigt nära och således var innanför deras "synfält". Drog på stealth mode och stod och tryckte i en buske väldigt länge tills dom gav upp.
Citera
2013-10-18, 14:38
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Att lägga pengar på horor är ingen investering, kolla upp vad ordet betyder

Alltså stod de inte på rockstars hemsida att heists skulle komma med 1.4 patchen? Och annars undrar jag bara hur de nya bilarna ser ut, någon som sett dem?
Man kan se det som en investering i en själv, sånt är också viktigt även om materiella saker som fastigheter, vapen och tunga rides också är viktigt.
Senast redigerad av charlezzz173 2013-10-18 kl. 14:42.
Citera
2013-10-18, 15:00
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Det är en procent på den gemensamma kontot, så det tas från banken i första fall men om du bara hade pengar på fickan så kommer de dras därifrån

hehe
Jo, mycket möjligt. Men det jag svarade den första killen på så förlorar jag inte mer av att ha pengarna på fickan.
Citera
2013-10-18, 15:03
Medlem
Awbetts avatar
"You have been kicked from the job" kommer upp ganska ofta för mig. Är jag badsport eller vad handlar det om?
Citera
2013-10-18, 15:07
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
"You have been kicked from the job" kommer upp ganska ofta för mig. Är jag badsport eller vad handlar det om?

Det betyder att hosten för jobbet har kickat dig. Har inget med bad sport att göra!
Citera
2013-10-18, 15:08
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Antagligen så har du oturen att hamna med IQ befriade retards som vill köra själva, men är för korkade för att ta closed istället för open
Citera
2013-10-18, 15:10
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder
Det betyder att hosten för jobbet har kickat dig. Har inget med bad sport att göra!

Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Antagligen så har du oturen att hamna med IQ befriade retards som vill köra själva, men är för korkade för att ta closed istället för open

Okej, skönt att höra!

Har ju sprängt några bilar men skulle vara surt om man var badsport
Citera
2013-10-18, 15:15
Medlem
ZoteXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Vilket race?

Cream of the cropcircle. När man kör rally =)
Citera
2013-10-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Jo, mycket möjligt. Men det jag svarade den första killen på så förlorar jag inte mer av att ha pengarna på fickan.
Okidoki bro, syns ingame någon gång

Någon som vill göra en liten review på vad som innehöll i den nya patchen? Verkar som att knappt hälften kommit med av de Rockstar skrev och jag är fast på jobbet.
Citera
2013-10-18, 15:21
Medlem
Citat:
De betyder att du hamnar med hosts som är som DieAntwoorder
Citera
2013-10-18, 15:24
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
De betyder att du hamnar med hosts som är som DieAntwoorder

Jaså? Har aldrig kickat någon och så kommer det förbli. Sluta vara så butthurt!
Citera
2013-10-18, 15:29
Medlem
Legolennarts avatar
Kul och skönt att R* äntligen börjar få ordning på onlinedelen nu, allting flyter ju faktiskt på väldigt bra nu med få buggar och liknande. Men när kommer de lägga till creationdelen och heist-uppdragen?

Det är ju de sistnämnda momenten som är "huvuddelen" i online och det är ju synd att de ännu inte efter 18 dagar lagt till dessa delar i spelet.

Ser verkligen fram emot när de delarna läggs in då det kommer göra onlineupplevelsen så mycket bättre och levande, är väl bara "the hurry up and wait game" som gäller, förmodligen så är det så att R* inte vill släppa nånting halvfärdigt som onlinereleasen och verkligen vara säkra på att allt kommer fungera innan de öppnar upp den fulla potentialen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in