Citat:
Ursprungligen postat av
klackjakt
Pratade med en ur partigruppen över en öl - enligt honom får inte Mats längre skriva i SD-Kurrien eftersom Avpixlat trots sin mjukare linje har blivit en belastning för partiet. Kan det verkligen stämma?
Dagerlind? Tja, han har väl på senare tiden haft rätt skruvade skrivna krönikor.
Visste jag inte bättre, så skulle jag nog tro att han käkar lugnande tabletter, för det har kommit mycket snömos på senaste tiden. Retoriken är dessutom helt åt helvete. Han har ju twittrat tidigare som han varit på fyllan och försökt släta över det med diverse ursäkter.
Är det så illa att alla inom media drabbas av maktfullkomlighet när man blivit någotsånär etablerad.
Han går dessutom i fällan att närapå alltid tycka tvärtom vad hans meningsmotståndare tycker (när ämnet inte är I&I).
http://avpixlat.info/2013/08/29/ord-som-dog-at-martin-luther-king-jr-duger-ocksa-at-mig/
Vad är det här för verk? Vem fan förstår en sån här krönika om man inte är Sd:are in till märgen?
Jag vill ha lite gulliga ögonöppnande artiklar som jag skulle kunna skicka till mina pk-vänner som bryter isen försiktigt. De skulle stänga ner den här sorten när han börjar babbla om rasbestämmelser, D-vitamin och negrer.
Vad jag hursomhelst menar är att de borde ägna sig en stund åt att fundera hur deras "agendasättande" journalistik borde fungera.