Citat:
Ursprungligen postat av
Nylonfotfetischist
Jag håller absolut med dig om det du skrivit , många tjejer visar ibland lite intresse på chatterna men när det kommer till den biten att man vill träffa dom irl för att få slicka o suga deras fötter och tår så backar dom och blir alldeles tysta eller så drar dom . Jag slickade fötter på en tjej som aldrig varit med om det , och det tog inte lång tid innan hon började smeka sig själv oturen var att vi hade lite fest och hade smitit efter som var ute en stund så vi hann inte köra fullt ut innan dom andra kom

. Så för min del var detta ett bevis för att det finns erotiska zoner under fötterna
Det är väl bevisat sedan länge att fötterna är en erogen zon.
Jag träffade häromdagen en tjej i Hanoi Vietnam som lät mig hålla på med hennes fötter.
Tror inte hon varit med om detta förut, det verkade inte som det iallafall, men eftersom hon inte pratade Engelska så vet jag ej.
Hur som helst så var hon blyg i början, men efter ett tag så märktes det att hon tyckte om det, även om platsen vi var på inte var den bästa. En park vid en sjö med folk runt om.
Satt några turister bredvid som säkert såg mig kyssa, slicka hennes fötter och suga på hennes tår, men det var roligt