Håller med dig, asiat-fötter är inte vackra av någon anledning..
Men shit, vilka vackra fötter du postar!
Du och jag har precis samma smak där
Mmm, kvinnors fötter ska vara smala, feminina, långa tår och ha höga fotvalv. Grrrrr.
Sen gillar jag när man ser tjocka blodådrar ovanpå foten, speciellt på atletiska tjejer.
Mmm, kvinnors fötter ska vara smala, feminina, långa tår och ha höga fotvalv. Grrrrr.
Sen gillar jag när man ser tjocka blodådrar ovanpå foten, speciellt på atletiska tjejer.
Håller med på ALLA punkter!
Älskar även när fotsulorna är sådär lagom smutsiga (inte leriga, men typ så smutsiga som efter en runda på stan) eller när dom är svettiga.. mums!
Citat:
Ursprungligen postat av mangan74orebro
Är ni också femdom intresserade..
Ballbusting, ballkicking, kommenderas ner att slicka fötter..
eller bara söta vackra fötter, fotjob, etc?
Vill bara tillägga att jag gillar asiater (även fötterna), men vi alla är olika..
Kommenderas ner att slicka fötter är alltid hett och footjobs är med nice!
Håller med på ALLA punkter!
Älskar även när fotsulorna är sådär lagom smutsiga (inte leriga, men typ så smutsiga som efter en runda på stan) eller när dom är svettiga.. mums!
Oooh, jag gillar Hot teen klippet, sen det andra klippet på dom Ryska kvinnorna, jag älskar när tjejer håller på med olika konstiga saker med fötterna som den rödhåriga tjejen i det klippet, typ småsparkas, fot örfilas, nypa med tårna etc.
Oooh, jag gillar Hot teen klippet, sen det andra klippet på dom Ryska kvinnorna, jag älskar när tjejer håller på med olika konstiga saker med fötterna som den rödhåriga tjejen i det klippet, typ småsparkas, fot örfilas, nypa med tårna etc.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!