2013-09-10, 13:33
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
"Flashback"
Jag började bokstavligen garva nu!
Citera
2013-09-10, 13:36
Medlem
cepss avatar
Citat:
"Flashback"

"Flashback Crew", om man ska vara petig.
Citera
2013-09-10, 13:39
Medlem
Necrofilis avatar
Jag har funderat på det här med "spionage". Eftersom att många av oss har angett våra socialclub och PS3/XBOX namn här är det inte omöjligt att andra svenska crews har sett detta. Det kan innebära att man eventuellt inte får reda på något i andra crews. Vi som kan tänka oss att leva jävel med andra borde kanske skapa nya användare?
Citera
2013-09-10, 14:23
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Verkar som att kartan har läckt nu:
http://i.imgur.com/MDRCIle.jpg
Citera
2013-09-10, 14:45
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Verkar som att kartan har läckt nu:
http://i.imgur.com/MDRCIle.jpg

http://i.imgur.com/wAdFTwr.jpg

Hade precis tänkt posta samma, ser fram emot att lira multiplayer på en sån stor map, dock lite glestbefolkat på 16p
^

Lite platser enligt GTA V mappen som läkt ut innan release, diggar "Morningwood"

Los Santos International Airport
Port Of South Los Santos
La Puerta
South Los Santos Vespucci
East Los Santos
Little Seoul
Del Perro
Downtown
East Vinewood
Pacific Bluffs
Morningwood
Rockford Hills
Richman
Vinewood
Chumash
Banham Canyon
Vinewood Hills
Tongva Valley
Tongva Hills
Great Chaparral
Harmony
Fort Zancudo
Sandy Shores
North Chumash
Grapesseed
Paleto Bay
Blaine County
Los Santos County
Senast redigerad av MortalDisease 2013-09-10 kl. 15:08.
Citera
2013-09-10, 15:13
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
http://i.imgur.com/wAdFTwr.jpg

Hade precis tänkt posta samma, ser fram emot att lira multiplayer på en sån stor map, dock lite glestbefolkat på 16p
^

Lite platser enligt GTA V mappen som läkt ut innan release, diggar "Morningwood"

Los Santos International Airport
Port Of South Los Santos
La Puerta
South Los Santos Vespucci
East Los Santos
Little Seoul
Del Perro
Downtown
East Vinewood
Pacific Bluffs
Morningwood
Rockford Hills
Richman
Vinewood
Chumash
Banham Canyon
Vinewood Hills
Tongva Valley
Tongva Hills
Great Chaparral
Harmony
Fort Zancudo
Sandy Shores
North Chumash
Grapesseed
Paleto Bay
Blaine County
Los Santos County
Undra vart north yankton tog vägen?
Citera
2013-09-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Undra vart north yankton tog vägen?

Citera
2013-09-10, 15:21
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD

Om det stämmer är det väl som i Gta San Andreas(?) tror jag det var, då fanns det ju ett uppdrag där man fick uppleva en liten stad med snö.
Citera
2013-09-10, 15:36
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Om det stämmer är det väl som i Gta San Andreas(?) tror jag det var, då fanns det ju ett uppdrag där man fick uppleva en liten stad med snö.
Fän, får väl hoppas det går att ta flyget dit annars också
Citera
2013-09-10, 15:45
Medlem
Fladdermasks avatar
Så i multiplayer, vad är de första ni ska försöka införskaffa då? Vapen? Bilar Tatueringar? Hus/lägenhet?

Ska själv görga lite småbrott för att få ihop pengar till en bil, funderar på att börja med en muskelbil å trimma/pimpa den eller en snabb jäkla Streetrace bil, typ nissan 350z om den finns å pimpa sönder den! Sen börja bygga upp ett garage, med diverse motorcyklar och olika dyrare bilar, Audi R8 etc.. Min lägenhet ska jag inte lägga ner något direkt jobb på i början, de kan man fixa sen när man har fixat ihop mycket pengar och inte har så mycket vettigt att spendera de på!
Senast redigerad av Fladdermask 2013-09-10 kl. 15:54.
Citera
2013-09-10, 15:50
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Så i multiplayer, vad är de första ni ska försöka införskaffa då? Vapen? Bilar Tatueringar? Hus/lägenhet?

Ska själv görga lite småbrott för att få ihop pengar till en bil, funderar på att börja med en muskelbil å trimma/pimpa den eller en snabb jäkla Streetrace bil, typ nissan 350z om den finns å pimpa sönder den! Sen börja bygga upp ett garage, med diverse motorcyklar och olika dyrare bilar, Audi R8 etc.. Ska min lägenhet ska jag inte lägga ner något direkt jobb på i början, de kan man fixa sen när man har fixat ihop mycket pengar och inte har så mycket vettigt att spendera de på!
Ska beväpna mig ordentligt till att börja med, antar att det kommer braka loss så fort servrarna är uppe.
Citera
2013-09-10, 15:50
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:

Ska själv görga lite småbrott för att få ihop pengar till en bil, funderar på att börja med en muskelbil å trimma/pimpa den eller en snabb jäkla Streetrace bil, typ nissan 350z om den finns å pimpa sönder den! Sen börja bygga upp ett garage, med diverse motorcyklar och olika dyrare bilar, Audi R8 etc.. Ska min lägenhet ska jag inte lägga ner något direkt jobb på i början, de kan man fixa sen när man har fixat ihop mycket pengar och inte har så mycket vettigt att spendera de på!

Låter bra fladder! Själv ska först göra små brott, köpa bättre vapen och sen börjar jag med rån och mer pengar blir bättre vapen och tillslut lägenhet och bilarna snor jag Jag kommer även fixa en massa kläder, typ kostymer och sånt fräsigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in