2013-04-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizen
Själv uppskattar jag fötter ur alla vinklar och nagellack är definitivt inget krav för mig.

önskar jag var likadan, speciellt nu då min flickvän är mindre noggrann om sina fötter
Citera
2013-04-03, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v96137
önskar jag var likadan, speciellt nu då min flickvän är mindre noggrann om sina fötter

Oooh.... luktar hennes fötter sursvett må tro?
Det är såååååååå grymt härligt när en kvinnas fot (och gärna skor) stinker sursvett.
Citera
2013-04-04, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Det är såååååååå grymt härligt när en kvinnas fot (och gärna skor) stinker sursvett.

Dom kan lukta ibland.. men eftersom hon till 80% går i sina converse-skor så kommer det oftast ifrån vattenpölen utanför
Citera
2013-05-03, 10:38
Medlem
Vad tycker ni om så kallade "steps"?
Citera
2013-05-03, 10:43
Medlem
Citat:

det ska finnas en doft, ja. har du provat att slicka mellan tårna? där finns det mycket svett.
Citera
2013-05-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus

Det är grymt sexigt på rätt typ av fötter.
Citera
2013-05-04, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus

Vad innebär steps? låter sexigt..
Citera
2013-05-04, 04:21
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v96137
Vad innebär steps? låter sexigt..

http://www.google.se/imgres?imgurl=h...9QEwAg&dur=233
Citera
2013-05-04, 19:40
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locman
http://www.google.se/imgres?imgurl=h...9QEwAg&dur=233

Oh la la! Väldigt sexigt! Älskar när kvinnor använder sådana, ser så otroligt läckert ut. Sommaren kommer och vi kommer få se mycket av sånt här de kommande veckorna. ;-)
Citera
2013-05-04, 20:58
Medlem
Citat:
Kan inte annat än att hålla med. Rena julafton när kvinnan kommer hem efter en shoppingdag på stan, och man får slicka fötterna rena och fina. Även suga på tårna och slicka noga mellan tårna.
Citera
2013-05-05, 00:57
Medlem
sushitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Oh la la! Väldigt sexigt! Älskar när kvinnor använder sådana, ser så otroligt läckert ut. Sommaren kommer och vi kommer få se mycket av sånt här de kommande veckorna. ;-)

Tänk dig en varm sommardag, tjejen har tunna, vita steps och innanför lätt fuktade fötter. Stepsen är så tunna att man tydligt ser hennes tå avtryck, hennes rosa skimmrande fotsula lyser igenom som kvällssolen gör en sommarnatt genom gardinen. Hon teasar upp dig genom att strosa runt i ditt hem, sedan tar hon av dom, tassar runt och du hör hennes fossingar klissa mot golvet. Och sedan får du de rakt upp i ansiktet - gör vad du vill!

Vilket drömscenario va?
Citera
2013-05-05, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sushita
Tänk dig en varm sommardag, tjejen har tunna, vita steps och innanför lätt fuktade fötter. Stepsen är så tunna att man tydligt ser hennes tå avtryck, hennes rosa skimmrande fotsula lyser igenom som kvällssolen gör en sommarnatt genom gardinen. Hon teasar upp dig genom att strosa runt i ditt hem, sedan tar hon av dom, tassar runt och du hör hennes fossingar klissa mot golvet. Och sedan får du de rakt upp i ansiktet - gör vad du vill!

Vilket drömscenario va?
Hade man inte sagt nä till.
Min partner brukar visserligen göra liknande på mig, svettiga fötter som hon trycker mot ansiktet och tvingar mig att lukta. Kör in tå efter tå i munnen osv. Inte helt fel det heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in