Offtopic: Eftersom det är lågkonjunktur och blablabla (ursäkter för att jag är fattig) så letar jag nu efter ett sätt att använda iPhonen som en mic till PS3:t. Jag har sökt hela kvällen och försökt med alla möjliga jävla sladdar, det
ska gå. Jag ger mig inte.
Eftersom PS3 inte har något 3,5mm jack, eller någon annan jävla lösning på det här problemet, förutom att köpa en Bluetooth mick för 300:-. (Den förra krånglade, och gick tillslut sönder efter bara någon månad). Mitt mål är att få den här skiten att fungera innan 1 oktober.
Har googlat och yahooat (im that desperate) efter lösningar, vissa tycker man ska köpa en liten dingjong som man kopplar i vilket headset som helst (apple hörlurar, vanliga PC headphones i, och som då sköter Bluetooth delningen med PS3:t. Lösning? Nej, denna kostar lika mycket som ett PS3 Bluetooth headset gör.
Såg också att det finns ett litet USB kallat "Mini Gadget" som har ett hörlursjack och ett mickjack i själva USB:et, finns att köpa här:
http://www.minigadget.co.uk/usb-sound-card-adapter-p-54.html
Kostar ju ingenting, men fanheller att dom skickar till Sverige...
Jag har ju ett jävla jack i tv jäveln men hur fan får jag det att fungera med ps3 jäveln
Så, alla fattiga FB:are, tillsammans borde vi ju kunna hitta en lösning.