Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag vill dessutom ha tillgång till PM-kontot om ni bestämmer er för att stänga av mig under diskussionens gång - så att jag får tillgång till Rois krav på mig som medlem -- att förstå det han inte säger..
Där ser man. Då lär du bli besviken eftersom det inte kommer att hända.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag vill att du också går tillbaka och plockar upp varningen som fanns med i en avstängning från Roxana från september och oktober 2012 ..
En tråd om tjejer som provat trippelt analt, och där du hakar på ett OT-spår om att killarna måste tycka mycket om varandra: "De där killarna måste verkligen tycka om att umgås med varandra"
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Sista avstängningen så hävdade moderator sin tolkning av rättsväsendet trots att andra drev samma tes som mig i tråden och han inte kunde försvara sin inställning. Jag skulle bara köpa att megafon inte hade med Husbyupploppen att göra och att politiska skäl för upplopp inte är terrorism .. för han tyckte inte det...
Så du menar att du får göra fel eftersom andra gjort fel?
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Med Roi svarade jag på hans inlägg med utgångspunkt från hans inlägg - som jag ifrågasatte - det var off-topic men han drev själv sin tes vidare.
Rätt kul när han själv la in ett inlägg som sänkte nivån .. och som jag ifrågasatte...en tes som han dessutom drev vidare efter att ha varnat mig när jag ifrågasatte den ..
Återigen, andra gör fel—och där du inte har en susning om vad det kan ha fått för konsekvenser eftersom du varken kan se raderade inlägg eller andras varningar—och därför ska du också få göra fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Med pewpew var det ett inlägg i mängden av många andras .. och mitt kan inte ha stuckit ut särskilt ..
Uppenbarligen var du tillräckligt OT för att få en varning, vilket du fått av mig med om du ännu en gång hakar på ett OT-spår och drar det vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
gromgutten gillade väl inte min inställning till landsmännen så jag blev varnad för att jag gav ett sakligt svar på en fråga .. han tyckte frågan var off-topic .. Kul..
Frågan du svarade på var off topic eftersom Ebola inte har med de fängslade norrmännen att göra. Mönstret här är ganska så tydligt, någon annan börjar gå OT, och då tolkar du det som att det är fritt fram för dig att fortsätta på det spåret.
Mitt råd till dig är att skita i vad andra gör på forumet och fokusera på att just dina inlägg ska hålla sig till ämnet.