2017-10-26, 20:26
Medlem
Jag skulle lätt sälja lite bilder eller klipp på mina fötter, mina skor eller typ klipp där man går runt i olika skor! Men vart ska man börja då? Tycker det är väldigt spännande 😁
Citera
2017-10-26, 21:57
Medlem
Silltunnas avatar
Många trevliga barfotascener på Bianca ikväll i Wahlgrens värld.
Citera
2017-10-26, 22:01
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valkyria90
Jag skulle lätt sälja lite bilder eller klipp på mina fötter, mina skor eller typ klipp där man går runt i olika skor! Men vart ska man börja då? Tycker det är väldigt spännande 😁

Du kan ju börja med att posta några gratisprover här!
Citera
2017-10-27, 16:46
Medlem
asfaltgosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Många trevliga barfotascener på Bianca ikväll i Wahlgrens värld.

Det finns många fina bilder på henne på wikifeet.com
Citera
2017-11-06, 19:00
Medlem
Min sons förskolelärare har så sjukt snygga fötter! Garanterat bland de snyggaste jag sett, både IRL och på nätet. Har till och med varit inne på hennes Facebook och lyckats hitta något foto på hennes fötter som jag har sparat.
Skulle vara en dröm att få gå ett steg längre med dem
Citera
2017-11-07, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 308win
Min sons förskolelärare har så sjukt snygga fötter! Garanterat bland de snyggaste jag sett, både IRL och på nätet. Har till och med varit inne på hennes Facebook och lyckats hitta något foto på hennes fötter som jag har sparat.

Förstår vad du menar

Har varit med om samma saker ett antal gånger, och flera gånger har drömmarna gått i uppfyllelse
Citera
2017-11-07, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 308win

Jag kommer ihåg min systers sons dagisfröken hade ett par rejält välanvända vita skinnballerina med svarta fotavtryck i, hon själv såg ganska bra ut men jag såg aldrig hennes fötter men skorna var underbara med sina avtryck.
Citera
2017-11-07, 06:09
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag kommer ihåg min systers sons dagisfröken hade ett par rejält välanvända vita skinnballerina med svarta fotavtryck i, hon själv såg ganska bra ut men jag såg aldrig hennes fötter men skorna var underbara med sina avtryck.
Jag tycker att dom flesta tjejer o kvinnor har fina fötter och sexiga . Men jag före drar dom ändå med sexiga o läckra nylonstrumpor / byxor eller stay ups på
Citera
2017-11-09, 23:28
Medlem
Silltunnas avatar
Många tjejer tycks låtsas om att denna fetish inte existerar...och blir JÄTTEFÖRVÅNADE när nån snubbe uttrycker intresse för deras fötter.
Hallå...kom in i matchen...det är den vanligaste fetishen som finns. Use it instead of loose it!
Citera
2017-11-10, 06:28
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Många tjejer tycks låtsas om att denna fetish inte existerar...och blir JÄTTEFÖRVÅNADE när nån snubbe uttrycker intresse för deras fötter.
Hallå...kom in i matchen...det är den vanligaste fetishen som finns. Use it instead of loose it!

Jag håller absolut med dig om det du skrivit , många tjejer visar ibland lite intresse på chatterna men när det kommer till den biten att man vill träffa dom irl för att få slicka o suga deras fötter och tår så backar dom och blir alldeles tysta eller så drar dom . Jag slickade fötter på en tjej som aldrig varit med om det , och det tog inte lång tid innan hon började smeka sig själv oturen var att vi hade lite fest och hade smitit efter som var ute en stund så vi hann inte köra fullt ut innan dom andra kom . Så för min del var detta ett bevis för att det finns erotiska zoner under fötterna
Citera
2017-11-10, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nylonfotfetischist
Jag håller absolut med dig om det du skrivit , många tjejer visar ibland lite intresse på chatterna men när det kommer till den biten att man vill träffa dom irl för att få slicka o suga deras fötter och tår så backar dom och blir alldeles tysta eller så drar dom . Jag slickade fötter på en tjej som aldrig varit med om det , och det tog inte lång tid innan hon började smeka sig själv oturen var att vi hade lite fest och hade smitit efter som var ute en stund så vi hann inte köra fullt ut innan dom andra kom . Så för min del var detta ett bevis för att det finns erotiska zoner under fötterna

Det är väl bevisat sedan länge att fötterna är en erogen zon.

Jag träffade häromdagen en tjej i Hanoi Vietnam som lät mig hålla på med hennes fötter.
Tror inte hon varit med om detta förut, det verkade inte som det iallafall, men eftersom hon inte pratade Engelska så vet jag ej.

Hur som helst så var hon blyg i början, men efter ett tag så märktes det att hon tyckte om det, även om platsen vi var på inte var den bästa. En park vid en sjö med folk runt om.

Satt några turister bredvid som säkert såg mig kyssa, slicka hennes fötter och suga på hennes tår, men det var roligt
Senast redigerad av podofil1981 2017-11-10 kl. 07:27.
Citera
2017-11-25, 19:34
Medlem
Har fått en galen fetish på fötter nu. Och det är att jag vill ha en kvinnofot upp i röven :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in