2013-09-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackTrollet
Tror ingen kommer vilja bli transporterad, man vill köra runt i sina egna feta bilar ju!

Tänkte att folk skulle förstå att jag syftade på Transporter som i filmen The transporter
A driver for hire – a mercenary "transporter" who will deliver anything, anywhere – no questions asked – for the right price.

Rule #1: "Never change the deal", Rule #2: "No names", and Rule #3: "Never open the package."

Dessutom skulle säkert en bra getaway driver uppskattas efter ett bankrån.
Citera
2013-09-05, 20:56
Medlem
Fhitals avatar
Jag ansluter mig!

Axxident på SC. Förbokat på PS3!
Citera
2013-09-05, 21:08
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonersmile
Instämmer helt och hållet, satt och tänkte på det igår. Vore så härligt ifall man sitter med sin kompanjon i bilen och hör en annan spelare, lite dovt, gå ute på gatan med sin vän och diskutera rånet dom precis gjorde, smyger efter och gör en fet driveby och sno pengarna
De kommer nog skjuta tillbaka så någon stöld blir det ju inte, antigen rånar du dem på deras pengar (vrf skulle de ge dig deras pengar utan att skjuta vet jag inte) eller så skjuter de ihjäl dig.
Citera
2013-09-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
De kommer nog skjuta tillbaka så någon stöld blir det ju inte, antigen rånar du dem på deras pengar (vrf skulle de ge dig deras pengar utan att skjuta vet jag inte) eller så skjuter de ihjäl dig.

Blir det en lyckad driveby så ligger dem på marken döda. Inte mycket skjutande från deras håll i sådana fall. Så förstår inte riktigt vad du menar.
Citera
2013-09-05, 22:12
Medlem
galeloss avatar
Citat:

OT: Synd att vi inte satte gräns vid 64 stycken i gruppen, känns som många tards har gått med nu :/
Vad är det som gör de här personerna till tards?
Citera
2013-09-05, 22:33
Medlem
Fhitals avatar
Hur kommer hierarkin inom vårt crew att hanteras?
Blir det så att de med flest posts får högst rang eller är det störst engagemang i spelet som avgör?
Citera
2013-09-05, 22:47
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Hur kommer hierarkin inom vårt crew att hanteras?
Blir det så att de med flest posts får högst rang eller är det störst engagemang i spelet som avgör?

Först och främst måste man vilja ha en hög rank Med en hög rank följer eventuellt plikter som man kanske inte vill eller orkar ta på sig. Själv är jag ganska nöjd med att vara en Peon så det är det jag strävar efter att vara

Flest Posts verkar vara en dålig idé, ju fler poster man har desto mindre tid har man nog att spela
Citera
2013-09-05, 22:56
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Först och främst måste man vilja ha en hög rank Med en hög rank följer eventuellt plikter som man kanske inte vill eller orkar ta på sig. Själv är jag ganska nöjd med att vara en Peon så det är det jag strävar efter att vara

Flest Posts verkar vara en dålig idé, ju fler poster man har desto mindre tid har man nog att spela

Sant angående plikterna.

Ja, annars får ju inte heller vi gröngölingar någon rättvis chans mot de med flest inlägg
Citera
2013-09-05, 23:58
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
OT: Synd att vi inte satte gräns vid 64 stycken i gruppen, känns som många tards har gått med nu :/
Sådana som har inställning som din tycker jag passar in mindre i crew:et isåfall.
Citera
2013-09-06, 00:02
Medlem
wemas avatar
Citat:

Menar du kanske folk utanför Flashback som har gått med? Illa formulerat isåfall.

Jag tror gott om alla som går med i Flashback´s crew. Tills dem bevisar motsatsen.
Alla lär inte heller trivas med alla. Och det gör inget om det blir grupperingar, så länge vi alla kämpar för vårt älskade forum.
Citera
2013-09-06, 00:03
Medlem
Vickejs avatar
Gick med i Social Club gruppen nu! Dock så spelar jag på xbox men såg att en del här är xbox lirare så
Citera
2013-09-06, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
Gick med i Social Club gruppen nu! Dock så spelar jag på xbox men såg att en del här är xbox lirare så

Underbart, vi behöver bli lite fler boxare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in