2013-09-11, 21:51
Medlem
Immortal82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Med leveranstid 3-5 dagar, ja. Du borde ha lagt till 24 kr för expressbrev så hade du haft spelet samma dag som det släpps. Kontakta dom och se om du kan lägga till det.

Det skippade jag med flit jobbar ändå tis, ons och torsdag så är inte hela världen om jag inte får det på tisdag. Men får jag de inte på fredag så kommer man vara sjukt nere! Men det tycker jag de borde ha hunnit skickas till dess.
Citera
2013-09-11, 22:19
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immortal82
Det skippade jag med flit jobbar ändå tis, ons och torsdag så är inte hela världen om jag inte får det på tisdag. Men får jag de inte på fredag så kommer man vara sjukt nere! Men det tycker jag de borde ha hunnit skickas till dess.
Då förstår jag men som du säger så lär det kännas som en lååång helg ifall du inte fått spelet på fredagen.

On topic: Namninsamling för att INTE släppa GTA V på PC:
https://www.change.org/en-CA/petitions/rockstar-games-dont-make-a-pc-version-of-gta-v#share
Citat:
So PC Gamers learn their lesson and stop stealing games

Åsikter?
Citera
2013-09-11, 22:54
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Då förstår jag men som du säger så lär det kännas som en lååång helg ifall du inte fått spelet på fredagen.

https://www.change.org/en-CA/petitions/rockstar-games-dont-make-a-pc-version-of-gta-v#share

Åsikter?

Haha lästa de också innan på gametractor, vilket jävla liv de blev i kommentarerna! Fyfan vad man längtar nu tills man har börjat spela online och börjat bygga upp ett litet imperium med mina bilar/motorcyklar och kan ösa på i 300knyck på motorvägen runt hela ön! Är även fett taggad till alla race i öknen man kan skapa och köra med motorsyklar/beachbuggies!
Citera
2013-09-11, 22:57
Medlem
Citat:

Åsikter?
Korkat. Vad skulle det tjäna till? Tycker det är bra som det där, d.v.s att spelet kommer till PC några månader/år efter konsol-releasen.
Citera
2013-09-11, 23:16
Medlem
Offtopic: Eftersom det är lågkonjunktur och blablabla (ursäkter för att jag är fattig) så letar jag nu efter ett sätt att använda iPhonen som en mic till PS3:t. Jag har sökt hela kvällen och försökt med alla möjliga jävla sladdar, det ska gå. Jag ger mig inte.

Eftersom PS3 inte har något 3,5mm jack, eller någon annan jävla lösning på det här problemet, förutom att köpa en Bluetooth mick för 300:-. (Den förra krånglade, och gick tillslut sönder efter bara någon månad). Mitt mål är att få den här skiten att fungera innan 1 oktober.

Har googlat och yahooat (im that desperate) efter lösningar, vissa tycker man ska köpa en liten dingjong som man kopplar i vilket headset som helst (apple hörlurar, vanliga PC headphones i, och som då sköter Bluetooth delningen med PS3:t. Lösning? Nej, denna kostar lika mycket som ett PS3 Bluetooth headset gör.

Såg också att det finns ett litet USB kallat "Mini Gadget" som har ett hörlursjack och ett mickjack i själva USB:et, finns att köpa här: http://www.minigadget.co.uk/usb-sound-card-adapter-p-54.html
Kostar ju ingenting, men fanheller att dom skickar till Sverige...

Jag har ju ett jävla jack i tv jäveln men hur fan får jag det att fungera med ps3 jäveln
Så, alla fattiga FB:are, tillsammans borde vi ju kunna hitta en lösning.
Senast redigerad av tacoeater 2013-09-11 kl. 23:22.
Citera
2013-09-11, 23:27
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Såg också att det finns ett litet USB kallat "Mini Gadget" som har ett hörlursjack och ett mickjack i själva USB:et, finns att köpa här: http://www.minigadget.co.uk/usb-sound-card-adapter-p-54.html
http://www.ebay.com/itm/Green-USB-C-Media-5-1-Sound-Card-Audio-MIC-Music-Adapter-for-Linux-Laptop-PC-PS3-/221238187950?pt=US_Sound_Card_External&hash=item33 82d2d7ae

Dock förstår jag inte. Om man nu ska sätta i 3.5mm-sladd från ett mp3-headset som redan har mick, i vilket hål? Är också ute efter en lösning då jag redan har ett headsett jag trivs med men som är 3.5mm.
Senast redigerad av CommonKnowledge 2013-09-11 kl. 23:30.
Citera
2013-09-11, 23:32
Medlem
Citat:
http://www.ebay.com/itm/Green-USB-C-Media-5-1-Sound-Card-Audio-MIC-Music-Adapter-for-Linux-Laptop-PC-PS3-/221238187950?pt=US_Sound_Card_External&hash=item33 82d2d7ae

Dock förstår jag inte. Om man nu ska sätta i 3.5mm-sladd från ett mp3-headset som redan har mick, vilket hål? Är också ute efter en lösning då jag redan har ett headsett jag trivs med men som är 3.5mm.

Tackar för svaret.

Det är en PC headset konverterare, de använder ju sig av en 3,5mm sladd för bara ljud in, och en annan för ljud ut. Är bara intresserad av ljud in, om nu inte båda ingår i lösningen.
Säg att du har ett par apple hörlurar, som du kopplar i "mick"jacket i USB:et, då använder den TVn's ljud ut och applehörlurarmicken för för ljud in.

Med frakten så blir det ändå uppe i priset för ett Bluetooth headset.
Citera
2013-09-11, 23:39
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Tackar för svaret.
Med frakten så blir det ändå uppe i priset för ett Bluetooth headset.
Frakten är gratis.
Citera
2013-09-11, 23:42
Medlem
Citat:
Frakten är gratis.

Så du menar att jag kan köpa den adaptern från Hong Kong för totalt 26,13 SEK
Citera
2013-09-11, 23:45
Avslutad
Citat:
Offtopic: Eftersom det är lågkonjunktur och blablabla (ursäkter för att jag är fattig) så letar jag nu efter ett sätt att använda iPhonen som en mic till PS3:t. Jag har sökt hela kvällen och försökt med alla möjliga jävla sladdar, det ska gå. Jag ger mig inte.

Eftersom PS3 inte har något 3,5mm jack, eller någon annan jävla lösning på det här problemet, förutom att köpa en Bluetooth mick för 300:-. (Den förra krånglade, och gick tillslut sönder efter bara någon månad). Mitt mål är att få den här skiten att fungera innan 1 oktober.

Har googlat och yahooat (im that desperate) efter lösningar, vissa tycker man ska köpa en liten dingjong som man kopplar i vilket headset som helst (apple hörlurar, vanliga PC headphones i, och som då sköter Bluetooth delningen med PS3:t. Lösning? Nej, denna kostar lika mycket som ett PS3 Bluetooth headset gör.

Jag har ju ett jävla jack i tv jäveln men hur fan får jag det att fungera med ps3 jäveln
Så, alla fattiga FB:are, tillsammans borde vi ju kunna hitta en lösning.

Fy helvete vad jobbigt. Själv skulle jag bli så less så jag hade nog bara gått in på närmaste butik med ps3 headset och stoppat ner det i fickan och gått hem.

Ont: Vad händer i onlinedelen när man är ekonomiskt oberoende och har alla bilar/vapen etc. Är onlinedelen över då? Kommer man kunna samla xp och levla upp? Låsa upp nya saker?
Citera
2013-09-11, 23:46
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Så du menar att jag kan köpa den adaptern från Hong Kong för totalt 26,13 SEK
Ja? Aldrig handlat på Ebay?
Citera
2013-09-11, 23:52
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Det skulle vara så fruktansvärt kul om ett gäng på 4 stycken kom in på en server och bestämmer sig för att råna en butik. Personalen kämpar inte emot och allt går bra till de kommer ut till flyktbilen. Då står 12 stycken flashbackare med varsin minigun och mejar ner dem

Eller:

4 pers rånar en butik men väl utanför möts de av 12 flashbackare som kör gruppyoga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in